Mielessäni on muutama nimimerkki, jonka tiedän olevan naimisiin mennyt. Ja kumpikaan heistä ei vastaa tähän ketjuun, toinen on uskova ja toinen on räksyttäjä, ateisti.
Jos jompi kumpi ajattelemistani henkilöistä kuitenkin vastaa tähän kysymykseen niin ilmaisen että olin väärässä. Näin tuskin tulee tapahtumaan.
Mikä sai sinut päätymään valintaasi?
David Pawson meni naimisiin neitsyen kanssa. Ensi suudelma oli häiden jälkeen. Eihän nainen ollut hänen vaimonsa ennen kuin häät olivat ohi. Itse en ole mennyt naimisiin, ja syy on siinä että ei ole mukavaa neitsyttä osunut kohdalle.
Menitkö naimisiin naisen kanssa joka oli neitsyt?
31
67
Vastaukset
- UskovaNoora
Minäkin kunnioitan David Pawsonia raamatunopettajana. En kuitenkaan muista kuulleeni, että hän olisi opettanut, että muun kuin neitsyen / koskemattoman miehen kanssa ei saisi mennä avioliittoon.
Hyvä kuitenkin, jos ihmiset jo nuorina ymmärtävät, että seksi kuuluu avioliittoon.- seksistävoimaa
Mutta avioliitto ei välttämättä kuulu seksiin. Vastuullisissa yhden yön jutuissa on myös oma ihana hohtonsa. Turvallisesti kondomin kanssa tietysti. Joskus on mukava heittäytyä hetkeen ja katsoa, mitä tulee vastaan.
En mennyt naimisiin naisen kanssa, joka olisi ollut neitsyt. Tässä tämä.
- TarujenYksisarvinen
Mutta mistä löytyisi yli 40-vuotias neitsytnainen. Siinä vasta pulma. Häntä ei ainakaan naispappien joukosta löydy.
Juu, jos neitsyys on kriteeri, niin eipä uskovat miehet vaimoa taida mistään löytää.
Huvittaa täällä eräs suomalainen eläkemies, joka hiprakassa aina hamuaa talon käytävillä "neitsyttä". Täällä on runsaasti eläkemummoja.- näin.epäilen
torre12 kirjoitti:
Juu, jos neitsyys on kriteeri, niin eipä uskovat miehet vaimoa taida mistään löytää.
Huvittaa täällä eräs suomalainen eläkemies, joka hiprakassa aina hamuaa talon käytävillä "neitsyttä". Täällä on runsaasti eläkemummoja.Siis jonkun hoitolaitoksen käytävillä......
näin.epäilen kirjoitti:
Siis jonkun hoitolaitoksen käytävillä......
Heh, tämän kerrostalon, jossa asuu seitsemän maan kansalaisia. Brittiläinen naistuttavani kertoi tuon suomalaisen eräänä aamuna esitelleen hänelle seisovaa mulkkuaan. Joskus suomalaisia saa hävetä.
- 20vJaNeitsyt
Millainen nainen hyväksyisi 20 vuotiaan neitsytmiehen? Luultavasti ei kukaan. Neitsytmiehillä ei ole kysyntää koskaan markkinoilla. Lisäksi miehellä pitää olla naistenmiellestä tietynlainnen luonne ja ulko näkö. Kauheet paineet.
näin.epäilen kirjoitti:
Siis jonkun hoitolaitoksen käytävillä......
Ajatus tuli ehkä niistä "mummoista"?
Espanjassa ei ole vanhainkoteja, vaan vanhukset asuvat kotona.
- oletko.koskematon
Aloittaja, oletko koskematon?
Menin naimisiin jousimiehen kanssa. Tiesin jo ennen ruumiinnesteittemme vaihtoa että hän tuskin oli missään mielessä neitsyt, kun oli synnyttänyt Pojan.
Siis jousiMIEHEN kaa, Räyhis, huhuu? Eikö tämä olisi räyhäämisen paikka? :D- OletRäyhisHomo
Milloin käännyit homoksi Räyhis?
>Itse en ole mennyt naimisiin, ja syy on siinä että ei ole mukavaa neitsyttä osunut kohdalle.
Missä vaiheessa tutustumista alat yleensä selvittää tuota neitsyystilannetta ja teetkö sen kysymällä vai konkreettisemmin?Heh heh, ensimmäiseksi lauseeksi sopisi aika hyvin tiedustella kiintymyksen kohteelta neitsyystilannetta.
- OnnellinenVaimo
Menin naimisiin miehen kanssa, joka oli neitsyt.
