sellaisesta asiasta, että asiakas ei olisikaan aina oikeassa?
Onko teillä kokemusta..
4
180
Vastaukset
- myyntijällikkö
Asiakas on aina oikeassa, vaikka käskisi sinun kassakoneen takana riisuutua ilkosillesi ja laulaa Aikuisen naisen. Näin se vaan menee. Asiakas on kuningas. Se ei silti tarkoita, että on pakko totella.
- sanonpavaan
Asiakaspalvelu voi olla muutakin kuin kassatyötä.
Asiakas ei ole aina oikeassa vaikka KUVITTELEE aina olevansa. Siinä kysytään sitä ammattitaitoa että osaa selittää asiakkaalle miksi asia ei ole niin kuin hän kuvittelee. Jos tuntee asiakkaan persoonan niin joskus tietysti on helpompaa antaa olla. Mutta kellään ei ole oikeutta alkaa haukkua myyjää,siihen pitäisi aina puuttua myymäläpäällikön tms. Itse olen joskus joutunut tilanteeseen jossa asiakas solvaa työkaveria,olen vienyt asiakkaan silloin sivummalle ja selvitellyt asiaa.
- puupäälastaaja
Asiakas on lähes aina väärässä. Paras antaa aasiakkaan kertoa huolensa ja jättää asia siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 383629
- 981731
- 1361615
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa481575- 931337
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo301256MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil2891154- 571135
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1261025Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2711001