Tuntuu tosi huonolta

kettuuntunutLikka

Eksäni jätti minut puhelimitse kesäkuussa, sanoi syyksi tunteiden laimenemisen ja masennukseni. Olin juuri toipumassa selkeästi, kunnes tämä ero tapahtui... Lähdin heti toiselle paikkakunnalle ja noin kolme viikkoa myöhemmin erosta hän alkoi seurustella tytön kanssa, jonka tiesin pitävän hänestä ja tämä tyttö vihasi minua vaikka olimme ehtineet tavata vain pari kertaa eikä häntä huvittanut puhua minulle. Viikko ennen eroa eksä ei tullut yöksi kotiin joten epäilys pettämisestäkin on... Annoin eksän asua asunnolla kunnes löytäisi itselleen oman, koska en ollut paikalla, mutta vasta kaksi kuukautta myöhemmin asunto löytyi ja kun palasin omaan asuntooni sotku oli hirveä... Ja eksä jätti osat kamoistaan asunnolle, jotka hän haki vasta vähän aikaa sitten. Ei mitään kiitosta mistään. Hän myös totesi tutulleni ettei ole hänen asia... Että näin... Inhottaa hirveästi että kaiken tämän jälkeen hän kohtelee minua noin! En pystynyt potkaisemaan häntä ulos asunnosta, olihan vuokrasopimus hänekin nimissään. Kuitenkin kiitokseksi etten ruvennut vaikeaksi hän jätti inhottavan sotkun minulle siivottavaksi eikä kiittänyt mistään tai pahoittellut. Jouduin jopa pakkaamaan osan hänen tavaroistaan. En pystynyt rupeamaan vaikeaksi ja olen nyt iloinen että pääsin hänestä eroon, mutta inhottavaa että ensimmäinen suhteeni oli tällainen! Hän muutti aika lähelle eli kohtaaminen voi olla mahdollinen... Että näin. Asuimme yhdessä melkein vuoden, muutimme opiskelupaikan perässä ja tämä tyttö on hänen kanssaan samalla luokalla. Eksäni oli usein ulkona juomassa kavereiden kanssa (luokan nimittäin) eikä tullut sovittuun aikaan kotiin... Onko neuvoja? Olenko ollut ihan ääliö?

0

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
        Maailman menoa
        77
        5258
      2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
        Maailman menoa
        67
        4668
      3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
        Maailman menoa
        126
        4615
      4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
        Ikävä
        341
        1962
      5. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
        Ikävä
        89
        1609
      6. 93
        1534
      7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
        Ikävä
        257
        1476
      8. 337
        1163
      9. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
        Sinkut
        200
        991
      10. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
        Ikävä
        56
        980
      Aihe