Miten voi estää nilkan kehräsluun alkava painehaava. Iho on tummunut. Ohentunut?
Minulla on neurologinen sairaus, jonka takia liikkuminen hyvin vähäistä. Pakkoliikkeen takia jalkaterä kääntyy voimakkaasti sisäänpäin ja venyttää ulomman kehräsluun kohdalta tietysti ihoa. Rasvaan ihoa.
En ole löytänyt netistä mitään apuvälinettä tai pehmustetta, ainoastaan kantapääpehmusteita löytyy, ne eivät auta kehräsluun alueelle. (Olen ostanut ja kokeillut.)
Ammattilaisilta en ole saanut muuta ohjetta, kuin ihon rasvaamisen, ja jalkaterän muun alueen hierominen, ei tietysti kehräsluun kohdalta. Olen näyttänyt parin vuoden aikana eri ammattilaisille, lääkäreille, fysioterapeuteille, toimintaterapeuteille, sairaanhoitajille...
Googlettamalla ei ole apua löytynyt (painehaava, makuuhaava, kehräsluu, hoito jne...)
Olisiko jollakin omakohtaista kokemusta kehräsluun ongelmien hoidosta ennenkuin tuleee avonainen haava?
Kehräsluun alkava painehaava, miten estää pahenemi
Kehräsluu
0
1062
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Murhamies
31-vuotias Suomussalmella asuva mies epäiltynä murhasta, aikaisemmin kontolla pahoinpitelyjä. Ken lie kyseessä ja kuka u282848- 1782478
A miehelle :)
Oli mukava näkeminen taas eilen. Olisinpa tänäänkin nähnyt sut. Harmi ettei tunneta kunnolla. Ja etten voi saada su362028Cheek ei enää aio äänestää kokoomusta
"Erityisen pitkästi hän kirjoittaa Palestiinan tilanteesta ja purkaa turhautumistaan siitä, miten ”Suomen valtionjohto s2421865Voikkaalla käynnissä iso poliisioperaatio
Poliiseja valkoisissa suojapuvuissa ja armeijan väkeä runsaasti paikalla , tyhjentävät omakotitalosta räjähteitä, aseit511633- 851591
- 1031524
- 1431413
Kansanedustajien palkkioihin roimat korotukset
Kansanedustajien palkkiot nousevat lokakuun alussa sadoilla euroilla, kertoo eduskunnan palkkiotoimikunta. Ensimmäisen1561325Joko sä olet aivan totaalisen rakastunut
Tai sitten sulla on joku hätänä. Kaikkeni lähestulkoon yrittänyt että perääntyisit mutta ei 😄801193