Moi,
onko teillä muilla sellaista, että riidoissa puoliso haukkuu teitä muille? Musta on käsittämätöntä, että sellainen ihminen jonka pitäisi tykätä ja olla suhteessa sun kanssa, ulkoistaa riidoissa kaiken syyn muhun ja haukkuu mut kavereilleen maan rakoon.
Vituttaa ihan sikana, koska en mä ole häntä riidoissa muille haukkunut, vaikka ottaakin hermoon.
Puoliso haukkuu muille
4
428
Vastaukset
- Eihaukutapuolisoaei
Ei parisuhde asioita ystäville kerrota. Silloin ei ole suhteessanne kaikki oikein. Keskenään pari ratkoo asiat. Korkeintaan jos on eronnut voi puolisoaan haukkua muille. Ei muutoin teillä ei ole oikeaa suhdetta silloin!
- tottataitarua
Mistä sä tiedät että sun puoliso haukkuu sua kavereilleen?
Oletko mukana kuuntelemassa vai tuleeko jutut (ehkä pikkasen tai paljon väritettynä) kavereiden kavereiden kautta sun korviin?
Jos sun puoliso valehtelee ja keksii sun tekemäksi sellaisia asioita mitä et ole tehnyt ja kertoilee näitä satujaan kavereilleen niin tietenkin se on väärin.
Mutta jos puolisosi kertoo tosiasioita teidän suhteestanne ja riidoistanne kavereilleen, siis puhuu koko ajan totta siitä mitä sä olet tehnyt tai sanonut, niin tottakai hän saa sanoa sinusta myös ikäviä asioita kavereilleen. - ghhv
Kumppani on kertonut asioitamme muille.
Se vituttaa paljon.
Minä en taas saa omille ystäville kertoa kuitenkaan hänen mielestä.- tottataitarua
Onko hän kertonut kavereilleen sinusta tosiasioita vai valheita?
Tietenkin sinä saat puhua kavereillesi ihan mitä haluat, Suomessa kun on puhevapaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279