Kumpi ns.maasturi

Hjuytrfgki

Niin jos pitää valita BMW X3 tai Mersun GLK niin kumpi on ykkösenä.

14

605

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mattikimi

Oon ollu GLK- malliin tyytyväinen. siis se...

• ÄänestänÄXää

Tuttu vaihtoi GLKn X-kolmoseen eikä kadu. Jossain saksalaisessa lehdessä tykättiin että X3 isommalla koneella on aika lähellä täydellistä yleisautoa (jos tilat riittää). Minusta se on nätimpikin kuin mersu. Mutta varmaan kelpo autoja molemmat.

• Maasturijäreä

Ei kumpikaan ole oikea maasturi.oikea maasturi kulkee kivikoissa ja70-80cm syvässä vedessa ja vetää helposti 2.5-3500kg perävaunua ja maavara on vähintään 40cm.

• mattikimi

Niin kumman noista edellisistä valitsisit?

• X3parempi

X3. GLK on ruma.
      X3 on myös tilavampi näistä kahdesta.

• deepaglys

Paskalaatuisia ovat nuo, dacia taitaa kestää parhaiten!

• Mielummin_RAV4

hybridinä niin ostoksessa on jotain järkeäkin. Mikään noista ei ole oikea maasturi aan tarkoitettu kadulle. En silti ymmärrä miksi kaupungissa tarvitaan moisia rempuloita.

• Syitäääää

Glk on nyt GLC. GLK on vanha malli eikä Se ole enää tätä päivää. X3 on myös uudistumassa muutaman kuukauden kuluttua. Mutta tällä hetkellä X3 on ihan jees. Toki GLC paljon paljon hienompi. Ja mihin hittoon tarvitsee kukaan jotain kivien keskellä vyöryämisominaisuuksia??valtaosa ajaa tuolla asvaltilla maastureilla ja idea on vaan se että sinne on helppo mennä ja poistua ja ei tarvi varoa joka kanttaria niin paljoa. Myös maasturi ärsyttää muita joka on todella hieno juttu.

• Urheilullinenmaasturiko

Tuolla edellä väitettiin, ettei noilla tarvitse varoa kanttareita!
      Tuollaissa juuri on yleensä todella matalaprofiiliset renkaat korkeilla vanteilla. Jos joillain, niin juuri tuollaisilla autoilla on todellakin syytä varoa kanttikiviä.
      Itse suosin korkeaprofiilisia renkaita pienemmällä vanteella.
      Ulkonäkö ei minulle merkkaa. Mukavuus ja hiljaisuus enemmänkin.

• Ruiseri

Asiaa. Koska maasturi tai "maasturi" ei ole urheiluauto, vaihdoin omaani 70-profiiliset kumit naftinlevyisille vanteille. Pehmeää on kyyti eikä vanne pysty ottamaan kiinni mihinkään.

• 383939329

Kauneus on katsojan silmissä. Maasturiin sopii kyllä paremmin korkeaprofiiliset renkaat. Matalaprofiiliset maasturissa ( tai katumaasturissa) on jotenkin oudot.

• Ukkelikukkeli

X3 ehdottamasti .

• Hjuytrfgki

no vastataan nyt ketjun aloittajana että valinta päätyi Mercedes-Benz GLK 320 CDI 4Matic kauan siinä sai tosiaan vääntää kättä kumpi se on ei Bemari todellakaan huono ollut enemmän emännän mieleen se olis ollut mutta onneksi äänestyksessä se voitti jolla kortti on. Ja oikiastaan tuo Ns. maasturin valinta oli täysin vaunun vetoon ei todellakaan metsässä ajoon se riittää kun työkseen saa välillä römytä munaskuita myöten tuolla korvessa niin ammatti on pölliauton kuljettaja.

• 3423423

Ylipäänsä aika turhanaikaista tuo "aito"-maasturi vääntö muutenkin on. Miksi ihmeessä autolla pitäisi kahlata kun veneet on keksitty ja miksi hieno 100ke auto pitäisi heti viedä kivikkoon rikkoutumaan? En ymmärrä. Ilmeisesti samat ihmiset kuitenkin itkee kun parkkipaikalla tulee pienikin jälki oveen....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe