Tulin kysymään mielipiteitä asiaan eli tapasin viime toukokuussa netin kautta Irakilaisen miehen joka on vuoden asunut Saksassa. Tutustuimme ja päätimme että lähden hänen luonaan käymään. Olin hänen luonaan melkein 3vko kesästä ja vietimme mahtavaa aikaa kahdestaa, hän oli tosi kohtelias, maksoi ruoat ei missään nimessä halunut, että minä olisin maksanut, piti kädestä, pussaili julkisilla paikoilla halaili ja osoitti välittämistään ja esitti kaikille kavereillensa. Toi kukkiakin lentokentälle, kun siellä olin. Mies itse käy koulua Yliopistossa liiketalouden puolta ja hän kertoi, että hänellä on unelmana saada oma ammatti perhe ja koti.
Hän lupasi, että tulisi Suomeen vastavuoroisesti luokseni heti kuhan saisi passi asiat kuntoon lakivalvojansa kanssa ja lisenssin tulla tänne. No monesti hän kertoi "tulen kohta odota vielä viikko" "vielä toinen viikko anteeksi asia hoituu seuraavalla viikolla" no odotin ja odotin.
Yhtenä iltana lähdin kavereideni kanssa illanviettoon ja hän laittoi minulle viestiä, että menee myös ystävien kanssa juhlimaan. Seuraavana päivänä emme laittaneet viestiä toisillemme ajattelin, että hän on varmasti juhlimisen jälkeen väsynyt. No yhtäkkiä sain häneltä viestin jossa hän kertoi tyyliin "Kiitoksia sinulle todella paljon koska sinä oikeasti rakastat minua. Minä olin sairaalassa viime yönä. Tietystikkään sinulla ei ollut aikaa koska olit ystäviesi kanssa. Kuitenkin minä en halua enää olla sinun kanssasi näe elämäsi ja pidä huolta siitä ja unohda minut. Kaikkea hyvää elämääsi heippa".
Ihmettelin itse mistä moinen syyttely voi johtua enkä edes tienyt, että hän oli sairaalassa viime yönä koska hän kertoi minulle olevansa juhlimassa toisaalla. SItten hän sanoi kaikkea "mene juomaan niin varmasti tulet iloiseksi" "Minä en tykkää että tyttö on takaisin kotona klo 5 aamulla" Aikaisemmin hänelle ei ollut mitään ongelmaa, että juhlin kavereideni kanssa. Sitten hän pyysi anteeksi kaikkea mitä on tehnut minun kanssani ja kertoi, että yhtenä päivänä hän tulee tapaamaan minua.
Myöhemmin noin tunnin päästä sain häneltä viestin jossa hän kertoi vitsillä jättäneensä minut ja kysyi miksen tykkää hänen vitsistä. Ajattelin siinä vaiheessa se on ohi ei voi mitään enkä antanut vastakaikua.
Hän alkoi kyselemään minulta kaikkea enkä vastanut enää hänen viesteihinsä:
"haluatko olla yhdessä vai et" "minä soitan sinulle ja sinä et vastaa" "sinä olet peloissasi vastaamaan minulle" "pidä huolta elämästäsi oli mahtavaa aikaa sinun kanssa" "Lupaan poistaa kaikki muistot sinusta" "Toivottavasti löydät paremman poikaystävän"
Kysyin häneltä mikä oli se vitsi hän vain sanoi "se oli vitsi vitsailen aina noin" Loppujen lopuksi hän kertoi kuinka ei voi pysyä ilman minua ja että minä en pidä hänen vitseistään. Hän myös yritti saada minut soittamaan hänelle mutta en soittanut enkä vastanut moneenkaan viestiin.
Myöhemmin hän alkoi sanomaan siitä "minä tiedän missä osoitteesi on minä tulen nukkumaan sinun luoksesi minun rakas ja minä tapaan perheesi, en voi jättää sinua" "minä tulen ilman passia haluan puhua kasvotusten , tee mitä tahansa minä tulen silti ja nukun kotonasi" "en halua satuttaa sinua meidät on luotu toisillemme"
Myöhemmin hän kertoi alkuun palaten, että nukuinki kotona en bile paikassa ja hän kertoi miten paljon rakastaa minua ja tahtoisi olla minun kanssani
Pitkä stoori tuli. Kysyisin mitä mieltä olette tälläisestä? Mitä tekisitte jos tälläinen tulisi omalle kohdalleni? MInulle tuli osasta tekstistä sellainen olo, että joku uhkaa minua ja yrittää määrätä..onko ajatukseni aivan harhaan? Miltä tälläisen ihmisen kanssa näyttäisi teidän mielestä tulevaisuus?
Kiitoksia kaikille jotka jaksaavat lukea tarvitsen kipeästi apua ajatuksieni kanssa! :)
EX-Irakilainen poikaystävä
2
70
Vastaukset
- irakilaisen.exä
mitä nopeammin katkaiset kaiken yhteydenpidon tuohon tyyppiin sen parempi.
tuollainen epävakaa käytös, epärehellisyys, manipulointi, käänteispsykologia, kontrollointi jne on todella tyypillistä käytöstä irakilaisille. sen sijaan, että he osaisivat kohdata erimielisyydet normaaliin tapaan ja keskustella asioista heidän täytyy turvautua kieroiluun ja manipulointiin kuin jotkut keskenkasvuiset imbesiilit. ja erimielisyyksiähän tulee, kun heidän kulttuurinsa poikkeaa meidän kulttuurista kuin yö ja päivä.
kierous on osa heidän kulttuuriaan ja he mieluummin valehtelevat kuin myöntäisivät, että heissä on jotakin vikaa, kuten tuossa tapauksessa, ettei hän ole saanut passiasioitaan hoidettua tai ei muusta syystä kykene sitä tekemään.
liity tinderiin löydät paljon parempia miehiä kenellä on passiasiat ja elämä kunnossa :) - Onkumma
Ja tuollaiseen tampioon siis olet haksahtanut..? :-/
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004807089- 262541
- 2212523
- 1531827
- 1141728
- 741133
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621128IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka4112524h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?21045Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01044