Minulle määrättiin työkokeilu ja tietääkö kukaan montako kertaa samalle ihmiselle voi sen määrätä? Työkokeilun jälkeen lapossa lukee myös jotta työkokeilun jälkeen tulee kuntouttava työtoiminta. Itse en mitenkään vastaan hankaa näitä kokeiluja mutta kiinnostaisi tietää montako kertaa voin niihin joutua ja mitä eroa näillä kahdella on ja onko mitään hyötyä?
Montako kertaa työkokeiluun
2
393
Vastaukset
- tempputöitäkumpiki
Työkokeilun PITÄISI olla nimensä mukaisesti kokeilu ja suunnattu sellaiselle joka siis haluaa kokeilla jotain työtä jota miettii alkaisko kouluttautua sille alalle. Tätä kuitenkin käytetään väärin ja valmistuneita kokkeja laitetaan ravintoloihin kokeiksi jne. vaikka pitäsi olla niin päin et joku esim.kokiksi valmistunu miettii olisko hitsarin homma hänen juttu ja hluis kokeilla hitsausta jollai työpaikal et tietäs sit onko se tosiaan hänen oma juttu. Kuntouttava työtoiminta taas PITÄISI olla vajaakuntoiselle työttömälle suunnattua työn tapaista toimintaa jota sitäkin käytetään ihan väärin ja laitetaan terveitä, työkykyisiä ihmisiä tekemään oikeita töitä mitättömällä korvauksella. Näitä tempputyöllistämistapoja yhdistää se ettei kummastakaan saa oikeaa palkkaa, ei kerry eläke eikä työllisty.
- epäkelpo_järjestelmä
Työkokeiluun ei voi mennä huonoselkäisenä: Kokeilussa kun on tehtävä kaikkia hommia mitä käsketään. Jos selkäsi siinä menee, niin sitten sen pitää antaa mennä. Tämä on epäkohta, koska selkä ei välttämättä enää palaudu entiselleen. Tiedän tapauksen, joka teki homman ja poti tämän jälkeen useita kuukausia - ilman sairaanhoitoa/kuntoutusta, koska siihen ei ollut varaa. Oli sanonut työnantajalle noston jälkeen, että nyt taisi olla viimeinen nosto, minkä harjoittelussa teki ennen kuin oli menneet jalat alta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854598
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864426Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173612Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402987Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102794En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392143Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1171332