Mitityttää

sellainenvaimo

Olen jo yli 60 vuotta täyttänyt mies.Naimisissa 40 vuotta saman naisen kanssa,joka vuosien varrella on pettänyt minua useamman miehen kanssa.Yksi niistä oli setäni joka on luultavammin yhden lapsemme isä,oli kuolinvuoteellaan tunnustanut asian vaimolleen.Perheystämme mies oli yksi osapuoli,kurssieilla jäi eräs käteen,kuntoutuksestakan ei ollut päässyt ilman vispilänkauppaa löytyi yksi sieltäkin ,nouseehn se kunto silläkinlailla.Koko soppa paljastui todellakin sedän vaimon kautta,otin vaimoni kirkkoon ja sieltä alkoi tulla koko vyyhti ulos,olin aivan typertynyt.Olihan ollut esimerkiksi minulla tieto jo tästä perhetuttavasta,jotenkin surkuhupaisesti paljastui,mies oli loukannut kätensä metsälenkillä kaaduttuaan,ryntäsi meille itseään vaimollani laastaroitavaksi vaikka oma vaimo oli kotona muutaman talonvälin päässä,silmät seisoi päässä kaverilla ja käytös oli todella outo,paikalla oli harmittavasti poikani ja miniät,heidän ilmeensä oli sanoinkuvaamaton,arvasivathan he mistä oli kysymys,vaimo seisoi kuin suolapatsas,miniä kävi laittamassa laastarin ja naapurin pihalle.
Jatkoin kuitenkin liittoamme.Nyt on kuitenkin jotenkin tullut tunne jättää vaimoni, siirtyä omaan elämääni 40 vuoden jälkeen.Menköön nyt minne haluaa ja kenen kanssa tahansa,paluuta ei ole reissulta takaisin.

27

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikenlaistakuulee

      Pistä muija kiertoo.Kuinka muuten oot jaksanut katsoa kusetusta.Jumlavita,Setämies ja perheystävä.Oot kyllä ollut vähän uuno

    • saamaakokenut

      Mullakin on ollut vastaava kokemus perheystävn miehen ja vaimoni suhteesta.Kulettiin yhessä ulkomailla,teatterissa ja tansseissa.
      Ei ollu hajuakaan pettämisestä ,myähemmin asian tultua tyäkaverin kautta tietooni mieleen muistuivat katseet,tosi nojaavat hitaat tanssit heidän välillään,puhelinsoitot jotka katkaistiin minun tullessa paikalle.
      No vaimo sai lähteä,naapurin mies jäi vaimonsa luokse.
      Ei uutta suhdetta kyllä hetkeen,kokolailla nöyryytetty,rikkinäinen olo.

    • Jgfyujbbd

      Kyllä ootte höynäytettävissä! Idiootit

      • suominousuun

        Naiset on taitavia pettäjiä jos on siitä lajista,oletko varma ettei sinuakin ole verätetty.


    • Tikullasilmään

      Ei kuulosta todelliselta ja jos on, niin oletpa sinä aloittaja aikamoinen hiirulainen. Miksi alat nyt rehvastelemaan ja rehentelemään jos olet kestänyt ikäsi? Vai oletko aatellut; "parempi tossun alla kuin taivasalla"?

      Mieti tarkkaan tuletko toimeen ilman vaimon jokapäiväistä apua kun et ilmeisesti ole tullut tähänkään asti. Ja keksi itsellesi parempaa tekemistä kuin vanhojen muistelut kun muistot eivät ole hyviä.

      • sellainenvaimo

        Valitettavasti on todellista.Olen ollut hiirulainen.En rehvastele enkä rehentele.Olen kestänyt ikäni lasten takia ja hölmösti luullut vaimon muuttuvan.Tulen toimeen ilman vaimoani ja hänen apuaan.Vanhoja muistellaan kun uutta näyttää jälleen putkeen lykkäävän.Nyt tilanne on muuttunut,lapsilla on oma elämä,omaisuuden olen siirtänyt pikkuhiljaa heille.Nyt huoran voi laittaa maantielle omillaan.
        Hiirulaisella on vapautunut olo.


