Koska naisasialooserin mielestä ATM on HC-ATM vaikka olisi joskus saanutkin, ja "lähes kaikki" miehet saavat seksiä vanhemmilta naisilta (joita kukaan mies ei halua), meillä on auttamattomasti liian vähän HC-ATM:n alakategorioita määrittelemään kuinka huonossa jamassa me ATM:ien pohjasakka olemmekaan.
Asiantilan parantamiseksi luonnostelin nämä ryhmät. Ne menevät tasoluokituksessa parhaasta heikoimpaan seuraavasti:
ATM saanut seksiä yhdeltä hyvännäköiseltä naiselta tai vähintään neljältä rumalta naiselta (ei vanhalta)
HC-ATM on saanut seksiä, mutta vain rumilta naisilta ja korkeintaan kolmelta (ei vanhoilta)
HC-HC-ATM on saanut seksiä, mutta vain vanhoilta naisilta (en tiedä onko naisten lukumäärä oleellista)
HC-HC-HC-ATM ei ole saanut seksiä yhdeltäkään naiselta, koska on ruma, lyhyt, asperger, mt-ongelmainen tai muusta vastaava yksittäisestä tai useammasta syystä mihin ei voi itse vaikuttaa
HC-HC-HC-HC-ATM ei ole saanut seksiä yhdeltäkään naiselta, koska hän on henkisesti laiska ja saamaton, eli hänellä on huono hygienia, hän ei huolehdi kunnostaan, ei tiedä mitä elämältään haluaa tai ei ainakaan tee mitään sen saavuttaakseen, hänellä on vain epäsosiaalisia harrastuksia yms.
HC-HC-HC-HC-HC-ATM ei ole erityisen ruma tai lyhyt tai sosiaalisesti täysin avuton, on työssä, huolehtii itsestään edes välttävästi, eikä muutenkaan ole läpilaiska jne, eli hänellä ei olisi mitään erityistä syytä miksi häntä naiset vieroksuisivat, mutta ei siltikään saa minkäänlaista seksisuhdetta minkäänlaiseen naiseen koskaan.
Mitäpä olette tästä mieltä? Mihin ryhmään itse kuulutte? Minä olen HC-HC-HC-HC-HC-ATM.
HC-ATM tasot
23
161
Vastaukset
- HCATM_26v
Raakatotuus ajatus noista lisäluokista noissa kriittisessä hcatm-atm tasoluokitusissa on sinänsä hyvä mutta en kannata niiden lisäämistä enää tässä vaiheessa koska nykyinen Henry Laasasen jenkkilästä jo vuosikausia sitten lanseeraama tasoluokitusjärjestelmä on jo muodostanut tietynlaisen "MA-standardi-protokollan" johon viitaten ja peilaten ihmiset sitten keskustelevat markkina-arvoteoriasta ja siihen läheisesti liittyvistä ilmiöistä.
Nykyinen tasoluokitusjärjestelmä on siis jo de facto standardi, pitää olla erittäin painavat perusteet että niitä lähetään muuttamaan. Jos nyt lähettäisiin tekemään uutta tasoluokitusjärjestelmää niin olen samaa mieltä kuin sinä, että ätmiluokkiin olisi syytä tehdä muutoksia ja/tai lisäyksiä, mutta em. kokonaisetua ajatellen (= tasoluokkien nykyinen tunnettavuus) riittäisi mielestäni tässä tapauksessa että tarkennettaisiin HC-atm luokka mitä tulee pillunsaantien lukumäärään ja tasoon. Se ei ole ideaali ratkaisu, mutta toimisi jonkinlaisena kompromissina kun luokkia ei mielellään voi enää tässä vaiheessa lisätä.
Myös aliluokkien erot ovat kuin veteen piirrettyjä viivoja, missä menee esimerkiksi YATM ja AKTM rajanveto? Tai YKTM ja AYTM? En ole ikinä lukenut että joku olisi yrittänyt määritellä näiden välisiä eroja.- Raakatotuus
Mutta.... minä haluan tuntea olevani erikoinen koska en ole saanut seksiä yhdeltäkään naiselta, en vanhalta enkä rumalta!
En halua tulla niputetuksi samaan ryhmään kaiken maailman inhottavien panoeino-jännä-ätmien kanssa jotka ovat päässeet vaakamamboilemaan ainakin kolmen nätin nuoren pullukan naisen kanssa, tai jopa kymmenien kypsien naisten kanssa! - 1415
Raakatotuus kirjoitti:
Mutta.... minä haluan tuntea olevani erikoinen koska en ole saanut seksiä yhdeltäkään naiselta, en vanhalta enkä rumalta!
En halua tulla niputetuksi samaan ryhmään kaiken maailman inhottavien panoeino-jännä-ätmien kanssa jotka ovat päässeet vaakamamboilemaan ainakin kolmen nätin nuoren pullukan naisen kanssa, tai jopa kymmenien kypsien naisten kanssa!Kuinka kovasti olet yrittänyt saada niiltä vanhoilta ja rumilta, vai odotatko, että he tulevat tarjoamaan itseään?
Mikä edes on "vanha"? Sinun ikäisesikö? - Raakatotuus
1415 kirjoitti:
Kuinka kovasti olet yrittänyt saada niiltä vanhoilta ja rumilta, vai odotatko, että he tulevat tarjoamaan itseään?
Mikä edes on "vanha"? Sinun ikäisesikö?Tämä ikäkysymys on vaikea koska en ole oikein sisäistänyt sitä. Naisasialooserin mukaan 30 v nainen on jo niin vanha että sen jälkeen tulevilla ei ole mitään eroa. Joten voisin saada hyvinkin paljon itseäni nuoremman vanhan naisen , jos en olisi HC-HC-HC-HC-HC-ATM.
- SuamatonNahajus
En halua niputtaa itseäni , mihinkään noista ryhmistä. Mutta en vaan löydä syytä siihen , miksi kukaan nainen ei minusta liiemmin ole kiinnostunut. Kerran viidessä vuodessa joku varattu nainen ois kiinnostunut, tai kuulen joltakulta olevani hyvännäköinen tai söpö. Kaverit ja minä mukaanlukien ihmetellään asiaa.
Jotkut rumat , väkivaltaiset ja alkoholisoituneet ihmiset ketä tunnen, saavat aina naisen milloin mistäkin. En vaan tajua kun tällänen suhteellisen normaali ja ihmiset huomioonottava tyyppi ei koskaan onnistu naisasioissa. Pitäis kai alkaa vetämään piriä ja lyttäämään naisia ja muutenki olemaan hyvin inhottavaksi tyypiksi.
No, mut ei voi mitään. Kai pitää mennä vanhainkotiin pokaamaan vanhuksia. - Raakatotuus
SuamatonNahajus kirjoitti:
En halua niputtaa itseäni , mihinkään noista ryhmistä. Mutta en vaan löydä syytä siihen , miksi kukaan nainen ei minusta liiemmin ole kiinnostunut. Kerran viidessä vuodessa joku varattu nainen ois kiinnostunut, tai kuulen joltakulta olevani hyvännäköinen tai söpö. Kaverit ja minä mukaanlukien ihmetellään asiaa.
Jotkut rumat , väkivaltaiset ja alkoholisoituneet ihmiset ketä tunnen, saavat aina naisen milloin mistäkin. En vaan tajua kun tällänen suhteellisen normaali ja ihmiset huomioonottava tyyppi ei koskaan onnistu naisasioissa. Pitäis kai alkaa vetämään piriä ja lyttäämään naisia ja muutenki olemaan hyvin inhottavaksi tyypiksi.
No, mut ei voi mitään. Kai pitää mennä vanhainkotiin pokaamaan vanhuksia.Minä voin niputtaa sinut puolestasi HC-HC-HC-HC-HC-ATM joukkoon, veli. Osut ominaisuuksiltasi samaan ryhmään minun kanssani.
