Joe blasco meikeistä

Iwantblasco

Olen nyt tuumaillut ostaa joe blascon meikki voiteen.on kuitenkin aika hintava joten tahtoisin ensin hieman kysellä...

Itselläni on vaalea keltasävyonen iho joka kuiva. Käytän päivittäin kyllä rasvoja ja kerran viikos kuorintaa jne... kasvoissani on myös pigmenttiläiskiä paikoittain,joten peittävyyttä pitäisi olla .peittääkö blasco hyvin? Kestääkö kuumuden ja hikoilun vai sulaako päivänmittaan kasvoilta? Nimittäin hikoilen kasvoista suht herkästi ja meikin pitäs olla aika hyvää ettei pikku hikoilusta häviä kasvoilta.

Olen selaillut värivaihtoehtoja mutta netistä löytyvät värivaihtorhdot on aina ihan muuta väriä kun mitä esimerkki mallissa on... make up swatch kuvissa olive lite1 vaikutti vaaleimalta kelta pohjaiselta mutta onko todellisuudessa? Mikä on paras vaalea kellertävä sävy blascon valikoimassa?

En tahtois emotion kauppamme myyjiltä tästä kysyä kun ovat pari aikasempaakin kertaa myyneet minulle aivan liian tummaa meikkivoidetta...

8

564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tertunkananmuna

      Taitaa joe blasco olla menneen talven lumia... so last season!

      Ei kukaan enään suosittele kun käyttäjät ovat pettyneet moiseen höpsöke aineeseen.

    • Alkuperäinenalottaja1

      Ihanko oikeasti ei blascon käyttäjiä oikeen enään löydy? :o

      • ammeliina

        Kyllä löytyy. Voi olla ettei joka pissiksen valikoimasta löydy kun pitää juosta uutuuksien ja cc-voiteiden perässä.

        Juhla/teatteri/bilemeikki, minkä pitää olla kunnon peittävä, niin se on tämä Blaco. Olen myös hyvin vaaleaihoinen. Olisiko ollut joku Special lite olive mun sävyni, mutta myyjän avulla olen aikanani sävyn löytänyt. Jos sun kaupassasi on paskat myyjät niin mene parempaan kauppaan. Noita myydään aika monessa paikassa.
        Arkena käytän kevyempää lötköä meikkivoidetta mutta kaikki ihon epätäydellisyys näkyy läpi.


    • DiorHoney

      Blascon meikkivoiteisiin en ole perehtynyt mutta diorilla on tosi hyvää meikkivoidetta tosin aika kallista 50€

    • KauniitKasvot

      Moikka ! Joe Blascon tuotteita on minullakin mutta löysin jo ajat sitten omasta mielestäni paljon paremman tuotteen ! Makeup Storen Studio Foundation kiinteämuotoinen meikkivoide joka on niin helppo levittää kostealla meikkisienellä ohuen kerroksen ja peittävyys on tosi hyvä. Lopputulos on kaunis eikä ollenkaan "pakkelimainen" lopputulos. Tämä tuote on hieman notkeampi ja ohuempi kuin Joe Blascon vastaava mutta väripigmenttejä on yli 60 % ja se riittää. Tätä tuotetta myy Sokos missä se on kalliimpi kuin Clamos Verkkokaupassa missä tuote maksaa 22,75 euroa eikä ole toimituskuluja ! Olen tästä verkkokaupasta tilannut seuraavat Makeup Storen sävyt : CREAM hyvin vaalea ja NATURAL joka on hivenen tummempi. Cream sopii tummien silmien alle ja Natural koko kasvoille, ihan miten tykkää. Cream on kesällä kyllä liian vaalea koko kasvolle mutta talvella käy sekin. Minusta hieman punertava vivahde Natural sävyssä on mutta se raikastaa kasvoja kivasti eikä missään nimessä ole liian tumma pohjameikiksi, itselläni on hyvin vaalea iho ! Kellertävissä sävyissä iho muuttuu usein kelmeän vaaleiksi, niinpä sanoisin että nämä olisivat varma valinta ja tuoteet eivät aiheuta näppyjä eikä muutakaan ja pakkaus kestää tosi kauan. Tuotteet ovat vedenkestäviä joten puhdistus öljypitoisella ja vedellä pois huuhdeltavalla meikinipoistoaineella jota nykyään löytyy, esim. Loreal Sublime Glow Cleansing Oil. ONNEA VALINTAAN ! Olisi hauska kuulla mihin päädyit, kirjoita tähän mietteitäsi !

    • arkimeikki

      Blasco, Ben Nye ja Grimas(edullinen) ovat parhaimpia kun meikin pitää kestää. Olen käyttänyt pääasiassa Blascoa teinistä saakka kohta 20v. ja edelleen asiakkaat, ystävät ja ihan tuntemattomat ihailee miten on noin tasainen ja kaunis iho.
      Ammattimeikkaaja osaa valita värin parhaiten. Väriä kokeillaan puhtaalle iholle leuan alueelle oikeassa valaistuksessa. Värin kuuluu "kadota" ihoon (voit opastaa niitä Emotion-kauppasi myyjiä jotka valitsevat liian tummia värejä). Minun värini on vaalea Alabaster johon sekoitan vielä vaaleampaa sävyä talvisin.
      Kun vielä opettelet käyttämän meikkisientä oikein ja otat purkista lastalla vain nuppineulan pään verran väriä, et tee itsellesi teatterimaskia. Myös meikkipohjan tekeminen on todella nopeaa. Blascolla voi tehdä hyvin kuulaan ja kauniin arkimeikin joka silti peittää ja kestää.

    • blascoa

      Käytän myös blascoa, minulla on aika ongelmainen naama meikin suhteen, blascoon olen ollut tyytyväinen. Minulla on pintakuiva couperosa -iho, silloin tällöin finnejä ja pintakuivuudesta huolimatta tulee päivän mittaan rasvakiiltoa naamaan. Blasco pysyy suht hyvin vaikka pitää välillä painella paperilla naamaan, jotta saa rasvat imeytettyä pois.
      Käytän samaa tuotetta myös silmäluomien oudon värin häivyttämiseen (ruskehtavat yläluomet) ja tummien silmänalusten häivyttämiseen.
      Oikean sävyn kun löytää, tuskin edes huomaa, että naamassa on meikkiä. Kuten edellä kerrotaan, sävyä pitää testata ja oikea sävy on silloin, kun se häipyy naamaan ja reunoja ei näy. Aika tuuripeliä, jos ei ensin testaa väriä etukäteen, koska sävyjä on niin paljon erilaisia. On kellertävää, punertavaa, jotkut purkit näyttivät mielestäni vihertävältä.

    • lissunväri

      Siis meikeistä ..... ostin äskettäin Joe Blascon cake eyeliner ja siveltimen.
      On siis mattamainen väri eikä nestemäisissä niin valtavan voimakas musta kuin muissa.
      Siis sulautuu ripsivärien sekaan hyvin ja todella riittoisa. Eikä myöskään pilaannu ja mene vanhaksi kuin nestemäiset.
      Suosittelen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6560
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2634
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2210
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1886
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe