Eksäni jätti minut puhelimitse kesäkuussa, sanoi syyksi tunteiden laimenemisen ja masennukseni. Olin juuri toipumassa selkeästi, kunnes tämä ero tapahtui... Lähdin heti toiselle paikkakunnalle ja noin kolme viikkoa myöhemmin erosta hän alkoi seurustella tytön kanssa, jonka tiesin pitävän hänestä ja tämä tyttö vihasi minua vaikka olimme ehtineet tavata vain pari kertaa eikä häntä huvittanut puhua minulle. Viikko ennen eroa eksä ei tullut yöksi kotiin joten epäilys pettämisestäkin on... Annoin eksän asua asunnolla kunnes löytäisi itselleen oman, koska en ollut paikalla, mutta vasta kaksi kuukautta myöhemmin asunto löytyi ja kun palasin omaan asuntooni sotku oli hirveä... Ja eksä jätti osat kamoistaan asunnolle, jotka hän haki vasta vähän aikaa sitten. Ei mitään kiitosta mistään. Hän myös totesi tutulleni ettei ole hänen asia... Että näin... Inhottaa hirveästi että kaiken tämän jälkeen hän kohtelee minua noin! En pystynyt potkaisemaan häntä ulos asunnosta, olihan vuokrasopimus hänekin nimissään. Kuitenkin kiitokseksi etten ruvennut vaikeaksi hän jätti inhottavan sotkun minulle siivottavaksi eikä kiittänyt mistään tai pahoittellut. Jouduin jopa pakkaamaan osan hänen tavaroistaan. En pystynyt rupeamaan vaikeaksi ja olen nyt iloinen että pääsin hänestä eroon, mutta inhottavaa että ensimmäinen suhteeni oli tällainen! Hän muutti aika lähelle eli kohtaaminen voi olla mahdollinen... Että näin. Asuimme yhdessä melkein vuoden, muutimme opiskelupaikan perässä ja tämä tyttö on hänen kanssaan samalla luokalla. Eksäni oli usein ulkona juomassa kavereiden kanssa (luokan nimittäin) eikä tullut sovittuun aikaan kotiin... Onko neuvoja? Olenko ollut ihan ääliö?
Tuntuu tosi huonolta
kettuuntunutLikka
0
94
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575725
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263484- 672414
- 372039
- 331822
- 421789
- 1041720
- 211616
- 271462
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!361369