      • sellainenvaimo

        Tuo vaimoni pettämisruletti paljastui setäni kuollessa kakstuhatta luvun alkupuolella hänen tunnustaessaan vaimolleen suhteen vaimooni.Vuoden mietittyään setäni vaimo kertoi ensin vaimolleni asian joka pakon edessä kertoi lievän version minulle.Setäni oli kylläkin kertonut yksityiskohtaisesti kuolinvuoteellaan tapahtuman,suhteen keston,tapatumapaikat,metsässäkin oli naitu,no suukuunhan meni.Vaimo myönsi asiat lopuksi ,yllättävästi purkautui näitä muistakin suhteista.
        No yritykseni oli siinä vaiheessa etten voinut ajatellakkaan avioeroa,tyhmyyttäni en ollut laittanut avioehtoa,piti vaan sinnitellä.Sairastui vakavaan tautiin joka olisi pahennessan vaatinut mahdollista elinsiirtoa,sen johdosta tehtiin lapsilleni tutkimuksia joiden tuloksena tuli selväksi kaikkien olevan minun tekemiä.
        Sairastuessani olin jo alkanut siirtää omaisuuttani lapsilleni,myös sille jota setäni piti omanaan,tilanne helpottui henkisesti hänenkin suhteen.Poika ei tiedä aikaisempaa epäilyä siittäjästään.
        Paranin ja tilanne vaimoni kanssa meni tasaisesti pari vuotta,sama peli alkoi uudelleen,hiiri vihelsi sen poikki kylläkin aika nopeasti.
        Nyt on vaan mitta täyttynyt.Ei tässä niin vanhoja muistella,uusien mukana ne nousevat vain pintaan.


      • Pettäjänaisia

        On sulla ollut huora akkana.


      • Mullakans

        Ei ole ainut!


    • Kaikenlaasta

      Melaakosen erikoonen tilanne on ollu.Mistä syystä vaimosi lähti sukulaasmiähen matkahan,tai alakas vehtaamahan perhetutun kanssa.Oliko teillä huano sexsisuhde,ekkö saanu mitään aikaaseksi sänkypualella vai oliko sulla jotain muuta onglmaa josta vaimos ei tykänny.
      Tai toisinpäin onko/oliko vaimollas joku henkinen pakko hurvitella viaraitten miästen kans?

    • loppuihanse

      Eiköhän näitä tapauksia ole hieman joka puolella,sekä miehissä ja naisissa.Oma vaimokultani yllätin vanhemman veljeni kanssa nussimasta kesämökkimme saunasta.
      Oli kuulemma etsinyt vaihtelua,no sitä sai lähtöpassien kera.Veljelläni ei ole kotiini asiaa.

    • apllä_viiraa_päässä

      Alzhaimer jyllää aloittajan päässä. On vainoharhainen, näkee näkyjä ja kuvittelee sairaassa mielessään vaikka ja mitä ja keksii vaimonsa niskaan vaikka ja mitä juttuja.
      Voimia vaan vaimolle, sairaan ihmisen kanssa on todella raskasta elää.

      • joskusvoiolla

        Noinkin voi olla.Ei kuitenkaan täysin mahdoton tilanne.Ei ensimmäinen eikä viimeinen kerta kun suvussa on vastaavia tapauksia.


      • sellainenvaimo

        Jaa vai viiraa päästä.Kai sitten sedälläni myös kuolinvuoteella tunnustaessaan suhteen,vaimollani kertoessa asian olevan näin sedän lisäksi kertoi perhetuttavasta jonka toiminnasta pojatkin minulle huomautteli,meitähän on tässä sitten useampia.


    • No nainen on tehnyt sinusta aisankannattajan. Tuossa iässä kannattaa kuitenkin miettiä, onko mielummin taivasalla vai tossun alla. Totta kuitenkin on, ettei vaimosi kunnioita sinua yhtään eikä pidä miehenä.

      Jos arvelet, että elät mielummin yksin kuin huonossa suhteessa, niin ei muuta kuin lusikat jakoon.

      • elämäpaemmaksi

        Mikä ikä on paras lähteä huonosta suhteesta,mielestäni mahdollisimman nopeasti pois parantamaan elämänlaatua, olkoon ikä ja liiton kesto mikä hyvänsä.Pois nöyryytyksistä.


    • Terapianpaikka

      Tuliko tuo kaikki sinulle yllätyksenä.Melkoinen lista veivausta.Taisi liitossanne olla jotain todella pielessä.

      • sanosesävelin

        Niin on muut ,miehet ei kuulu avioliittoon.


    • sellainenmies

      Toivotan Sulle voimia elämään. Raskaita ja vaikeita ovat päätökset. Itselläni sama myös edessä ja 30 vuotta yhteistä historiaa.

      • seonmoronyt

        Minulla hieman enemmän 36 vuotta naimisissa.Vaimo pettänyt ainakin kaksi kertaa liittomme aikana,en tiedä onko tuossa edes kaikki syrjähypyt.
        Kumpikin tietoontullut kestänyt ennen käryä noin vuosi,toisen käräytti homman nähnyt vanha kaveri,toisen toisen osapuolen vaimo.
        Kummankin kerran jälkeen jäin suhteeseen,katuvan vaimon luo.
        Olin näin jälkikäteen naivi ja typerä,uhrasin vuosia toimimattomaan suhteeseen johon toinen osapuoli ei aikonutkaan sitoutua.
        Viikolla muutan pois kotoa,se oli siinä.Sen neuvon annan omakohtaisen kokemuksen perusteella,pois heti suhteesta jos toinen osapuoli ei aijokkaan sitoutua parisuhteeseen.


