Sietääkö tavallinen Rolex yhtään vettä?

Rikchard

Sukelluskäyttöön tarkoitetut erikoisvalmisteiset Ranta-Rolexit tottakai kestävät myös suihkussa käynnin, mutta kuinka mahtaa olla tavallisille kaduntallaajille olevien Rolexien laita?

Uskaltaako kellon kanssa käydä hotellien saunoissa, vai pitääkö se jättää rosvojen tyrkylle pukuhuoneseen? Hotellien tallelokeroista lähtee ainakin kaikki arvokas vorojen mukaan.

6

229

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huonoaVääntöäTaas

Kellon speksesissä mainitaan kyseinen asia ja netistä löytää helposti mitä nuo arvot tarkoittavat käytännössä.

• eivätkestä

Rolex oli joskus sukeltajan työkalu, mutta nykyiset muotorolexit eivät kestä oikeasti vettä eivätkä käyttöä ja ovat kalliita. Mitään järkevää syytä ostaa roskarolex ei ole.

• Prolopoikaahdistuu

Kateelinen röllipoika, kerron sinulle, että perus Rolexin vedenkestoksi kerrotaan 100m ja se riittää oikein mainiosti suihkussa runkkamiseen.
        Rolexien paineenkesto on 100-1000m, paitsi pukukellon Cellinin.

• Painuvtuun
        Prolopoikaahdistuu kirjoitti:

Kateelinen röllipoika, kerron sinulle, että perus Rolexin vedenkestoksi kerrotaan 100m ja se riittää oikein mainiosti suihkussa runkkamiseen.

Just näin. Tuo aloitus on taas samalta trollipojulta, joka on pilannut koko palstan.

• 5_vuotta_luvattu
        Prolopoikaahdistuu kirjoitti:

Valmistaja lupaa rolex-kellojen kestävän 5 vuotta, kun sitä käytetään suihkussa ja uidessa. Sen jälkeen se menee hajalle ja korjauskelvottomaksi.

• opiskelekehitypätevöidy
        5_vuotta_luvattu kirjoitti:

Valmistaja lupaa rolex-kellojen kestävän 5 vuotta, kun sitä käytetään suihkussa ja uidessa. Sen jälkeen se menee hajalle ja korjauskelvottomaksi.

Pikkusen on prolopojan ymmärryksessä vikaa.
        No ei kait Ohlssonilta potkut saaneelta voi isoja odottaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2276
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1694
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      84
      1388
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      131
      1371
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1256
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      75
      1227
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1101
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1047
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      972
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe