Tälläisten pillun paljastavien asujen soisi

pillunystävä

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naiset ovat kyllä typeriä.

• kaisanoasaa

Joo mutta ei se haittaa jos pillu näkyy.

• kiinnostunut_
        kaisanoasaa kirjoitti:

Joo mutta ei se haittaa jos pillu näkyy.

Aivan. Pillu on naisessa kiinnostavin osa

• Pillu ei näkynyt ja julkisuudesta elävät mallit saivat aivan helvetisti kuuluisuutta puvuillaan. Ei lainkaan hölmömpiä mimmejä.

• valheellista.mainontaa

Mitä, häh? Eihän tuossa mitään näkynyt.

• terassihai

Tuo on hyvin toivottava muotivaate ensikesäksi suomalaisille tuulipukunaisille.
      Voisi olla että ei suomalaisia remppaperseitä ihan heti erottaisi tyylikkäistä venakoista!

• Kysynpähänvain

Mun mielestä nuo ei edes ole kauniita, mitä merkititystä puvulla, jos ei ulkonäkö kohdillaan??

• zst4

Naiset esinellistää itse itsensä. Oikeasti mitä naisten pään sisällä liikkuu,kertokaa naiset mitä siellä on. En yritä kritisoida teitä vaan haluan oikeasti tietää. En uskalla kasvotusten tälläisiä kysellä ja tuskin vastausta edes saisin mutta ehkä näin netin välityksellä voi esittää tälläisen kysymyksen ilman vaaraa?

• työtyönä

Työkseen ulkonäöllään eläviä ihmisiä. Mainoskikkahan tuo vaan oli ja ilmeisesti toimi. Osaavat siis hommansa. Mallin on syytäkin olla reipas itsensä esille tuomisessa, sillä tienaamisvuosia ei useimmilla ole montaa.

• työtyönä kirjoitti:

Työkseen ulkonäöllään eläviä ihmisiä. Mainoskikkahan tuo vaan oli ja ilmeisesti toimi. Osaavat siis hommansa. Mallin on syytäkin olla reipas itsensä esille tuomisessa, sillä tienaamisvuosia ei useimmilla ole montaa.

Niin, rahan takominen on kyllä hyvä peruste ja oikeutus monen moiselle.

• ryppis

Kyllä siinä asussa on alaosa.

• tuulettava

Ihan parasta noissa on hyvä tuuletus.

• hyhhyh

kikkeli hameen alla, on niin miehekkään näköisiä "naisia"

• ihanaaihanaa

Shamalet ovat ihania!

• TasainenArvo

Kateelliset läskipatukka ämmät heti haukkumassa miehekkään näköiseksi hoikkia ja pitkiä naisia... Yleensä lyhyet ja tanakat naiset kyllä näyttää enempi mieheltä, ei ole vyötäröäkään kun ovat tasapaksuja läskipatukoita vaan.

Nuo asut muuten on vain hämäystä. Toisesta lehdestä näin kuvia ja kyllä siellä menee kaistale kangasta juuri "kriittisten paikkojen" yli, että ei se pimpsa vilkkuisi, vaikka naiset ensi kesänä tuollaisissa mekoissa kekkaloisikin.

• hahahahahaha

hah hah, ladyboyn rakastaja nillittää, hah hah..

• namnamnam

Taikku ladyboy ottaa suihin paljon paremmin kuin monet naiset!
      Taikussa kannattaakin ottaa mukaansa siisti ladyboy eikä mitään tippurista tyttöä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3328
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      40
      2736
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2296
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2278
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2211
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      110
      2183
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      20
      1979
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      1977
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1934
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      88
      1711
    Aihe