Tatuointi=IDIOOTTILEIMA

IdiootitLeimattuina

Eikö olisi nyt jo korkea aika ihmisten edes vähän sivistyä ja jättää tuollaiset idioottimaiset turhuudet, kuten tatuoinnit kokonaan veks ???

Nyt siis annetaan tatuoinnille uusi nimike ja se on : IDIOOTTILEIMA.

79

1915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lopettakaajo

      Ei taas tätä.

    • Nimnim23

      Niih miten sen kukakin ottaa ite oon 23v nainen ja molemmat kädet täynä tatuointeja reidessä ja nilkassa on myös ja tarkoitus olis ottaa aikalailla yläkroppa täyteen (kaula,maha,selkä,sivut) ite tykkään tatuoinneista. Jokaisella leimalla on oma tarina :-)

      • IdioottejaLiianPaljon

        Mitä JÄRKEÄ siinä ON ??????


      • Nimnim23
        IdioottejaLiianPaljon kirjoitti:

        Mitä JÄRKEÄ siinä ON ??????

        Koska mä tykkään, äiti on aina ollu et "tatuoinnit kuuluu miehille" mut näytin sille et ei pidä paikkaansa :) tarkoitus olis ottaa viimestään ensivuoden alussa uutta leimaa ;)


      • puhdasiho

        tulihan se sieltä, Äiti, pitäähän 23v lapsokaisen kapinoida vanhempiaan vastaan, Hah hahah hhaa mikä idiootti!


      • Nimnim23

        No ei oikeastaan, olin 13v ku otin ekan tatuoinnin nilkkaan. Äitini ei ole koskaan kieltänyt tatuoinnin ottoa joten miten voin kapinoida vastaan? kunnioitan hänen mieipidettä tatuoinneista ja on itsekkin sanonut että jokainen saa tehdä mitä haluaa omalle vartalolleen. sä sanot mua idiootiksi, mut mieti vähän kuka täysjärkinen tulee anona nettiin haukkuu toisia?


      • Onseleima
        Nimnim23 kirjoitti:

        No ei oikeastaan, olin 13v ku otin ekan tatuoinnin nilkkaan. Äitini ei ole koskaan kieltänyt tatuoinnin ottoa joten miten voin kapinoida vastaan? kunnioitan hänen mieipidettä tatuoinneista ja on itsekkin sanonut että jokainen saa tehdä mitä haluaa omalle vartalolleen. sä sanot mua idiootiksi, mut mieti vähän kuka täysjärkinen tulee anona nettiin haukkuu toisia?

        Tuota ihan sivullisena kysyn, että pidätkö itseäsi älykkäänä henkilönä? En tietenkään sano, että olet idiootti, mutta kuinka on - oletko sivistynyt kansalainen? Luetko paljon (muutakin kuin seiskaa)? Mitä harrastat?

        Jos sanot, että: "Olen amiksen käynyt, mulla on kaks koiraa ja työskentelen esim. lähihoitajana, baristana, tai muuna tarjoilijattarena", se kertoo jo minulle kaiken siitä, miksi käsivartesi on tatuoidut.


      • Nimnim23

        En lue seiskaa, ja kyllä ihan sivistynyt ihminen olen. Käyn salilla, ja tykkään lukea kirjoja. en ole töissä vaan yliopistossa, opiskelen parisuhde/perheteraupeutiksi opinnot kestävät 5 vuotta ja 6kk, eli vielä 1vuos ja 6kk niin valmistun. moni joo luulee et tatuoinnit kuuluu esim. Narkkareille tai ihmisille jotka ovat olleet vankiloissa, mutta ei mulla. Mä oon ihan lapsesta asti tykännyt leimoista. On multa jotkut kyselleet "miten riittää rahat tatuointeihin ku on ne huumeet senverran kalliita" mutta ei en käytä huumeita tai päihteitä. Teen sivutöitä nuorten puolella ja autan kirkossa vähävaraisia, nyt taas mietitään "miten kirkko on ottanu sut tatuointientakia töihin" eivät haitanneet jos pidän ne piilossa.


      • 111111111111111
        Nimnim23 kirjoitti:

        Koska mä tykkään, äiti on aina ollu et "tatuoinnit kuuluu miehille" mut näytin sille et ei pidä paikkaansa :) tarkoitus olis ottaa viimestään ensivuoden alussa uutta leimaa ;)

        Koska sä tykkäät, että ajan myötä ne oikein kivasti vetäytyy..


      • Nimnim23
        111111111111111 kirjoitti:

        Koska sä tykkäät, että ajan myötä ne oikein kivasti vetäytyy..

        Ai että mulle on sanottu tota jo miljoonakertaan, mut jos niin käy niin sitten käy ;)


      • omaelämäparas
        IdioottejaLiianPaljon kirjoitti:

        Mitä JÄRKEÄ siinä ON ??????

        Mitä järkeä on raivota asioihin jossain keskustelupalstoilla tuntemattomille. Ja muitten ihmisten asioihin? Outoa.


      • Anonyymi
        Nimnim23 kirjoitti:

        Koska mä tykkään, äiti on aina ollu et "tatuoinnit kuuluu miehille" mut näytin sille et ei pidä paikkaansa :) tarkoitus olis ottaa viimestään ensivuoden alussa uutta leimaa ;)

        Haha. Haha. Haha.

        Siinä on hyvä ryppyisenä 70-vuotiaana mummelina selittää rumasti rypistyneitä ja roikkuvia tatuointeja ihmetteleville lapsenlapsille, että mummi otti tatuoinnit vain kapinoidakseen äitiään vastaan. Mikä mahtava esimerkki, oikein mahtava. Tiesin kyllä, että tatuointeja ottavat ovat keskimääräistä tyhmempiä, mutta että näin tyhmiä....


      • Anonyymi
        Nimnim23 kirjoitti:

        Koska mä tykkään, äiti on aina ollu et "tatuoinnit kuuluu miehille" mut näytin sille et ei pidä paikkaansa :) tarkoitus olis ottaa viimestään ensivuoden alussa uutta leimaa ;)

        Taidat tehdä, koska olet nähnyt esimerkin?


      • Anonyymi
        Nimnim23 kirjoitti:

        No ei oikeastaan, olin 13v ku otin ekan tatuoinnin nilkkaan. Äitini ei ole koskaan kieltänyt tatuoinnin ottoa joten miten voin kapinoida vastaan? kunnioitan hänen mieipidettä tatuoinneista ja on itsekkin sanonut että jokainen saa tehdä mitä haluaa omalle vartalolleen. sä sanot mua idiootiksi, mut mieti vähän kuka täysjärkinen tulee anona nettiin haukkuu toisia?

        "Kuka täysjärkinen". Tuo on se hyvin tunnettu kaava, kun juostaan itse puun taakse piiloon.


    • Lifelover666

      Niin, eihän tuo olekkaan kuin sellaiset 3000-5000 vuotta vanha juttu...

      • ViisastukaaJO

        Kyllähän ihmisten pitäisi kehittyä älyllisesti ja jättää kaikki älyttömyydet veks.

        Mutta kummasti niitä älykkyydessä jälkeenjääneitä vaan riittää.
        Niitä muuten käyttää juurikin tatuoijat hyväkseen ja vievät heiltä rahaa.


      • hhip
        ViisastukaaJO kirjoitti:

        Kyllähän ihmisten pitäisi kehittyä älyllisesti ja jättää kaikki älyttömyydet veks.

        Mutta kummasti niitä älykkyydessä jälkeenjääneitä vaan riittää.
        Niitä muuten käyttää juurikin tatuoijat hyväkseen ja vievät heiltä rahaa.

        Sano poliitikoille. Älä perusimmeisille. prkl.-


      • Anonyymi
        ViisastukaaJO kirjoitti:

        Kyllähän ihmisten pitäisi kehittyä älyllisesti ja jättää kaikki älyttömyydet veks.

        Mutta kummasti niitä älykkyydessä jälkeenjääneitä vaan riittää.
        Niitä muuten käyttää juurikin tatuoijat hyväkseen ja vievät heiltä rahaa.

        Tuon älykkään kommentin tunnustan.


    • Yksipluskaksi

      Voi v*ttu sentään, mitä se toisen perseitä kutittaa jos joku tykkää tatuoinneista? Jos et tykkää niistä niin älä hanki niitä, it's as simple as that. Aika surullista miten joillain on niin paljon vapaa-aikaa että kokee asiakseen tehdä aloituksen jossa valitetaan asiasta joka ei häntä koske millään tapaa.

      • Vstauz

        Saa olla tykkäämättäkin? Mutta joo menee tämä jo hulluuden puolelle, kun ei muut aiheet kiinnosta kuin se josta ei pidä.


      • TyhmyysKummastuttaa

        Niin tai sitten sellaiset, jotka eivät tykkää teennäispelleistä, haluavatkin ihmiskunnan kehittyvän JÄRKEVÄLLÄ tavalla.
        Ja he varmaankin itse ajattelevat asioita hyvin syvällisesti ja ovat lukeneita ja erittäin sivistyneitä sekä viisaita.


    • äläotalisääpliis

      Törkeetä!

      http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Mitaah-lapsille-suunniteltiin-leikkitatuointeja-koko-kaden-taydelta/1099584?_ga=1.29266364.109085600.1430167635

      Ei pidä opettaa lapsia tähän "muotiin".
      Ei ole hyvä myöskään antaa maalata kuvia kasvoihin, niistäkin jää tää kauhea asenne.
      Eikö nykyajan lapsilla oo enää muuta kivaa elämässään?

      Hoi vanhemmat, järjestäkää lapsille oikeaa hauskaa heidän lapsuudessaan!
      - Jos itse olette joutuneet tälle tatuointi-markkinoinnin tielle, niin estäkää edes LAPSENNE!

      "Nimnim23 ", voi sinua ressukkaa, mene hoitoon. Ihan selvä merkki että et voi hyvin, sinun kannattaisi jutella jonkin kanssa. Onko niin että et hyväksy itseäsi naisena?

      Älä ota kuiteskaan enää lisää!

      Ota selvää mitä kaikkia myrkkyjä ne sinun tatuointisi sisältävät.

      Tuntuu surkealta kirjoittaa sinulle näin, - mutta varoituksena muille!

      Toivottavasti kirjoituksesi oli provo!

      Ei ole muuten mikään syy ottaa jokaisesta tarinasta tatuointi, voihan ne tarinat kirjoittaa päiväkirjaankin.

      • Nimnim23

        Sä käsket mennä hoitoon? Tuu sanoo naamatusten älä netissä anona. Jos jollaki naisella on tatuointeja se tekee siis ihmisestä mielenvikaisen? Okei joo kyllä näin juuri. Mä oon nainen ja hyväksyn itseni sellaisena kuin olen. Tottakai olen jutellut ihmistenkanssa ja kaikki ovat sanoneet että tykkäävät tatuoinneistani ja alkaneet halumaan itselleensä tatuointeja :) päiväkirja on tylsäidea, mielummin käytän rahaa ja aikaa tatuointeihin, kun kirjottelen päiväkirjaan. Ja kyllä tatuointeja on tulossa lisää ;)


    • Taidan olla idioottikin vielä kaiken sen lisäksi mitä papereissa lukee , hmmm ... itse en kyllä muita tuomitse mutta kukin kaiketi tyylillään ... Onhan hyvä että meillä on anti-idiootteja sekä hyviä ihmisiä täällä tuomitsemassa muita ... hyvä hyvä

    • ota_ihmeessä_lisää

      Täytyy kyllä sanoa, että ei niin rikasta ja kaunista naista, että mulle kelpais, jos tatskoja löytyy..
      Totuus on se, että se, mikä tänäpäivänä on ruusu, niin muistuttaa kolmenkymmenen vuoden kuluttua persereikää, ja sitä minä en halua katsella..

      • Always_A_Lady

        Aika harvalle naiselle kans varmaankempaa tollanen kävelevä ihmisperse kuin sä...


    • YhtäkäänEnIkinäTarvitse
    • pelkästäänidioottimaista

      Joo, totta!

      Tatuointi on Idioottileima!

      En ymmärrä yhtikäs mitään, miksi ihmiset ovat niin tyhmiä, että ottavat tatuointeja!

    • mies00011

      Tatuointeja vain pistää lähinnä mielisairaat ihmiset.
      Juuri tänään(23.11) näin kauppakeskus Zeppeliinissä tyttöä jolla oli tatuoitu naamaa. Oli mun mielestä järkyttävän kuvottavan näköinen "ihminen" naamatatuointien takia. Jos olivat pysyviä niin varmaan ko.henkilö on oikein tyytyväinen sitten kun iho alkaa ryppyilemään ja tatuoinnit sitä myötä vetäytyy..

      • too_sad

        Ei ole vaikea arvata, että tuollaisella tatuoinnilla varustetulla nuorella naisella ei juurikaan ole kysyntää työmarkkinoilla.

        Surullista mutta elämä on aika pitkälti viitoitettu tuolla kasvokoristelulla. Surullista, en omalle lapselleni haluaisi tuollaista jo nuorena merkattua elämää.


    • AjatelkaaSyvällisesti

      Se vaan on niin, että sellaiset jotka ottavat tatskoja, ottavat niitä VAIN sen vuoksi, kun yrittävät kerjätä muilta ihmisiltä jotain huomiota.
      Se on aivan mielipuolisen sairasta.

      Sellaista "huomiota" ei tarvitse yhtikäs mihinkään.
      Se on paljon mukavampaa elää vaan ihan normaalia elämää, rakastaa sitä sekä maailmaa ja pyrkiä ajattelemaan asioita mahdollisimman syvällisesti ja viisaasti sekä LUONNOLLISESTI.
      Teennäisyys on MIELETTÖMÄN JÄRJETÖNTÄ ja TURHAA !!!

    • mulle.ei

      Kyllähän tatuoidut ihmiset ovat melkoisia reppanoita. Menestyjillä ei tatuointeja ole ainakaan näkyvissä,

      • YouDumdum

        Menestyjillä? xDDDDD mietitäänpäs nyt esim. Suomessa monilla menestyjillä on tatuointeja näkyvillä.


      • KerjääminenÄlytöntä
        YouDumdum kirjoitti:

        Menestyjillä? xDDDDD mietitäänpäs nyt esim. Suomessa monilla menestyjillä on tatuointeja näkyvillä.

        Nyt varmaankin "menestyneillä" tarkoitettiin sivistyneitä, älykkäitä ja paljon lukeneita ja siksi taloudellisesti hyvin toimeen tulevia.
        Ja he ovat myös yhteiskunnallemme tärkeitä henkilöitä, eikä heillä ole minkäänlaista tarvetta vajota niin alas, että kerjäisivät huomiota pinnallisilla teennäisyyksillä.

        Se on ihan sitten toinen asia jos on joku teennäisjulkkis, vaikka musiikin parissa touhuava teennäispelle.
        He kerjäävät.

        HUOMION KERJÄÄMINEN ON SAIRASTA JA ÄLYTÖNTÄ.


      • gdgsgdsgdsg

        Menestystä (sekä kuuluisuutta että rahaa) saa ilmankin, että hankaa kalpeaa kapista peffaansa pari vuosikymmentä toimistotuolia vasten. Sen tiedän jopa minä, vaikken katso telkkua. Ihan oikeasti, en millään usko, että tatuoinnin fanaatikkovastustajat onnistuvat vastustamaan kaikkia tatuoituja ihmisiä. He ostavat tatuoidun kokin kokkaamaa ruokaa, tatuoidun myyjän myymiä vaatteita. Tatuointeja on hoitajilla, lääkäreillä ja vaikka kellä korkean koulutustason omaavilla ihmisillä.

        Siksi toiseksi todistetusti älykkäät ihmiset ottivat tatuointeja jo vuosikymmeniä sitten. Nyt osalla heistäkin on todennäköisesti professuuri peffan alla. Vanha vitsi sanoo, että luokan älykkäimmistä tulee lääkäreitä. Toiseksi älykkäimmistä juristeja ja lakimiehiä. Luokan typerimmästä kolmanneksesta tulee politiikkoja. Eli älyllisesti heikoin aines säätää lait ja pistää ne toteutukseen, ja näiden pissipäiden alaisuudessa fiksut koettavat vain hoitaa työnsä ja elää. Älykkyys ei aina tarkoita rahan ahneutta. Eikä suurin tilipussi suurinta älyä. Saatikka sitten sellainen korrelaatio, että tatuoimattomuus nostaisi älykkyysosamäärää, ihan skeidaa.

        Sitten vielä sananen menestysharhasta. Meillä täällä kapisessa ja riisitautisessa pohjolassa luullaan, että kuka vaan voi menestyä. Se ei vaan mene niin. Ajatele menestys pyramidina. Mitä korkeammalle pyramidia (menestystä ja kuuluisuutta) kivutaan, sitä useampi tipahtaa kiipeilyleikistä pois. Ja menestystä selittävät tekijät ovat paljon monimutkaisempia kuin akseli tatuoitu - tatuoimaton.

        Avaa vaikka ensin telkku ja sitten pienet vinot simmusi. Kerro, mitä näit.


      • älypommii
        KerjääminenÄlytöntä kirjoitti:

        Nyt varmaankin "menestyneillä" tarkoitettiin sivistyneitä, älykkäitä ja paljon lukeneita ja siksi taloudellisesti hyvin toimeen tulevia.
        Ja he ovat myös yhteiskunnallemme tärkeitä henkilöitä, eikä heillä ole minkäänlaista tarvetta vajota niin alas, että kerjäisivät huomiota pinnallisilla teennäisyyksillä.

        Se on ihan sitten toinen asia jos on joku teennäisjulkkis, vaikka musiikin parissa touhuava teennäispelle.
        He kerjäävät.

        HUOMION KERJÄÄMINEN ON SAIRASTA JA ÄLYTÖNTÄ.

        No mitä huomiota sinä kerjäät? Ihme huutaja. Hyvä että älykääpiöt on netissä eikä kadulla riitaa haastamassa. Tosin helpommin ne ehkä kadulta saisi pois. Jäikö oma elämä elämättä?


      • puhdas_iho

        Pieni tatuointi vaatteiden peitossa OK, mutta kun tatuoinnit peittävät täysin käsivarret ja nousevat näkyville kaulaan, ollaan luuseritasolla. Niillä ihomerkkauksilla on enää turha yrittää mihinkään vaativampiin töihin, esim. niihin joissa joutuu tapaamaan ulkomaalaisia asiakkaita.

        Sielläpähän ihastelette toistenne tastkoja keskenänne, me puhdasihoiset tehdään bisnestä ja rahaa.


    • Kasva_aikuiseksi

      Kylläpä on suloista! Moderni kaikki tietävä huoneihminen alkaa valistamaan toisia! Tatuionteja on ollut hyvin monissa kulttuureissa ja kauemmin kuin valkoinen arjalainen yli-ihminen on asustanut pohjan perukoilla. Sori vaan kultamussukka. Et saa muutettua maailmaa haluamallesi mallille. Sitä paitsi todellisiakin onglemia on olemassa, kuten väestön liikakasvu, luonnon tuhoutuminen, viljelymaiden pilaantuminen. Tosin hyvin tyypillistä idiotismille fiksoida putkinäkönsä johonkin pieneen ja sulkea silmänsä todellisilta ongelmilta.

      Ps. Urologillasi, psykiatrillasi ja pankkineuvojallasikin voi olla tatsa vaatteiden alla.

    • KylläOnSAIRASTA

      "gdgsgdsgdsg " ja "Kasva_aikuiseksi "

      Nämä kaksi ovat tatuoijia ja yrittävät tyhmästi selitellä, että muka tatuoinnit ovat fiksujen ihmisten ottamia.
      Nämä kaksi vain yrittävät saada lisää rahaa teennäisiltä idiooteilta.

      On se kummaa, että teennäisyyttä jotkut sanovat järkeväksi !!!

    • TyhmätEivätMieti

      Oikein syvästi ja kauan kun miettii, että mikä tarkoitus tatuoinneilla on ja mitä niistä on kenellekään hyötyä, niin vastaus on AINA se, että tatuoinnit kuuluvat täysin turhiin ja mitättömiin asioihin ihmisen elämässä.

      • TurhuusOnTurhuus

        On se varmaan inhottavaa kulkea jos on tyhmyyksissään joskus ottanut sen IDIOOTTILEIMAN itseensä.

        Siitä on niin hirveen vaikee päästä eroon, eli joutuu kantamaan LEIMAA koko loppuikänsä.

        Siinävaiheessa kun meinaa mennä ottamaan leimaa, niin kannattaa mietti todella pitkään, että haluaako olla idiootti vai ei.


    • lklty56as

      Valtaosa tatuoiduista ihmisistä on alemmista sosiaaliluokista. Alempi sosiaaliluokka ja alhaisempi älykkyysosamäärä korreloivat vahvasti.

      Ai niin...osalle tilatotieteen termit ovat hepreaa.

      • Opevaan

        Jep, me opettajatkin kuulutaan tosiaan siihen alempaan sosiaaliluokkaan ja älykkyysosamäärä on varmaan myös tosi alhainen kaikilla.

        TILATOtieteen termit on kyllä tosiaan itselle vieraita. :O

        TilaStotieteestä tiedän jonkin verran.

        Kun tulee pätemään omalla erinomaisuudellaan, niin kannattaisi edes opetella kirjoittamaan oikein ensin.


    • LeimaKertooKaiken

      Ja se on kummaa, että siitä idioottileimasta vielä maksavat isot rahat.
      Tatuoijathan tekevät niitä pelkästään sen takia, että saavat tyhmiltä rahaa.
      Se on ihan tahallaan tehty kalliiksi, että sillä olisi muka jotain arvoa.
      Piirustuksia voi tehdä paperille ja ne on helppo heittää roskiin, kun kyllästyy niihin, mutta tatuoinneista on vaikea päästä eroon.
      Täytyy olla ihan oikeasti todella idiootti, kun menee tuollaisessa asiassa retkuun ja ottaa itseensä idioottileiman.

    • Opevaan

      Kyllämaailma on nyt varmaan lopullisesti pilalla. Olen nimittäin opettaja ja tatuoitu. Ja mikä
      pahinta: usealla kollegallanikin on tatuointeja. Mihin tämä maailma on menossa?!

      • MitäHyötyyPellenä

        Kerroppa sinä opettaja nyt oikein järkevästi ja perusteellisesti, että MIHIN tatuointeja oikein TARVITAAN.

        Ja onko ihmiskunnan kehitys mennyt järkevyydessään huipulle jos kaikki ihmiset maalattaisiin ihan kokonaann niin ettei yhtään puhdasta ihoa enää näy ?


      • Opevaan

        Koska tatuoinnit on maailman ainut turha asia? :D

        Mihin internettiä ja keskustelupalstoja tarvitaan? Kannattaisko sun lopettaa niiden käyttö?

        Jos koet näin suurta mielipahaa siitä, mitä toiset ihmiset ihollaan tekevät, niin suosittelen kyllä hakeutumista akuuttipsykalle.


      • MitäHyötyyPellenä

        Luulisi, että järjellinen keskustelu edesauttaa ihmisten viisastumista ja turhuuksien pois jättämistä.
        Mielestäni huomion KERJÄÄMINEN on aikuisilla ihan sairasta ja järjetöntä.