- Raakatotuus
Raakatotuus kirjoitti:
Minä voin niputtaa sinut puolestasi HC-HC-HC-HC-HC-ATM joukkoon, veli. Osut ominaisuuksiltasi samaan ryhmään minun kanssani.
A-ha, luinpa huonosti! Jos varatut naiset ovat sinusta kiinnostuneet, niin olet korkeintaan HC-HC-ATM koska olisit ainakin saanut niiltä seksiä jos olisit halunnut.
- LightFear
HC-YTM
YTM
Ylempi KTM
KTM
Alempi KTM
ATM
HC-ATM
HC-HC-ATM
HC-HC-HC-ATM
HC-HC-HC-HC-ATM
HC-HC-HC-HC-HC-ATM
Alempi HC-ATM
Btw, DarkFear on ainoa ihminen maailmanhistoriassa joka on tasolla alempi HC-ATM :)- Raakatotuus
Darkkis olisi korkeintaan HC-HC-HC-HC-ATM tai parhaassa tapauksessa HC-HC-HC-ATM, vaikka häneltä itseltään ei kysyttäisikään.
Sä vitun paskaperseaivo sitä itse vittu oletkin varmaan joku vitun alempi hc-atm-luuseri saatana, niin voisitkin vittu vaikka tappaa itsesi vitun ALI-IHMINEN SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TOIVOTTAVASTI KAIKKI MUUTKIN HC-ATMLUUSERIT TAPPAISVAT VAAN ITSENSÄ SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Raakatotuus
DarkFear kirjoitti:
Sä vitun paskaperseaivo sitä itse vittu oletkin varmaan joku vitun alempi hc-atm-luuseri saatana, niin voisitkin vittu vaikka tappaa itsesi vitun ALI-IHMINEN SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TOIVOTTAVASTI KAIKKI MUUTKIN HC-ATMLUUSERIT TAPPAISVAT VAAN ITSENSÄ SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sä taas et taida olla kovinkaan fiksu etkä sisälukutaitoinen. Minähän pidän sinun puoltasi enemmän kun moni muu täällä. Jos et sitä ymmärrä niin taidat olla melkoinen paskaperseaivo ihan itse.
Sitä paitsi onko tuo nyt suvaitsevaiselle eurooppalaiselle miehelle sopivaa puhetta? - 5plus15
minäkin ihmettelin darikkisen raivoa raakaa kohtaa, raakahan puolustaa usein dafää tällä palstalla. Ei kannata DF purra ruokkivaa kättä...
Raakatotuus kirjoitti:
Sä taas et taida olla kovinkaan fiksu etkä sisälukutaitoinen. Minähän pidän sinun puoltasi enemmän kun moni muu täällä. Jos et sitä ymmärrä niin taidat olla melkoinen paskaperseaivo ihan itse.
Sitä paitsi onko tuo nyt suvaitsevaiselle eurooppalaiselle miehelle sopivaa puhetta?No eipä se vaan oikein siltä vaikuta, että sä mitenkään mun puoliani täällä pitäisit, kun tolla tavalla mua tällä vaan epäasiallisesti ja aihettomasti solvaat.
Kyllä sitä aina myös suvaitsevainen eurooppalainen mies voi raivostua epäoikeudenmukaisesta kohtelusta ja just silloin niiden lantaperseaivojen onkin hyvä antaa kuulla aina kunnolla kunniansa, kun he ovat itse sen ansainneet.- Raakatotuus
DarkFear kirjoitti:
No eipä se vaan oikein siltä vaikuta, että sä mitenkään mun puoliani täällä pitäisit, kun tolla tavalla mua tällä vaan epäasiallisesti ja aihettomasti solvaat.
Kyllä sitä aina myös suvaitsevainen eurooppalainen mies voi raivostua epäoikeudenmukaisesta kohtelusta ja just silloin niiden lantaperseaivojen onkin hyvä antaa kuulla aina kunnolla kunniansa, kun he ovat itse sen ansainneet.Miten muka?
