Jos exä ottaisi yhteyttä

exakysyy

Onko sinulla exä jonka kanssa et ole ollut tekemisissä sitten eron? Jos on niin miten reakoisit jos hän ottaisi sinuun yhteyttä tavalla tai toisella? Olisitko yllättynyt ja menisit lukkoon? Kihisisitkö kiukusta ja haukkuisit hänet täydellisesti vai olisitko vain iloinen siitä että hän kyselee miten menee? Niin ja miksi.

26

975

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m6yu

      En oo exää tavannut jälkeen eron
      Jotain uutta kaipaan jo elämääni

    • menneetonmenneitä

      Olisin iloinen. Erosta jo pitkälti yli vuosi, mutta kaipaan silti yhdessä vietettyä aikaa (en parisuhdetta). Olisin yhteydenotosta yllättynyt, koska en ole kuullut hänestä pitkään aikaan. Haluaisin tietää mitä hänelle kuuluu.

    • Aikaymmyrkäisenänyt

      Itse olen tällä hetkellä lähinnä ihmeissäni viimeisimmästä yhteydenotosta, koska sain sen kuvan edellisen kerran, että olisi rakastunut toiseen. Itselläni ei ole ketään, eikä ole edes tehnyt mieli tutustuakaan kehenkään, vaan käydä tunteensa läpi, surra surunsa pois ja elää itselleen. Tietenkin hän on tervetullut elämääni, sen olen hänelle vastannut, mutta hänen tunnoistaan ja ajatuksistaan en ota selvää, koska enhän halua sotkeutua hänen elämäänsä mitenkään, jos hän seurustelee jonkun muun kanssa ja sitä kun en tiedä, niin ristiriitaisia ovat olleet viestinsä. En siis tiedä millä tasolla voidaan olla yhteyksissä ja siksi itseni on vaikea ottaa yhteyttä häneen.

      • marttakuu

        Kysy, mikä meininki.


    • Sillälaillasemenee

      Riippuu tapauksesta,kuinka suhde on loppunut?Onko kauan aikaa tästä suhteesta ,jos toisella on jo vaikka uusi suhde,miksi ottaa yhteyttä?Tosin jos ei ole varma kai sitä voi kokeilla kepillä jäätä,jos itselläsi on tunteita.Eihän sitä koskaan tiedä,,,,ennenkuin kokeilee.Onnee yritykselle!

    • unohtuisjo

      Exä otti yhteyttä ensimmäistä kertaa eron jälkeen tällä viikolla. Erosta reilu 2 vuotta aikaa. Halusi kertoa jostain syystä että on tullut isäksi ja mennyt naimisiin. Minun puolesta olisi voinut olla pitämättä yhteyttä ollenkaan kun ei halua muutako kehuskella elämällään. Ei siis erottu hyvissä väleissä...

      • unohtuisijo

        Lisään vielä että hän oli se joka välit katkaisi eikä halunnut olla tekemisissä. Onnittelin perheenlisäyksen johdosta mutta kiitosta ei kuulunut enää takaisin


      • marttakuu

        Ihme paskiainen hän, pthyi tuollaiselle!


    • preset

      Olisin iloinen, voisimme aikuisina viimein olla järkeviä ja aloittaa näin vanhemmalla iällä ihan ystäväpohjalta. Itselläni oli aikoinaan vielä niin tunteet pinnassa että yritin vaan ruinata suhdetta jatkumaan, olisikohan tästäkin syystä tämä daami sitten päättänyt ettei halua olla missään tekemisissä kanssani, eipäs edes vastannut fb ssä esitettyyn kysymykseenikään? Elämä rullaa radallaaan kuitenkin ja olen onnellinen, mutta en toki panisi pahakseni jos hänestä kuulisin tavallaan kuinka elämä on kuljettanut. Monet varmaan pelkäävät että exät omaavat jonkun pakkomielteen ja yrittävät vaan uida takaisin suosioon, se on paska luulo suurimmassa osassa koska syttyvät romanssit ovat kahden kauppa eikä joku entinen hoito pysty yksin mitään murtamaan. Elämä antaa enemmän kun on sinut menneisyyden kanssa ja tietää entisen elämän nykyisetkin kuviot. Varmaan moni heittää tähänkin että miksi sitten tavata jotain vanhaa hoitoa koska se on mennyttä joka ei saa sotkea uutta, niinpä,,,mutta jos ei tunne menneisyyttään ei voi rakentaa tulevaisuuttaan .

