Huoltajuuskiista

huuletpyöriänä

Mikä siinä voi olla kun ex-avopuoliso ei sitten millään pysty sopimaan tulevan lapsen huoltajuudesta? Kaikki yritykset kaatuvat siihen kun hän rupeaa solvaaman minua aivan törkeästi ja täysin perättömästi.

3

175

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunteet_pinnassa

Se on kato pettynyt, niin sinuun kuin itseensäkin. Sä olet nyt sen ainut negatiivisten tunteiden kohde, rakkaus on muuttunut vihaksi, ja niin edelleen...

Raskastahan se tietenkin on, olla aikuisen ihmisen roskakorina, mutta piruako te siinä toisianne sätitte, hakekaa viranomaisapua. On kyse lapsen parhaasta ja eroavat aikuiset eivät aina kykene sitä itse järjestämään, saatikka ylläpitämään.
      Sosialitantat auttaa.

• hallootahei

Mitä sopimista siinä vielä on, jos lapsi kerran ei ole edes vielä syntynyt?
      Ensin pitää tehdä isyystestit, vasta sitten voi sopia elatuksesta tai huoltajuudesta!
      Vain hullu sitoutuu elättämään syntymätöntä lasta tuosta noin vaan!

• faijataiei

eihän kukaan haluu elättää kenenkään toisen kersaa, joten ex-ukkos odottelee enste kakrun syntymisen, isyystestaukset yms ja vasta sitten, jos se ipana on hänen, maksaa ruokot.
      Mut eihä se isyyden vahvistaminen tarkota sitä, että mies haluaa olla sun kersan huoltaja tai ees isä sille. Maksaa elareita jos on pakko, mutta ei mitään muuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      438
      1901
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      150
      1237
    3. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      90
      1141
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      114
      1137
    5. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      70
      1134
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      176
      994
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      100
      783
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      701
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      699
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      664
    Aihe