.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Suomalaiset naiset ovat rumia
5
62
Vastaukset
- Joukostaerottuva
Te miehetkin olette yhtä syyllisiä siihen, miksi suomalaiset naiset eivät ole naisellisia eivätäkä uskalla olla sellaisia. Ihan näin mun kokemuksesta olen saanut kuulla suomalaisilta miehiltä olevani maailman vanhimman ammatin harjoittaja, vaikkei vaatetukseni ollut liian paljastava. Kyllä siinä hetkeksi meni itsetunto pakkasen puolelle. Ruotsissa asuessani sain ihan rauhassa olla naisellinen ja miehetkin jopa painosti ulkonäköön, sama myös Norjassakin. Täällä Suomessa miesten mielestä jo kasvojen peseminenkin on homojen hommaa.
Tosin Suomessa naisellisuus on pahin rikos, mutta mies saa kyllä olla miehekäs ja pitääkin olla; pitkä, vahva, johtajatyyppiä ja mitä nyt miehen ominaisuuksiin luetellaan. Ja tämmöisiä ominaisuuksia yleensä luettelee lyhyttukkainen pullukka, joka saattaa ulkonäöltäänsä muistuttaa jopa rekkalesboa.- Peittävääylle
Mua haukkui yks luokkakaveripoika koko yläasteajan saatanan huoraksi vaikka olin luokan tytöistä ainoa joka ei meikannut, enkä edes pukeutunut mitenkään provosoivasti. Kyllä se vaikutti pitkään jatkossakin mun tapaan pukeutua ja laittautua, yritin olla mahdollisimman huomaamaton. Ei se poika muita tyttöjä meidän luokalla haukkunut vaikka he meikkasivat ja pukeutuivat naisellisesti. Teini-iässähän ollaan muutenkin epävarmoja omasta ulkonäöstään, tuo monta vuotta kestänyt haukkuminen aiheutti sen ett inhosin ja häpesin omaa kroppaani ja ulkonäköä. En ollut silloin, enkä nytkään mikään nätti edes, joten en ymmärrä miks se tyyppi haukkui mua niin kuin haukkui. Mutt jotenkin hävetti eniten se kerta, kun ihan koulun ulkopuolella, paikassa jossa oli aikuisiakin läsnä, hän nimitteli mua. Vieläkin muistan ne aikuisten ilmeet ja se julkinen häpäisy sai toivomaan ett maa nielis mut. Joo, ei ihme etten halua herättää huomiota pukeutumisella, peittelen kroppaani mieluummin kuin esittelen sitä.
- pettynt
Suomalaisten miesten takia ei kannata laittautua. Katsokaa, jopa meidän edustajia minkälaisia ne on. Ei yhtään edustavan näköisiä. Avioliittoon menon jälkeen alkaa Suomalaisen miehen arki. Ajetaan parta kerran viikossa, ei partavettä. Runkatut hikiset munat ja pesemättömät hampaat. Haiseva tyyny jne...Sukulaiset ovat parhaita, vaimolle on aikaa vaan kun tarvii panoa...
- alfauros432
Tuo ei pidä ollenkaan paikkansa. Me Suomalaiset miehet ovat komia ja hyvännäkösiä, sitä samaa ei voida sanoa Suomalaisista naisista. Lopettakaa tuo siiderinjuonti naiset ennen kuin on liian myöhäistä.
- MoneyMoney
alfauros432 kirjoitti:
Tuo ei pidä ollenkaan paikkansa. Me Suomalaiset miehet ovat komia ja hyvännäkösiä, sitä samaa ei voida sanoa Suomalaisista naisista. Lopettakaa tuo siiderinjuonti naiset ennen kuin on liian myöhäistä.
Alkoholin ostamisen voi toki lopettaa, ellei sitten ole alkoholisti. Mutta entä jos on pienituloinen, niin ei se alkoholin jättäminen välttämättä salli kuntosalikorttia (voi olla 65 euroa kuussa), kampaajalla (leikkaus maksaa 30 euroa) ja kasvohoidoissa (maksavat noin 80 euroa) käyminen? Mies, osallistuisitko kuluihin? On aivan ok, että virolaisen tai venäläisen naisen kohdalla tehdään näin, mutta jos suomalainen nainen haluaa samaa, niin onkin itsekäs. Pitää varmaan sitten etsiä jostain ulkomailta tällainen mies, mutta mikähän se maa voisi olla. Saisin sitten rauhassa olla itsekäs.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486008Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki623699Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t162840- 1862779
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132339- 362325
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/182147- 212129
- 1491428
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2871380