    • EmmeEläEnää1900Luvulla

      Antakaa ihmisten nauttia asioista.

    • Muuminpaljaspinta

      No kunhan muumeihin ei ilmesty tatuointeja, tehkööt muut mitä haluaa.

    • 34jfhg

      Idioottit leimaa ihmisen ulkonäön mukaan olet varmaan täydellinen omasta mielestä mikä kertoo että olet idiootti eli paskanna sukkaas ja tee nuotio.

      • MukavaJaNormaali

        Mitä tuo tarkoittaa : "paskanna sukkaas ja tee nuotio." ???
        Miten muka paska voi palaa niin, että siitä tulee oikein nuotio ???
        Ja mitä järkeä sellaisen tekemisessä olisi ???
        Varmaan yhtä ääliömäistä ja typerää, kuin tatuoinneissa ja yhtä paskamaista.

        Anna oikein järkevä vastaus, mikäli et ole idioottileimattu.

        Normaali elämä on kaikkein parasta ja VIISAINTA.


    • ElämääYMMÄRTÄVÄ

      KYLLÄ ON HIRVEÄN PALJON NYKYÄÄN TEENNÄISPELLEJÄ !

      Aikuisen normaalin Ihmisen ei tarvitse IKINÄ kerjätä PIENINTÄKÄÄN huomiota MISSÄÄNVAIHEESSA !!!

      Se riittää, kun pitää itsensä PUHTAANA ja käyttäytyy TÄYSIN NORMAALISTI !!!

      YHTÄÄN MITÄÄN YLIMÄÄRÄISTÄ SEKOILUA EI TARVITA, KOSKA SE ON MIELENVIKAISTEN TOUHUA !!!

      • MiettikääAsiaa

        Aasialaiset ovat ilmeiseti paljon järkevämpiä, koska he eivät kerjää huomiota, eivätkä ole teennäis-idiootteja.


      • dgdgdsg

        Suosittelen siten sinullekkin elää ajatustesi mukaan.
        Netissäkin on käyttäytymissäännöt, joita rikot kommentissasi.
        Jopa niin, että useampikin ihminen sanoisi sinua mielenvikaiseksi.


      • VainJäekevyysKelpaa
        dgdgdsg kirjoitti:

        Suosittelen siten sinullekkin elää ajatustesi mukaan.
        Netissäkin on käyttäytymissäännöt, joita rikot kommentissasi.
        Jopa niin, että useampikin ihminen sanoisi sinua mielenvikaiseksi.

        Kerroppas "dgdgdsg" järkevästi ja syvällisesti mietittynä, että MITÄ JÄRKEÄ on olla teennäispelle.


      • dgdgdsg
        VainJäekevyysKelpaa kirjoitti:

        Kerroppas "dgdgdsg" järkevästi ja syvällisesti mietittynä, että MITÄ JÄRKEÄ on olla teennäispelle.

        Kerro sinä miksi vaadit muilta normaaliutta ja itse et käyttäydy siten!
        Katso nettikeskusteluiden etiketti, jos et ymmärrä.


      • KylläKylällä

        KYLLÄ, KYLLÄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • herää__pahvi

      "Aikuisen normaalin Ihmisen ei tarvitse IKINÄ kerjätä PIENINTÄKÄÄN huomiota MISSÄÄNVAIHEESSA !!!"

      Miksi sitten kerjäät huomiota tänne kirjoittamalla? Jos et kerjäisi huomiota, pitäisit omat mielipiteet itselläsi. Nyt haluat selvästi tuoda oman mielipiteesi julki ts. haluat sille huomiota. Käytät jopa capseja oman tekstisi tehostamiseen eli haluat varmistaa, että teksti varmasti nähdään.

    • Ja taa tätä... Eiköhän se ole jokaisen oma asia ottaako tatuointeja vai ei? No on se. Ja eikö se nyt ole aika leimaavaa ja töykeetä tulla tänne huutamaan tuolla lailla ja yleistää koko tatuointimaailma? Eipä tatuoidut ala tuohon sävyyn huudella kun näkevät tatuoimattoman nahan, vai alkaako? En ainakaan koskaan oo kuullu huuteluja. Joten annetaanhan tän taas olla, aloittaja haluaa joko itse huomiota, koko aloitus on pelkkä provo tai trolli, ja haudataan tämä aihe jälleen kerran. (ps. itselläni on 15 tattuointia)

      • MiettikääSYVÄSTI

        Jos huomaisin kädessäni tatuounnin, niin poistattaisin sen välittömästi tai vaikka katkaisisin käteni.
        Tatuoinnit ovat HIRVITTÄVÄN INHOTTAVIA.

        Ja ne joilla niitä on, ovat päästään vialla ja pahasti.
        Mitä ihminen muka tekee piirustuksilla nahassaan ?????
        KERJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ


      • No se on sitten sinun tapasi ajatella, mutta ei sentään tarvitse huutaa ja yleistää. Okei, sinun mielestäsi tatuoinnit on kaikilla tavoin kuvottavia, selvä, minun mielestä ne ovat persoonallisia ja hyväksyn ne, tämä selvä. Joten mikä tässä on ongelma? En näe sellaista. Olet mielipiteesi ilmaissut, ei tarvitse alkaa töykeäksi. Miksi väität että tatuoidut ovat päästään vialla? En voi kuin ihmetellä tätä käytöstä, riehut, huudat, haukut ja paasaat omaa asiaasi ja tatuoitujen ihmisten kamaluutta. Miksi?


      • AitousOnElämää

        "minun mielestä ne ovat persoonallisia"

        Liittyykö muka tehdyt sotkut ja maalaukset jotenkin ihmisen todelliseen persoonaan ?

        Siten ne liittyy hänen persoonaansa, että tuo esiin teennäisyyden ja tyhmyyden., onhan sekin persoona.

        Jos kuvittelee saavansa jotain ko. "persoonallisuudella", niin on idiootti.
        Minkäänlaista hyötyä teennäisyydestä ei ole missään elämän vaiheessa.


    • irirrkkf

      Itselläni on selässä sekä molemmissa käsissä ja keskiviikkona mennää ottamaan lisää joka tulee kaulasta alas päin.

      • TurhaaKaikkiTeennäisyys

        Eli haluat kerjätä lisää muiden huomiota ja siten osoittaa, että on ruskeata nestettä aivoissasi.

        Ja siten asetat itsesi muiden orjaksi, kun olet riippuvainen heidän huomiostaan.
        Vaikka ne huomiotkin on kyllä ihan sylkemisiä.


    • Oottelen

      Kukaan ei ole vieläkään kertonut viisaasti, että mitä noilla tatuoinneilla oikein tekee ja mitä niistä hyötyy.
      Voisiko joku vaivautua, että saisin selkeää kuvaa asiasta ja ehkä sitten ymmärtäisin enemmän, miksi niitä otetaan ?
      Kerro oikein syvällisesti ja viisaasti asia.
      Kiitos !

      • EnOsaaVastata

        En osaa vastata minäkään tuohon, miksi tatuointeja otetaan. Itse en jaksaisi samaa kuvaa katsella ihollani loppuelämäni ajan. :D

        Itse en pidä tatuoinneista, mutta en menisi kenellekään sanomaan, että näytät tatuointeinesi rumalta. Ei nykypäivänä tosin monikaan enää lisää ota tatuointeja ja ne entisetkin pyritään vaatteilla peittelemään.

        Nämä naamatatuointien ottajat kyllä paljon säälittää. :'(


      • Alempaakastia

        Hei "Oottelen" olen tatuoitu kaulasta alaspäin melkein koko vartalosta, ja en osaa vastata sun kysymyksees että mitä niistä hyötyy, ei varmaa mitenkää. Mutta verrataas tätä sun kysymystä johonki muuhun asiaa, esimerkiks harrastuksii. Jos vaikka harrastat kuviokelluntaa tai golfia tai ihan mitä vaan niin kysympä sulta mitä sä siitä hyödyt? Itselle tatuoinnit on harrastus siinä missä muutkin koska suunnittelen ja piirrän ne itse ja osan olen itse kehooni tatuoinut. Ja tavotteena on oman ulkonäö muuttamista sellaseks minkälaiseks itteni halua, ja tässä ennenkun kukaa "sivistyneempi ihmispersoona" alkaa moittimaa että olenpas rikolline, narkkari, elämämkoululaine, työtö, pahahajune, paskiaine tai mikä tahansa niin olen käynyt koulut, armeijan, menestynyt urallani ja johdan yritystä ja paremmi ei tällähetkellä vois mennä. Se on nii älyttömä naurettavaa että ihmiset tuomitsee ulkonäö perusteella toisen . Mutta joo jokatapaukses ei siitä varmaa mitenkää hyödy,eihän niitä kukaa pakota ottaa. pakkohan ei oo muutaku nukkua, syödä, juoda ja käydä paskalla.


    • IdioottileimaKYLLÄ

      Niin se vaan on, että tatuoinneilla ei ole MITÄÄN MERKITYSTÄ koko ihmisen elinaikana.
      Voiko jotkut tosiaankin olla niin tyhmiä, että kuvittelevat niillä saavuttavansa jotain ?
      Ja MITÄ ???

      Tyhjän saa pyytämättäkin ja hirveä huomion kerjääminen on typerää ja kertoo ihmisen älyykkyystason olevan todella alhainen.