LightFear sanoi että sinä olet ihan omassa kategoriassasi kaikkien muiden alapuolella, hc-ätmeistä hc-ätmein.
Ja minä sanoin, että et sinä ole sen alempana kun me muutkaan, etkä edes alimmassa kategoriassa (mihin itseni sijoitin).
Miten se on epäasiallista ja aiheetonta solvausta jos pidän sinua vähemmän toivottomana ätminä kuin itseäni? Raakatotuus kirjoitti:
Miten muka?
LightFear sanoi että sinä olet ihan omassa kategoriassasi kaikkien muiden alapuolella, hc-ätmeistä hc-ätmein.
Ja minä sanoin, että et sinä ole sen alempana kun me muutkaan, etkä edes alimmassa kategoriassa (mihin itseni sijoitin).
Miten se on epäasiallista ja aiheetonta solvausta jos pidän sinua vähemmän toivottomana ätminä kuin itseäni?No kyllä se vaan on epäasiallista ja asiatonta solvaamista, kun tolla tavalla valheellisesti haukut mua joksikin oikein pahemman luokan hc-atm-luuseriksi, vaikka mä en itse millään tavalla tähän joukkoon kuulu.
Mitä tossa luin näitä perusteluja noista hc-atm-luokitteluista, niin eihän mua voi laskea tohon joukkoon ollenkaan, kun mä en edes täytä mitään noista tunnusmerkeistä. Sä et vittu edes tiedä miltä mä oikein näytän, niin sun on siinä aivan turha yrittää luokitella mua ulkonäköni perustella joidenkin rumien atm-luusereiden joukkoon.
4HC-ATM vaikka tämä jaottelu meneekin jo aivan hiusten halkomiseksi.
- Neitsytsetä
HC-HC-HC-HC-HC-ATM.
Olen tosin kieltäytynyt seksistä/mahdollisuudesta seksiin n. puolisen tusinaa kertaa koska nainen oli
- luonteeltaan vääränlainen
- liian humalassa
- varattu
- äitini ikäinen
Ulkonäöllisesti tuohon ensin mainittuun ryhmään kuulunut vastasi tätä:
http://media.gettyimages.com/photos/beautiful-thirty-years-old-woman-porrtait-picture-id157527717
Itse pidin häntä erittäin kauniina naisena, harmi kyllä se ei kompensoi sitä että luonne ja arvot eivät osu yksiin. - 12121212121212
Miksi viestini poistettiin? Onko faktatieto sääntöjen vastaista?
- Ylemmästäalinkeskitasoko
Mikä on mun taso? Saan naisia helposti. Lopetin laskemisen 50 kumppanin jälkeen. Mutta erityispiirre on se että en saa pysyvää parisuhdetta vaikka haluaisinkin. Tämän oppineena kun alan "seurustelemaan" jonkun kanssa lämmitän jo seuraavaa varalla. Ei tätä vara naista kiinnosta vaikka seurustelisinkin ja ei tule väliin mutta suostuvat heti seksiin jos haluan.
- Pillujen--asiantuntija
Pelkkä atm on se joka ei ole koskaan saanut seksiä naiselta.
- ddfsfgfdg45tg
Miksi tämä nosto muinaisuudesta jos sinulla ei ole muuta sanottavaa? Ja monikin palstalainen ätmi saa joka kolmas vuosi joltain naiselta. Tekeekö se hänestä ketmin?
- hienoahienoa
Minä taidan sitten olla YT-ATM, eli ylemmän tason alemman tason mies, koska olen saanut sentään muutamalta hyvännäköiseltä naiselta seksiä ihan rumiluksia pannut ehkä vain 1-3. KTM-luokkaan en pääse millään, mutta ei se mitään, tärkeintä on, ettei ole mikään cuck.
- Anonyymi
Äidillä asuva 40 mies.
HC-atm
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?881737- 851242
- 1101123
- 71937
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36732
- 47731
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663