- Kunnioitettuopettajamme
Hieno asia. Sinä et tainnut olla neitsyt kuitenkaan naimisiin mennessä. Hatunnostoni aviomehellenne ja Jumalan siunausta teidän koko perheellenne, onhan teillä muutamia lapsia toivottavasti.
Sinulle on osunut huippumies kohdallesi tutustuttavaksi. Älä päästä häntä menemään, pyri olemaan hänelle mieluisa vaimo kunnes hänet ylöstemmataan ja sinut yhdessä hänen ja monien muiden kanssa jos elät/elätte ylöstempauksen päivään asti. Ei siihen enää kauan ole, ikuisuutta, sillä pian Jeesus on luvannut palaavansa aja ajan merkit ovat kihelmöivät, väreet menee selkäpiitä pitkin kun huomaa miten lähellä Jeesuksen paluu voi olla. Kuitenkin sitä ennen tarvitsemme kolmannen temppelin Jerusalemiin, Damaskoksen tuhon ja Russian muslimimaaliittolaisineen yllätyshyökkäyksen tapahtumisen kesken valheellisen rauhan, jonka mahdollisesti Putin on tekemässä " takuumiehenä" juutalaisten ja heitä vihaamaan kasvatettujen antisemistimuslimien välille.
Ei tässä muuta. Muihin täsä ketjussa kysymyksiin en vastaa, koska ne ovat hyökkääviltä tuntuneet, ainakin muutama kommentia on ollut sellainen, jonka olen kokenut asiattomaksi.
Uskovalle Nooralle kuitnekin sanontässä kun ihan asiallisesti kommentoi: Pawson ei ole sitä kieltänytkään että ei saisi mennä naimisiin muidne pökkimän naisne kanssa, mutta hän on opetuksessaan vedonnut sen puolesta että ihmisten tulee vasta aviovuoteessa menettää neitsyytensä aviomiehilleen. Kun ajattelen naisen tutustummista niin tökkii ja pahasti ajatella rettä häh, tuo puhuu exästään, ja seksiäkin on ollut......siinä sydän tavallaan.....en osaa oikein kuvata miltä sydämessä silloin tuntuu.
Pyrin siinä sitten katoamaan tutustuttavasta naisesta ja usein se on tapahtunut helposti. Kerran nainen selvitti osoitteeni auton rekkarin kautta ja oli eräs yö istumassa portailla oveni takana, nainen jota en ollut enää halunnut nähdä. Ja hän oli sekava, muistaakseni liberaali tai ateisti. Liberaali tai ateisti ja vaikka olisikin neitsyt on sellainen tekijä ettei klpaa minulle. Kelpaa periaatteessa aito uskova kunniankalvotonkin, mutta käytännössä se on " no way precheater." - muistan.sinut
Kunnioitettuopettajamme kirjoitti:
Hieno asia. Sinä et tainnut olla neitsyt kuitenkaan naimisiin mennessä. Hatunnostoni aviomehellenne ja Jumalan siunausta teidän koko perheellenne, onhan teillä muutamia lapsia toivottavasti.
Sinulle on osunut huippumies kohdallesi tutustuttavaksi. Älä päästä häntä menemään, pyri olemaan hänelle mieluisa vaimo kunnes hänet ylöstemmataan ja sinut yhdessä hänen ja monien muiden kanssa jos elät/elätte ylöstempauksen päivään asti. Ei siihen enää kauan ole, ikuisuutta, sillä pian Jeesus on luvannut palaavansa aja ajan merkit ovat kihelmöivät, väreet menee selkäpiitä pitkin kun huomaa miten lähellä Jeesuksen paluu voi olla. Kuitenkin sitä ennen tarvitsemme kolmannen temppelin Jerusalemiin, Damaskoksen tuhon ja Russian muslimimaaliittolaisineen yllätyshyökkäyksen tapahtumisen kesken valheellisen rauhan, jonka mahdollisesti Putin on tekemässä " takuumiehenä" juutalaisten ja heitä vihaamaan kasvatettujen antisemistimuslimien välille.
Ei tässä muuta. Muihin täsä ketjussa kysymyksiin en vastaa, koska ne ovat hyökkääviltä tuntuneet, ainakin muutama kommentia on ollut sellainen, jonka olen kokenut asiattomaksi.
Uskovalle Nooralle kuitnekin sanontässä kun ihan asiallisesti kommentoi: Pawson ei ole sitä kieltänytkään että ei saisi mennä naimisiin muidne pökkimän naisne kanssa, mutta hän on opetuksessaan vedonnut sen puolesta että ihmisten tulee vasta aviovuoteessa menettää neitsyytensä aviomiehilleen. Kun ajattelen naisen tutustummista niin tökkii ja pahasti ajatella rettä häh, tuo puhuu exästään, ja seksiäkin on ollut......siinä sydän tavallaan.....en osaa oikein kuvata miltä sydämessä silloin tuntuu.
Pyrin siinä sitten katoamaan tutustuttavasta naisesta ja usein se on tapahtunut helposti. Kerran nainen selvitti osoitteeni auton rekkarin kautta ja oli eräs yö istumassa portailla oveni takana, nainen jota en ollut enää halunnut nähdä. Ja hän oli sekava, muistaakseni liberaali tai ateisti. Liberaali tai ateisti ja vaikka olisikin neitsyt on sellainen tekijä ettei klpaa minulle. Kelpaa periaatteessa aito uskova kunniankalvotonkin, mutta käytännössä se on " no way precheater."Olet kirjoittanut tämäntyyppisestä asiasta aikaisemmin. Olet menettänyt poikuutesi, mutta sinulle kelpaa vain neitsyt.
- MikäOnPrecheater
Pyrin siinä sitten katoamaan tutustuttavasta naisesta ja usein se on tapahtunut helposti. Kerran nainen selvitti osoitteeni auton rekkarin kautta ja oli eräs yö istumassa portailla oveni takana, nainen jota en ollut enää halunnut nähdä. Ja hän oli sekava, muistaakseni liberaali tai ateisti. Liberaali tai ateisti ja vaikka olisikin neitsyt on sellainen tekijä ettei klpaa minulle. Kelpaa periaatteessa aito uskova kunniankalvotonkin, mutta käytännössä se on " no way precheater.""precheater"
Mikä on precheater? - Kunnioitettuopettajamme
Esiaviollista seksiä harjoittanut mies tai nainen. Esiaviollinne seksi on syntiä, olipa se heterstelu tai homostelusyntiä.
Ennna avioliitto harjoitettu seksi on tulevan tai nykyisen tai jo eronneen aviomiehen pettämistä, haureuden harjoitusta.
Tätä syntiä siihen syyllistyneet voivat katua, ja kyllä, minäkin oln siihen rikokseen syyllistynyt, olen asiaa katunut, itsehalveksuntaa rikokseni takia olen kokenut, häpeää. Vaikkei minulla vaimoa olekaan niin on mahdollsitaettä sellaisen vielä saan. On sitä kaikenlaisille miehille vaimo löytynyt ja minullakin on niitä asioita, joita harakan kaltaiset naiset arvostavat miehesä/miehellä olevan.
Naisten harakkamaisuus tulee esiin tutustumisen alussa kun alkavat heti hahmottamaan miehen taloustilannetta, jotkut harakat suoremmin, jotku koittavat ovelammin epäsuoremmin, mutta kyllä sen huomaa että silmät alkavat innostuksesta kiiltämään kun raha-asiaan siirrytään. Kovasti toivovat että miehen elätiksi pääsisivät. Aika monet naiset.
En minä ole säästeliäästi siksi elänyt että tuhlisin senttiäjkään kehenkään naiseen. Lahjaa en osta naisille, paitsi äidilleni ja tädilleni.
Kannatta pyytää tätäkin syntiä anteeksi. Raamattua lukemalla selviää mitkä asiat Jumala hyväksyy ja mitä ei. Jumalan tahtoa on meidän etsominen , sen kyseleminen.
Teitä keskustelijoita kunnioittavasti, ylöstempausta odottava mies HelsingistäJumalan siunausta toivottaen teille kaikille, kyllä juuri sinullekin!. - heikommat.astiat
Esiaviollista seksiä harjoittanut mies tai nainen. Esiaviollinne seksi on syntiä, olipa se heterstelu tai homostelusyntiä.
Ennna avioliitto harjoitettu seksi on tulevan tai nykyisen tai jo eronneen aviomiehen pettämistä, haureuden harjoitusta.
Tätä syntiä siihen syyllistyneet voivat katua, ja kyllä, minäkin oln siihen rikokseen syyllistynyt, olen asiaa katunut, itsehalveksuntaa rikokseni takia olen kokenut, häpeää. Vaikkei minulla vaimoa olekaan niin on mahdollsitaettä sellaisen vielä saan. On sitä kaikenlaisille miehille vaimo löytynyt ja minullakin on niitä asioita, joita harakan kaltaiset naiset arvostavat miehesä/miehellä olevan.
Naisten harakkamaisuus tulee esiin tutustumisen alussa kun alkavat heti hahmottamaan miehen taloustilannetta, jotkut harakat suoremmin, jotku koittavat ovelammin epäsuoremmin, mutta kyllä sen huomaa että silmät alkavat innostuksesta kiiltämään kun raha-asiaan siirrytään. Kovasti toivovat että miehen elätiksi pääsisivät. Aika monet naiset.
En minä ole säästeliäästi siksi elänyt että tuhlisin senttiäjkään kehenkään naiseen. Lahjaa en osta naisille, paitsi äidilleni ja tädilleni.
Kannatta pyytää tätäkin syntiä anteeksi. Raamattua lukemalla selviää mitkä asiat Jumala hyväksyy ja mitä ei. Jumalan tahtoa on meidän etsominen , sen kyseleminen.
Teitä keskustelijoita kunnioittavasti, ylöstempausta odottava mies HelsingistäJumalan siunausta toivottaen teille kaikille, kyllä juuri sinullekin!.Jos olet uskovainen mies, sinulle ei pitäisi olla ongelma elättää vaimoasi. Minusta ainakin naisen paikka on kotona turvassa eikä maailman myrskyissä. Nainen on se heikompi astia. Onneksi nykyään on naimattomille naisille sosiaaliturva, ettei tarvitse kerjuulle ryhtyä. Tai jotain vielä pahempaa. Osa naisista on niin maskuliinisia, että pärjäävät kodin ulkopuolella työelämässä, mutta naiselliset naiset eivät. Nykymiehet ihannoivat maskuliinisia naisia mistä lie johtuu.. Naiselliset kotinaiset jäävät vaille elättäjää, kun uraohjukset lyöttäytyvät yhteen.
- Neitsyeen_nainut
Menin.
Itseltäni oli kyllä poikuus mennyt. - hoitoon
Sairasta sakkia.
- mistäslöytyis
Mistäs löytyis minulle mies, jonka poikuus on tallella? Olen pian 35-v. nainen...
Nimim. toivossa on hyvä elää. - Olkoonpaimenmies
Katselien juuri videota, laitoin paussille. 12 muslimia tuli muslimien tappamiksi. Se tekee npin tuhat neitsyttä heille ansaituksi....jos on uskominne koraaniin =)
Itse uskon enemmän näille muslimeille helvetiinmenon vaihtoehtoa, mutta sehän on jo heille, tusinalle vainajia, tällä hetkellä kai selvä' asia. - uskovainen_mies
"Ensi suudelma oli häiden jälkeen."
Tuo ei pidä paikkaansa? Pawsonhan vitsaili ettei suudellut vaimoaan ennen häitä, ja sanoi sitten perään, että ennen naimisiin menoa vaimo ei ollut hänen vaimonsa!
Mutta eihän pussaaminen ennen häitä olekaan kiellettyä!- Kunnioitettuopettajamme
Ei vitsaillut. Kuuntelehan pätkä uusiksi, se on youtubessa, josta lienemme kumpoikin ohjelman katsoneet. Hyvä muisti sulla, mutta ymmärrät tämän asian väärin, Pawsonilla oli tuossa jakossa muistaakseni huumorisävyistä puhetta, jolla pidetään kuuntelijoiden keskittyneisyyttä, rentoa ilotasoa sopivasti hereillä, mutta vaimoaan hän ole suudellut ennen avioitumistaan.
Tämän käsityksen ainakin itse sain. Ei hän sitä asiaa ilmoittaessa nauranut itse tai yleisökään.
Videopätkän näkemisestä on kyllä jo aika lailla aikaa kulunut mutta luotan siihen että olen ohjelmasisällön ymmärtänyt oikein ja sinä väärin.Jos joku muistaa mikä ohjelma oli kyseessä niin voi laittaa tänne linkin, kiitos , niin voimme tarkistaa varmuudella kuka on oikeassa ja kuka väärässä =)
- Olen.rakastaja
Antaa Jumalan pitää neitsyensä. Minä kaipaan kokeneita naisia!
- raju.rakastaja
Minä myös. Ja kiimaisia!
- naistenmiesX
Sama täällä! Miehet rakastavat kokeneita, kiimaisia ja irstaita naisia! :D
jos haistelee omaa pallihikeään
menettääkö neitsyyden?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau556526Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens394281- 542129
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat371786Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61401Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151139- 241074
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671067- 67998
- 8969