      • Haloohei

        Höpönlöpön....mitä soopaa!


    • kukkaisseppele

      Erosimme hyvissä merkeissä, emmekä ole olleet sen koommin yhteydessä. Olisin itseasiassa erittäin iloisen yllättynyt (en sitä varmasti niin paljon näyttäisi!) sillä kyllä olen sitä ihmistä jäänyt kaipaamaan. Aina on se pieni toivo siitä että vielä oikeasti yritettäisiin, etenkin kun ei olla jääty yhteyksiin ja välit olivat lämpimät. Ehkä jossain kohtaa saattaisin olla hieman jopa varautunut siitä että onko siellä jokin seksuaalinen pohjamotivaatio tai leikkiikö vain jotain tyhmää muiden sanelemaa peliä kun aikaa on kulunut, riippuen toki juurikin miten avoimesti sitten lähestytään ja tämäkin johtuu ihan vain siitä että se on muiden suusta kuultua yleistämistä ja paasaamista.. Aitoudesta ja henkilökohtaisuudesta kertoisi enemmän jo kysely jollain oikealla tekstiviestillä kuin netin kautta. Muuten saattaisin antaa neutraalimmin sitten hitaammin olla ja katsella koska en haluaisi oikein jatkaa kuulumisien vaihtoa sillä välitän, en halua tietää hänen "tulevista heiloistaan". Kyllä naisena haluan järkevällä tavallakin unelmoida ja näissä tapauksissa miehen kannalta vain plussaa jos mies osoittaa jotain hempeilyä ja välittämistä edelleen, nostaa sitä muuta machouttaan ropisemalla silmissä. :)

    • rakkaustarina__

      Itse otin muutama viikko sitten yhteyttä facebookin kautta exääni, oltiin yhdessä vuosi kun oltiin 19 ja 22 wee eli jo vuosia sitten.kysyin mitä kuuluu inbox viestissä. Muutaman päivän päästä tuli nähty yöllä ja odotin vastausta, ei tullut. Kuitenkin hän oli vaihtanut profiilikuvan sellaiseksi että kasvot tunnistaa ja vaihtanut asetukset että kuvan voi suurentaa. Ennen ei pystynyt näkemään hänen profiilista isoa kuvaa. Mietin että hämmentyikö ja ei osannut oikein vastata.

      Hän tuli muutama vuosi sitten eräisiin juhliin kun kuuli minun olevan siellä ja halusi pelata kanssasi erästä peliä ja pelattiin, olisi halunnut jatkoille ja kyseli mihin oon menossa.
      Hän ei alunperin halunnut erota ja otti paljon yhteyttä öisin ja päivisin, soitoin ja viestein kunnes laitoin lopun sille.

      Nyt kaduttaa kuinka heitin hukkaan hänen yhteydenotot. Kaipaan häntä ja mielessä pyörii meidän ihanat ajat ja muistot.
      Rakastanko exääni, en tiedä. Kaipaan ainakin. Anteeksi.

      • kuolemaistuuolkapäällä

        Suru siitä miksi hän ei halunnut jutella on käsitelty. Hän odottaa pienen lemmikkinsä kanssa siellä rinteessä missä kerran kohdattiin. Älä anna tyttöjen enää repiä sisintä rikki. Sydän on äärettömän väsynyt siihen esitykseen, että se saattaa lakata lyömästä.


    • HMPHhhh

      Yks eksä on ottanut välillä yhteyttä, parin vuoden tai puolen vuodenkin välein. Vaikka erosta helkkari 16 vuotta ja suhdekin kesti kakaroina maks kaksi vuotta. XD En käsitä. En ole sitten vastaillut. Sinkkuna joskus vastasin vaikkei silloinkaan kiinnostanut siinä mielessä.

      Toinen eksä sitten on asia erikseen, hänen yhteydenottoa oikein odottaisin. Eihän tätä tietenkään voi tunnustaa. :) Mitä sulle kuuluu viesti ois kiva. Itsehän en voi tätä keskustelua tietenkään aloittaa. :)

      Että mies, otappa ja laitappa viestiä, ois jo aika. ;)

    • marttakuu

      On tullut nähtyä exä ja käytyä kahvilla. Oli tosi hyvä tavata ja puhua jotakin menneistä. Huomasin, että oli jokunen väärinkäsitys ja paljon puhumatonta. Olisin periaatteessa halunnut enemmänkin puhua, mutta toisaalta se olisi ollut turhaa, koska olen jo uusilla vesillä. Tapaamisesta jäi kuitenkin hyvä mieli ja huomasin senkin, että tunteita vielä oli. Elämä ja arki yhdessä vain ei onnistunut ja oli liian ristiriitaista, eikä meillä ollut juuri yhteistä. Olisin toivonut, että exä olisi jo aikaisemmin pystynyt avautumaan enemmän ajatuksistaan, mutta ehkä hän pelkäsi niin paljon, ettei tulisi hyväksytyksi itsenään. Harmi hänen puolestaan, koska jos hän olisi avoimempi, hänellä olisi luultavasti parempi elämä. Kaikkea hyvää sille ihmiselle.

    • Horodes

      Ei vois vähempi kiinnostaa vanhat horot.

      • Palstatotuus

      • merkillepantavaa

        Vanha pukki ei voisi vähempää kiinnostaa. Kyllähän tuo kertoi katuvansa tekojaan,todella hyvä kuulla että hänelläkin on omatunto, en ymmärtänyt lähestymistään kaipaukseksi yhteen, anteeksipyynnöstä huolimatta en suostuisi enenpään.


      • kjbhbgv

        Näin parinkymmenen vuoden takaisen exäni kaupungilla ja olin järkyttynyt hänen vanhenemisestaan, joten liukenin heti muualle, jotta ei tarvitsisi näytellä iloista, "kun tavattiin".


      • naurettavaasallitaanse

        Itse olet varmaa nuortunu kahdessakymmenessä vuodessa?


      • 6675
        naurettavaasallitaanse kirjoitti:

        Itse olet varmaa nuortunu kahdessakymmenessä vuodessa?

        Sitä näkee itsensä usein peilistä, ja tottuu siihen, mitä näkee. Sitä ei tajua, että itsekin on aivan samalla tavalla vanhentunut kuin muut. Tuo oli todella typerästi tehty. Olet itsekin varmasti yhtä paljon vanhentunut.


      • yöwqäy
        kjbhbgv kirjoitti:

        Näin parinkymmenen vuoden takaisen exäni kaupungilla ja olin järkyttynyt hänen vanhenemisestaan, joten liukenin heti muualle, jotta ei tarvitsisi näytellä iloista, "kun tavattiin".

        Onhan se järkyttävää, että ihminen vanhenee 20 vuodessa esim. 20 vuotta. Järkyttävää ja väärin elämän sivustakatsojia kohtaan! Toisaalta, sinä oletkin ainoa tietämäni ihminen, jota vanheneminenkaan ei koske...


    • en_mene_lottoamaanavaudn

      Olisi kyllä suuri yllätys jos ottaisi yhteyttä. Kukaan ei ikinä ole. Ehkä siihen sitten syynsä on.Luulisi kuitenkin et jos elämää joskus on jonkun kanssa jaettu niin kiinnostaisi kuulla miten menee..Olen itse kyllä ottanut joskus yhteyttä, mutta lopulta menneet naimisiin tai ei kiinnostanut (uusi tms). Ehkä tässä on peiliinkatsomisen paikka. Suhteita on kuitenkin ollut useampia. Toiset sanoo syyksi että eivät halua palauttaa mieleen kun menee ajatukset sekaisin kun on jo uudessa suhteessa. Miten voi olla näin että kukaan ei voi ajatella ystävänä jälkikäteen, mutta suurin osa ajattelee kuitenkin romanttisesti. Tietysti jos on uusi suhde sen ymmärtää. En vissiin koskaan ole oppinut. Ehkä ei ole muuta tarjottavaa sitten. Kaikki ollut upeita ihmisiä ja menneet sittemmin naimisiin (melkein kaikki). Ei, en ole pettänyt tms. Ei varmaan kannata mennä lottoamaan.

      • lisäysedelliseen

        tai sitten koitan etsiä myyntipalstalta helpompaa persoonaa.
        lisäyksenä edelliseen.


    • 17O3

      Ei varmaan olisi paljoakaan sanottavaa. Yleensä eron aikana tulee sanottua kaikki tarvittava. Niin myös kohdallani. Exä koittaa aina nähdessään tulla juttusille mutta oikeasti ole ole enää sanottavaa hänelle. Itse kävelen aina pois.

    • nevereveragain

      Lähinnä kelaisin koko ajan että mihin se nyt aikoo yrittää manipuloida.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 135
      3933
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      109
      3589
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2525
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      88
      1471
    Aihe