Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Viime kuussa vaaleatukkainen neito infoamassa!

Vaikutuksenmittaaja

Näin erään viehättävän ja kauniin neitokaisen tällaisessa tilaisuudessa enkä voinut irrottaa katsettani hänestä. Wau mikä ilmestys!

18

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaanottaja

      Niin missä oli?

      • Vaikutuksenmittaaja

        Elokuun lopussa oli tämä tilaisuus ja täällä Etelä-Suomessa päin.


    • MosterKanland

      Ei jumalauta mikä runkkari paska säkin oot! Hahaha!

    • Hellettä

      Mikä tän viestisi tarkoitus on? Jos haluat löytää hänet tms. , kannattaa kertoa paikka ym. vähän tarkemmin. Kiva kuitenkin kun fiiliksesi positiivinen, toivottavasti tapaat hänet vielä😊

    • Vaikutuksenmittaaja

      En usko, että hän täällä käy katselemassa näitä sivuja. 30.8 Kanta-Hämeessä oli tämä tilaisuus. Positiivista palautetta halusin lähinnä antaa!

      • joopajoojoopas

        HIV-positiivista palautettako?


    • NäinSeVaanMenee

      Sori vaan mut ei täältä yleensä löydä niitä haettuja henkilöitä. Pitää tapahtua aika ihmeitä jos molemmat käyvät näillä sivuilla!

    • EesaunVeli

      Löytyikö?

    • Vaikutuksenmittaaja

      Ei löytynyt! Tuskin tämä vaaleatukkainen kaunokainen näillä sivuilla pyörii. Oli kyllä jännä tunne katsoa häntä suoraan silmiin! Kuin hypnoosissa olisin ollut enkä voinut irrottaa katsettani hänen silmistään.

    • dadfasf

      Tuliko touhutippa pöksyyn?

    • Egonpoika

      Miksi sellainen olisi pitänyt tulla? Eivät kaikki ole samanlaisia kuin sinä!

      • asfasdf

        Alkoiko vällykäärme edes yhtään kovenemaan?


    • Vaikutuksenmittaaja

      Sinä et taida ihastumisesta tietää mitään!

      • öakjföalj

        Siis pelkästään silmillä nainti oli kyseessä.


      • Minni1985

        Itse ymmärsin, että kyse oli jonkinasteisesta ihastumisesta mihin ei liittynyt mitään muuta! Itse tykkään naisena kun mies rohkenee katsoa suoraan silmiin eikä väistele! Suomalaiset miehet ovat aika arkoja!


      • afsf
        Minni1985 kirjoitti:

        Itse ymmärsin, että kyse oli jonkinasteisesta ihastumisesta mihin ei liittynyt mitään muuta! Itse tykkään naisena kun mies rohkenee katsoa suoraan silmiin eikä väistele! Suomalaiset miehet ovat aika arkoja!

        Kyllä minä ainakin katson ensin tissejä ja sen jälkeen sääriä ja persettä.


    • Vaikutuksenmittaaja

      Sen verran muistan, että taisi alkaa A:lla se etunimi!

      • adfasdfas

        Tuollaisessa tilanteessa kannattaa käydä vessassa kunnon runkulla, niin jaksaa istua tilaisuuden loppuun asti pussit tyhjinä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1457
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      68
      1241
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe