La Oreja De Van Gogh

Pies_Descalzos

Löytyyköhän suomesta yhtään ihmistä joka tietää k.o bändin? Täytyy kyllä sanoa että on paras kaikista! :-D

8

695

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luna

mä kyllä tiedän ja mullon niiden uus levykin ostettuna. ei taida olla kovin tunnettu täälläpäin, mutta hyviä ne on, iloisia kappaleita! =). Hauska kuulla, et joku muukin diggaa.

• maikka

Jep, París-biisistä tulee aina mieleen oma vaihto-oppilasaika ja varsinkin viikonloput Espanjassa! :)

• pies_descalzos

París onkin hieno biisi! Itse tykkään enemmän juuri tästä el viaje de copperpot levystä kun uusimmasta. Ensimmäinenkin on hyvä! Ihmetyttää vain kun noin hyvä bändi on kuitenkin Suomessa noin tuntematon vaikka täällä lattarimusaa rakastetaankin..

• rosas

tutustuin bändiin au pair-vuoden aikana. satutteko muuten tietämään saako mistään Suomessa sitä uusinta levyä ? se el viaje de copperpot tuli hankittua jo Espanjasta ja nyt haluaisin vielä sen uudemmankin.

• pies_descalzos

Anttilan alennuskorista (...) sita ainakin sai muutama kuukausi sitten parilla eurolla, mutta itse tilasin cdon.comista ja saa sita free record shopin kauttakin tilattua. Katso etta tulee oikea painos, kun ovat tehneet samasta levysta uudemmankin painoksen jossa on mukana vanhoja biiseja el viaje de copperpot levylta ja uusia jatetty pois :-)
        cheers

• rosas
        pies_descalzos kirjoitti:

Anttilan alennuskorista (...) sita ainakin sai muutama kuukausi sitten parilla eurolla, mutta itse tilasin cdon.comista ja saa sita free record shopin kauttakin tilattua. Katso etta tulee oikea painos, kun ovat tehneet samasta levysta uudemmankin painoksen jossa on mukana vanhoja biiseja el viaje de copperpot levylta ja uusia jatetty pois :-)
        cheers

täytyypä suunnata sitten ensin anttilaan..

• Anita
        rosas kirjoitti:

täytyypä suunnata sitten ensin anttilaan..

Näin maininnan ale-levystä vasta nyt, mistä Anttilasta sitä voisi käydä kattoo, Hesa/Tunneli?

• pies_descalzos
        Anita kirjoitti:

Näin maininnan ale-levystä vasta nyt, mistä Anttilasta sitä voisi käydä kattoo, Hesa/Tunneli?

Ainakin Oulun anttilassa levya oli helmikuussa, en tieda hesasta kun asun ulkomailla. Soittamalla anttilaan se varmasti selviaa

cheers

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      319
      7544
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1843
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1382
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1251
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1221
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1171
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe