Mikä on paras kaivatultasi tai rakkaaltasi saama lahja? Mikä on jäänyt parhaiten mieleen tai millä on suurin tunnearvo?
Mikä on paras lahja, jonka olet saanut?
17
811
Vastaukset
- Nöpis29
Ensimmäinen lahja häneltä eli hopeinen kaulakoru. Se on edelleen tallessa, vaikken enää hänen kanssaan ole.
- uusilukija
Hänen aikansa.
Rakkaani tekee lähes ympäri vuorokausia karriääriään. Niin minäkin, joten yhteinen aika on arvokkainta mitä hän koskaan voisi antaa. Vaikka se onkin yhteinen pika-ateria Skypen välityksellä tai vain nopea soitto parikertaa päivässä maapallon toiselta laidalta, se on arvokkainta meille molemmille. - saamani
Kultainen rannekello.
- 1201
Menee osittain romantiikan piikkiin mutta se kun vaimo yllätti synttärinä toisella naisella, tietäen naismakuni. Tämä siksi että useimmille naisille on paljonn vaikeampaa kuvitella miehensä toisen naisen kanssa. Saati olla paikalla.
- exmartta
erokirje
- lkfddfdf
Ei mitään materiaa, Rakkautta vaan...
- sydämestäsydämeen
Kaunis, lasinen sydänkaulakoru jossa luki erittäin ihana miete rakkaudesta!
- Virtuaalipoikkis
Parhain lahja on saamatta, jotain konkreettista
- Annavihje
Kuka olet?
Ekana tulee mieleen hänen rakkautensa. Toisena meidän lapset.
Ihan suhteen alussa sain 400 euron lahjakortin, jonka sain käyttää hierojalle tai kosmetologille tms. itseni hemmotteluun. Käytin hierojalle, koska olin jokapaikan jumissa. Viimeisenä menin sitten jalkahoitoon. Se oli sellainen käytännönläheinen lahja, jolla sain vointiani kohennettua. Erittäin tarpeellinen ja siksi niin arvokas lahja minulle.- antaessaansaa
Juuri kuulin, mikä oli paras antamani lahja. Vein hänet nimipäiviensä kunniaksi erääseen ihastuttavaan kylpylään, josta olin varannut romanttisen kattohuoneen. Hän ei ajessaan vielä arvannut, minne olimme matkalla, kunnes olimme tieopasteiden äärellä. Vetäessämme matkalaukkuja kohti huonetta, hän marisi, että noin vanhaan rakennukseen olen häntä viemässä. Muisteli tuota yllätystä parhaana, kun syntymäpäivälahjaksi uudemman kerran toteutin samantapaista, mutta nyt olimme sviitissä ja tiesi kohteen etukäteen. Lahjojen antaminen on oikeastaan hauskempaa kuin niiden saaminen, vaikka olen vastaavan saanut itsekin, salaisen lemmenloman mieheni kanssa pakomatkalla omista synttäreistäni.
- mustatamma
Hevonen <3
- sinkkunavain
Kaulakoru, jonka tosin sain liian nuorena joten en osannut arvostaa rihkamaa/hopeaa enkä sen antajaa ja eipä niitä lahjoja ole enää tullut ja ihan oikein nyt jälkeenpäin mietittynä.
Paras hänen antama lahja oli hänen *lämmin tuki* (04.2016) kun olin sairaana sairaallassa, hänen sanat, hänen lämmin kiltteys minua kohtiin! 💕
- Saamatonkoonko
Se on saamatta
- exrouva
Sain satiaiset nuo jalkovälin pikkutiaiset...
- taksissa
Erätukun lahjakortti kuusikymppiselle miehelle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1407905Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432051Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251990- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822