Hakkarainen: Suvaitsevaiset ovat

aivan.loistavaa

suvaitsemattomimpia. Teuvo Hakkaraisen mielestä on nurinkurista, että homoliittojen kannattajat haluavat maahanmuuttoa maista, joissa homous on kuolemantuomioon johtava rikos.

Kansanedustaja Teuvo Hakkarainen näkee, että nykyään kaikkein suvaitsemattomimpia ovat ne, jotka omasta mielestään ovat suvaitsevaisia.

“Jos ajattelet toisin kuin he, olet lähes rikollinen. Suuntaus on pahempi kuin kommunismi”, Hakkarainen sanoo Suomen Uutisille.

Hakkarainen hämmästelee suvaitsevaisten logiikkaa maahanmuutossa.

“Ihmettelen, että homoliittojen kannattajat ovat samaa porukkaa kuin ne, jotka haluavat haalia Suomen täyteen turvapaikkaturisteja. Monissa muslimimaissa homous on rikos, jopa kuolemantuomioon johtava rikos.”

“Homouteen äärimmäisenä syntinä suhtautuvia islamisteja vasemman laidan väki haluaa joka niemeen ja notkelmaan. Punaviherkaartin logiikka on varsin erikoista”, toteaa Hakkarainen.


Hyysärillä meni nyt sormi suuhun ja toinen perseeseen....hahahahahaaaaa!

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rasisti-on-terve

      Odotellaan, kun Suomi ja Kemijärvikin islamisoituu ja alkaa homojen kivitys ja parvekkeelta pudettelu tapahtumaan niin vajakit seuraavaksi.

    • hela69

      "Hakkaraiset" alkaa kummasti kiinnostamaan, sata kertaa enempi kuin nää omanmaan raiskaajat.

      • Hjllöjn

        Totta! Tiukka on ollu koko ajan oikeassa.
        Mutta suvakit, ja homot on käskeneet olla hiljaa.


    • jeera225

      Huomenna Oulussa :👏

    • Raittiuslupaus

      Nyt pisti Teukka niin pahan, että henk. koht. pistän korkin kiinni ja mietin vastausta.

    • silleeteukka

      Tuppuraisen komppaa Teukkaraista, näkee mistä porukasta hänen äänestäjät löytyy.
      Varsinaista viksulan väkeä.
      Teukkaraisen olisi parempi olla siellä sahalla teriä vaan teroittelemassa, kerran sen homman hallitsee.

    • RasistitHirteen

      On taas aivottomalla juopolla jutut.

      Pakkopaitaan ja Niuvanniemelle Arkadianmäen sijaan: se on oikea osoite tuollaiselle tyhjänlässyttäjälle ja paskanjauhajalle!

      Ei jatkoon - HOITOON!

    • Puhdasrotuinen

      Suomelle aiheutuu jo nyt maahan päästetyistä matuista miljardien vuotuiset kustannukset.
      Jari Tervo jatkaa kiihottamista kansanryhmää vastaan – nyt suomalaiset ovat autistinen kansa
      Tervon mukaan autismi selittää suomalaisten rasismin!

      • elätitölisee

        Suomelle aiheutuu paljon enemmän kustannuksia työttömien elättämisestä, näiden Suomi ensin pösilöiden elättäminen se vasta kallista onkin.
        Kun katsoo niitten arkipäivisin järjestetyistä mielenosoituksista, niin ei voi kun todeta, että töissä niistä ei varmaan käy yksikään.


      • Lärvi kii paraski suvakki ,veronmaksaja vvtut,ite suvakki elätti.Mä maksan enempi vuodessa veroja kun sä koskaan,vituttaa ku verorahat menee ählyjen hyvinvointiin,eikä vanhusten ja lapsiperheiden j vammaisten hoitoon,niitä vaan leikotaan.
        Häpiä suvakki,ja tämän toteamiseen ei tartte olla rasisti!


      • PelkkäVitsiRasisti
        vtlle8 kirjoitti:

        Lärvi kii paraski suvakki ,veronmaksaja vvtut,ite suvakki elätti.Mä maksan enempi vuodessa veroja kun sä koskaan,vituttaa ku verorahat menee ählyjen hyvinvointiin,eikä vanhusten ja lapsiperheiden j vammaisten hoitoon,niitä vaan leikotaan.
        Häpiä suvakki,ja tämän toteamiseen ei tartte olla rasisti!

        Sinun verorahasi ovat pelkkä vitsi; samoin olet itsekin pelkkä vitsi! Säälittävä rasistinen vitsi!

        Tee hyödyllinen teko - ole hiljaa ja hakeudu hoitoon!


      • asdfgsdfg
        vtlle8 kirjoitti:

        Lärvi kii paraski suvakki ,veronmaksaja vvtut,ite suvakki elätti.Mä maksan enempi vuodessa veroja kun sä koskaan,vituttaa ku verorahat menee ählyjen hyvinvointiin,eikä vanhusten ja lapsiperheiden j vammaisten hoitoon,niitä vaan leikotaan.
        Häpiä suvakki,ja tämän toteamiseen ei tartte olla rasisti!

        Tyypillinen MV-natsi. Ei osaa edes kirjoittaa.


      • mene.jojoon
        asdfgsdfg kirjoitti:

        Tyypillinen MV-natsi. Ei osaa edes kirjoittaa.

        Älä nyt punikki Lapin junttipää yrjöö enempää.


      • xdtgghtr
        vtlle8 kirjoitti:

        Lärvi kii paraski suvakki ,veronmaksaja vvtut,ite suvakki elätti.Mä maksan enempi vuodessa veroja kun sä koskaan,vituttaa ku verorahat menee ählyjen hyvinvointiin,eikä vanhusten ja lapsiperheiden j vammaisten hoitoon,niitä vaan leikotaan.
        Häpiä suvakki,ja tämän toteamiseen ei tartte olla rasisti!

        Mistä sinullaiset yhteiskunnan sosiaalipummit maksaa sitä veroa..


    • Totuuttakehiin

      Saksan sisäministeri: Maahan on salakuljetettu islamistien iskuryhmiä

      Thomas de Maizièren mukaan saksassa on satoja terrori-iskuihin kykeneviä islamisteja.
      suomeen ne tulee ihan rajan yli kävellen ja suomalaiset varusmiehet kantavat niiden reppuja. hyvällä tasolla on tämä suomen sisäinen turvallisuus.

      • TollojaTorilla

        Ole jo kauhtana horisematta; et kai itsekään usko noihin aivottomiin juttuihisi.

        Tuommoisia liikkuu vielä vapaana - huhhuh!


    • Junttikaupunki

      Jari on silti Messias!

      • HakeuduHOitoon

        Tohmolaisilla ei ole puheoikeutta, joten ole hiljaa!


    • Taas leikataan vanhushoitoa,suvakkinuoliaiset ei käsitä,ählyjen hyysäystä ei.Suvakit on maanpettureita niinkuin ählyt.Vetäkäähän taas rasistikortti!!!!

    • Junttienkaupunki

      Jari on sivistynyt kirjailija.turha haukkua kateuksissaan.jari on älykkö ja komea mies.ei ole rasisti.eikä juoppo ja laski.

      • HakeuduHOitoon

        Miten sinä olet vielä vapaana?


    • jeeeesss

      Napakymppi Hakkaraiselta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      123
      1162
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1028
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      262
      703
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      584
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      535
    Aihe