sellaisesta asiasta, että asiakas ei olisikaan aina oikeassa?
Onko teillä kokemusta..
4
176
Vastaukset
- myyntijällikkö
Asiakas on aina oikeassa, vaikka käskisi sinun kassakoneen takana riisuutua ilkosillesi ja laulaa Aikuisen naisen. Näin se vaan menee. Asiakas on kuningas. Se ei silti tarkoita, että on pakko totella.
- sanonpavaan
Asiakaspalvelu voi olla muutakin kuin kassatyötä.
Asiakas ei ole aina oikeassa vaikka KUVITTELEE aina olevansa. Siinä kysytään sitä ammattitaitoa että osaa selittää asiakkaalle miksi asia ei ole niin kuin hän kuvittelee. Jos tuntee asiakkaan persoonan niin joskus tietysti on helpompaa antaa olla. Mutta kellään ei ole oikeutta alkaa haukkua myyjää,siihen pitäisi aina puuttua myymäläpäällikön tms. Itse olen joskus joutunut tilanteeseen jossa asiakas solvaa työkaveria,olen vienyt asiakkaan silloin sivummalle ja selvitellyt asiaa.
- puupäälastaaja
Asiakas on lähes aina väärässä. Paras antaa aasiakkaan kertoa huolensa ja jättää asia siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t887141- 353791
- 453360
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402532- 412262
- 2062259
- 1222192
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292119Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241868- 401749