Mikä on katolisen kirkon kanta vapaamuurareihin

numerokeno

Käsittääkseni ainakin luterilaisen kirkon pappeja kuuluu tähän "pimeän mystiseen" järjestöön?

7

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näisöo

Katolinen kirkko ei tunne vapaamuurareita. Luterilainen kirkko tuntee vapaamuurareita. Monet kirkot ovat opittuaan tutkineet evoluutiota ja kieliä. Suomenkielen sanasta on paljon poimintoja ulkomaisissa sanoissa, varsinkin maissa missä ollaan ihmeteltyä suomen asemaa maapallossa ja maissa missä on kirkko enemmän pyhä kuin meillä. Ei vapaamuurari seura ole niin salainen kuin annetaan ymmärtää. Se miten salaseura toimii ja pysyy salassa on salaista koska ne ei voi törmätä toisiinsa eikä ne halua sitä. Salaseurojen vuorovaikutus pitäisi olla evoluutiota tukeva mutta jossain täällä on kirottu salaseura mikä on tehnyt unohtumatonta jälkeä keskiajalta. Se miten se toimii on niin salaista että en voi kertoa koska henkeni olisi muuten pelissä. Minulla on oma salaseura ja vapaamuurarius mikä ei nyt ole niin salainen koska en salaa mitään eikä se ole laiton eikä kansaa kiihottava.

• Nostrademus

Papit lukevat ja ovat siunattuja koska vapaamuurarit eivät pelkää ja he ovat kirottuja. Tämä on viesti ylipapilta.

• täysinkielletty

Katolilainen ei saa kuulua vapaamuurareihin.

• Siinä uskonto minun makuuni!

• kyselijä3

Mitä seuraa jos on jäsen vapaamuurarien loosissa?

• Seurauksena
        kyselijä3 kirjoitti:

Mitä seuraa jos on jäsen vapaamuurarien loosissa?

..ikuinen kadotus! Älä leiki tulella.

• vatikaaninrappari

Kuka muka estää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      142
      1850
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      280
      977
    3. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      838
    4. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      78
      797
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      729
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      10
      692
    7. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      671
    8. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      656
    9. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      630
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      55
      626
    Aihe