    • sellainenvaimo

      Olen päättänyt jättää vaimoni harkittuani pitkään asiaa.Oma elämä ehkä yksinkin,on parempi kuin ahristavien muistojen kanssa eläminen kuolleessa suhteessa.
      Kun yhden oven sulkee toinen aukeaa.
      Olen tietysti jo ikämies,omaa aikaa omaa elää on kuitenkinvielä jäljellä.
      En voi elää petturi vaimon rinnalla joka on osoittanut ettei arvosta minua ja liittoamme.Ehkä olisin voinut antaa anteeksi jos vaimoni ei olisi osoittanut syrjähyppyjään mielestään mitättömiksi asioiksi,joista ei kannattanut keskustella,nähtävästi hänelle luonnollisia asioita jotka kuuluvat liittoon.
      Jonkun verran harmittaa etten itse tehnyt sivuloikki,tarjontaa kyllä oli ja tilaisuuksia.
      Minä hölmö olin uskollinen,neuvoni on kun tilaisuus tulee ,antaa palaa,niin teki vaimonikin lisäksi harkitusi,usean miehen kanssa.
      Kyllä tämä tästä,asunto on jo hankittu,vaimo voi jäärä yhteiseen kotiimme.

    • surullinentytär

      Onnea uuteen itsenäiseen elämään!

      Toivottavasti saat viel kohdata vilpittömän ja rehellisen uuden rakkauden. Elämä yksin on lopulta parempi vaihtoehto kuin kiittämättömän petturin kanssa.
      Täällä näköjään osa haluaa syyllistää petettyä ja ivata.. Tyypillistä toimintaa.

      Paljon on naisia, jotka eivät tunne yhtään omantunnon tuskia ja tokipa miestä saa kohdella miten huvittaa "koska on nainen ja vika aina miehessä". Ne löyhäluontoiset itsekkäät eivät ajattele, että vievät toiselta vuosia kataluudellaan.

      Oma äitini oli tuollainen. Tai on elossa vieläkin.. Valitettavasti isäni ei ehtinyt erota vaan jäi elämättä häneltä ne parhaat vuodet. Hänkin meidän lasten vuoksi yritti ja teki kaikkensa. Haukut ja epäkunnioitusta sai vain.
      Olisin toivonut hänen ehtivän vielä elää rauhassa, uutta onnea etsien.. Pyysinkin miettimään itseään usein vaan oli ns.periaatteen mies ettei eroa ota. Se oli typerää. Hänhän hoiti kodin ja talouden kun emäntä hummaili.. Ei ollut syytä olla yhdessä edes siksi, että jotain tekisi kotona toinen.
      Inhoa tunnen ja surua lopunikääni isäni puolesta.


      Kyllä mies pärjää yksinkin ilman petturi-naista. Koskaan ei ole liian myöhäistä alkaa elämään itselleenkin :)

    • xiilnvyopb

      Mikähän kirjoittamistasi jutuista on totta??????????????? Olet kertonut olevasi pettäjänä monta kertaa useammin, kuin petettynä. Sekä/että elämäsi? Kumpi enemmän pinnalla ja miksi?

    • turhaanluotin

      pettäjä ei muutu koskaan, se on hänen luonteensa piirre,ettei voi olla uskollinen

    • hiemanvastaavaa

      Onhan se henua vaimon ollut pitää useampaa suhdetta liittonne aikana.Mikset ole potkinut sitä pihalle ennemmin,jäänyt roikkumaan huonoon suhteeseen pettäjän kanssa:Kyllähän pettämisen huomaa jos asianomainen ole tosi taitava,ilmeisesti aluksi oli,myöhempi pettäminen julkeasti osoitti hänen halua irtaantua suhteestanne.

    • eipyhää

      Nainenhan ei koe pettämisenä fyysistä-kontaktia vaan sitten vasta kun tunteet tulee peliin....ja niin on toiminut AP vaimokin kun on vähätellyt ja mitään katuvaistakaan ole edes esittänyt.

      Näin on toimittu ihan sota-ajoista lähtien kun mies on ollut rintamalla ja nykyäänkin huomattava prosenttimäärä lapsistakin on eri isä kuin parisuhteen "isä"....ja onneksi nykyään on DNA-testit.

      En olisi edes asuntoakaan antanut....

    • Hei ihanaa <3 kulje nyt tuon sisäisen äänesi mukaan ja rupea elämään omaa elämääsi. Meillä on vain tämä yksi elämä ja sitä pitää elää. Elämä antaa ihania asiota ja saat varmasti Rakkautta mielin määrin. Tartu hetkeen ja anna mennä <3 Ei tarvi kiikkutuolissa jossitella!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe