sellaisesta asiasta, että asiakas ei olisikaan aina oikeassa?
Onko teillä kokemusta..
4
170
Vastaukset
- myyntijällikkö
Asiakas on aina oikeassa, vaikka käskisi sinun kassakoneen takana riisuutua ilkosillesi ja laulaa Aikuisen naisen. Näin se vaan menee. Asiakas on kuningas. Se ei silti tarkoita, että on pakko totella.
- sanonpavaan
Asiakaspalvelu voi olla muutakin kuin kassatyötä.
Asiakas ei ole aina oikeassa vaikka KUVITTELEE aina olevansa. Siinä kysytään sitä ammattitaitoa että osaa selittää asiakkaalle miksi asia ei ole niin kuin hän kuvittelee. Jos tuntee asiakkaan persoonan niin joskus tietysti on helpompaa antaa olla. Mutta kellään ei ole oikeutta alkaa haukkua myyjää,siihen pitäisi aina puuttua myymäläpäällikön tms. Itse olen joskus joutunut tilanteeseen jossa asiakas solvaa työkaveria,olen vienyt asiakkaan silloin sivummalle ja selvitellyt asiaa.
- puupäälastaaja
Asiakas on lähes aina väärässä. Paras antaa aasiakkaan kertoa huolensa ja jättää asia siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733714Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92011Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261343- 1351236
- 1111129
- 1101093
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701020Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6985- 60984
- 35896