    • Leimaton

      Eipä ole itellä yhtään tatuointia tai lävistyksiä. En siitä huolimatta välitä tippaakaan, jos niitä jollakin on. Jokainen saa tehdä omalle kropalleen mitä haluaa. Jotkut tykkää tatuoimisen kivusta, haluaa peittää häiritsevät luomet tai tatuoida ihoonsa elämälleen tärkeän asian. Ei sen pitäisi ketään haitata. Toisaalta joskus saa vähän sellaisen käsityksen, jos ei ole leimoja tai läväreitä olet automaattisesti nörtti tms.

      • EnOsaaVastata

        Vaikea uskoa, että ilman läväreitä tai tatuointeja saa automaattisesti nörtin maineen?

        Pikemminkin tatuoimattomuudesta ensimmäisenä huomaa että kyseinen henkilö on muotitietoinen ja itsevarma. Ehkä myös sen, että henkilö haluaa elää terveellisesti ja luonnonmukaisesti.


    • EnTarvitse

      Jos ottaisin tautoinnin, niin se olisi tekstinä :

      HUOMION KERJÄLÄINEN

      • TatuoituMaisteri

        Aika erikoisia kannanottoja. En täysin ymmärrä, miksi tatuoinnit herättävät niin suuria tunteita niiden vastustajissa. En ole normaali elämässä törmännyt yhtä jyrkkään vastustukseen. Tatuointejen hyvä puoli on myös siinä, ettei se vaikuta passiivisesti muihin ihmisiin. Toivottavasti täällä näkyvä keskustelu on vain kärkästä anonyymiyteen perustuvaa provokaatiota, eikä kuvasta kommentoijien todellista ajatusmaailmaa.


      • PitääKEHITTYÄ

        Kaikkihan pitäisi perustua järkeen.
        Ja kaikki asiat pitäisi suuntautua järkevimmiksi ja järkevimmiksi, ei tyhmemmiksi ja idioottimaisemmiksi.


      • TurhuudetVEKS
        TatuoituMaisteri kirjoitti:

        Aika erikoisia kannanottoja. En täysin ymmärrä, miksi tatuoinnit herättävät niin suuria tunteita niiden vastustajissa. En ole normaali elämässä törmännyt yhtä jyrkkään vastustukseen. Tatuointejen hyvä puoli on myös siinä, ettei se vaikuta passiivisesti muihin ihmisiin. Toivottavasti täällä näkyvä keskustelu on vain kärkästä anonyymiyteen perustuvaa provokaatiota, eikä kuvasta kommentoijien todellista ajatusmaailmaa.

        AIKUISTEN EI TULISI OLLA ENÄÄ LASTEN ASTEELLA.


    • rosegardenme

      Kauneus on katsojan silmissä...
      Ja mehän voidaan sulle tän kirjoituksen
      aloittaja tehdä porukalla keskelle rumaa naamaa
      teksti idioottileima tai vahingonlaukaus.

    • ViisastukaaJO

      Kyllä tatuoijatkin voisivat mennä KUNNON TÖIHIN ja elättää silla ITSENSÄ.
      Heidän tulisi ehdottomasti jättää tuollaist turhat ihmisten kusetukset kokonaan POIS.

      Se on ymmärrettävää, että on olemassa lääkäreitä, sairaanhoitajia, lastenhoitajia, vanhustenhoitajia, hammaslääkäreitä yms. tärkeän työn tekijöitä.
      MUTTA tatuoimiset ovat pelkkää roskaa ja se pitäisi kopettaa yhteiskunnasta ihan TÄYSIN.

      Älkää olko teennäisiä ja niin tyhmiä, että antaisitte kusettaa itseänne.

      Suomessa silloin , kun peltoja raivattiin ja tehtiin oikeaa TYÖTÄ maamme tulevaisuuden parantamiseksi ja jälkipolviemme elämän turvaamiseksi, niin JOS joku olisi yrittänyt elää PELKÄSTÄÄN maalailemalla toisten ihmisten ihoja, niin EI OLISI SIITÄ TULLUT YHTÄÄN MITÄÄN.
      Nykyään se on IHAN YHTÄ TYHMÄÄ.
      Luonnon lait eivät ole muuttuneet ja jokaisen tulisi elättää itsensä ja perheensä REHELLISELLÄ JA OIKEALLA TYÖLLÄ.

    • Anonyymi

      Tatuointi ei ole mitään halpaa lystiä. Tatuoinnin ottanut kertoo, että hänellä on rahaa jakaa vaikka muillekin.

    • Anonyymi

      Kun katsoo tatuoituja, jotka menee tuolla, tulee mieleen enemmänin kauniit taiteelliset koristelut, joita ne ovat. Toisilla on joku tietty idea, mutta pääsosin hämmentävää asiassa on se, että kun tatuointi ei meinaa tarkoittaa nykyään oikeastaan mitään.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1967
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      51
      1701
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1617
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe