kaikki nämä vuodet.
Erostamme on jo kohta 10 v. Olet silti ensimmäinen ja viimeinen henkilö mielessäni. Edelleen. Päivittäin. Anteeksi.
Erottiin aloitteestani ja olen katunut sitä
8
573
Vastaukset
- hyviäuutisiakiitos
Tämä voisi olla minulle. Jos olisi niin saat anteeksi.
- exäsi
Olen jo vuosia sitten antanut anteeksi varsinkin itselleni.. Opin avioliitossamme sinulta paljon- jopa hyvääkin. Kiitos niistä ajoista ja asioista.
Elämäni hymyilee minulle nyt, niin minäkin, olen onnellinen.
Opettele sinäkin hyväksyyn tekosi ja anna itsellesi anteeksi niin opit ehkä arvostaan sitä mitä koit ja opit hymyillen katsomaan eteenpäin ja jatkamaan elämääsi.
- boko
Niin olet sinäkin mielessäni,joskus yölläkin ja suudellaan intohimoisesti,terveisin ex-miehesi
- Mnainen
Jos olet J-P, saisit anteeksi. Vaikka olen jatkanut elämääni ja vältellyt sinua, olet yhä mielessäni joka päivä. Ensimmäisenä ja viimeisenä. Kaipaan ääntäsi, kosketustasi ja nauruasi. Haluaisin olla edes ystäväsi.
- Gozzilla84
M.T kaik on hyvin
- mahdollisuus2
Paikkakunta????
- Marabouminttu
Onks tää joku suklaamainos?
- anteeksiS
Oletko kertonut suoraan hänelle itselleen? Suosittelen tekemään niin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras991517Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva208978- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7734
- 61710