Mitkä on ravintoarvoiltaan ja hinta/laatu-suhteeltaan parhaat prodepatukat?
Bodyboost.ws:llä törmäsin tällaiseen:
Mega Pro 50 3.00EUR
Ravintosisältö per patukka (maapähkinävoi)/100g
Energiaa 352 kaloria
Proteiinia 50g
Hiilihydraatteja 12.4g
joista sokereita 11.3g
Rasvaa 8.7g
Kuitua 1.4g
Natriumia 120mg
En tiedä noiden mausta, mutta ainakin paperilla voittaa mennen tullen Allstarsin Hy-pro-patukan, joka oli ennen oma suosikkini:
Hy-Pro Mansikka EUR3.50
Energiasisältö/patukka (100g)
energiaa 1622 kj / 384 kcal
proteiinia 30g
hiilihydraattia 48g
rasvaa 8g.
Parhaat patukat
6
2666
Vastaukset
- KKK
Mega Pro on ravintoarvoiltaan loistava, mutta maku on vähän "kuiva" . Siis sinällään kyllä maistuu hyvälle, mutta parempiakin on. Esimerkiksi Detour-patukka jota löytyy niin bodyboostilta, pakkotoistolta kuin astmi.netistäkin.
Ja varsinkin HyPro valkosuklaa on herkkua,mutta siinä on hiilareita ja rasvaa niin paljon ettei sovi kuin "mässypäiviksi". - salirotta
Hyvät prodepatukat heitit ilmoille. Lisäisin ainoastaan Weiderin Maximum Protein -patukan tuohon listaan.
Ravintosisältö 100g:n patukassa:
Energiaa: 390kcal
proteiinia 42g
Hiilihydraatteja 40g
Rasvaa 8,2g
Tässäkin kohtaa voisi yhtenä vertailukriteerinä käyttää hintaa. Proteiinia noista patukoista yleensä haetaan joten katsotaanpa paljon maksaa gramma prodea ;-)
Mega Pro........................ 0,06sent/1g
Weider Maximum Protein.......... 0,095sent/1g
Hy-Pro.......................... 0,117sent/1g
Lopuksi sanoisin vielä että markkinoilla on hirveästi ns. "proteiini- ja fitnesspatukoita joissa proteiinia todella vähän. Mitä tekee parukalla jossa proteiinia jotain 20-25g.Isommaksi välipalaksi noita saa syödä pari-kolme...Saisivat laittaa useampii patukoihin tuon noin 50g proteiinia ja saman verran tai vähemmän hiilareita niin olisi bueno :D - patukkaa tarjolla
Ei ole Mega Pron voittanutta hinta/laatu-suhteen ja ravintoarvojen osalta, mutta makuvoittaja on varmaan Meso Tech, jota myy ainakin pakkis:
Sisältö 1 patukka(88g):
340kcal
25g proteiini
44g hiilihydraatti
7g rasva
Hinta suolaiset 3.60€. Eipä tarvi siis pahemmin miettiä, mitä patukoita tilaan, kun Mega Pron patukoissa saa 2 kertaa enemmän proteiinia 3€:lla. Sama pätee yleisesti ottaen muihinkin patukoihin - ovat rutkasti ylihinnoiteltuja.- salirotta
Ylihinnoittelusta
Jep, ja syynä tähän myyjien ahneuden lisäksi eurot. Eihän se nyt mitään maksa kun vaan 3-5 euroa -fuck that! Markkoina -jos niitä kukaan enää muistaa -se on kuitenkin noin 20-30mk, yhdestä patukasta!!! Haloo. Ymmärrän kyllä että kyseessä on ns. erikoistuote eikä mikään Mars -patukka joita kolme kympillä kun vielä markkoja oli...
IMO 50g prodea ja hinta noin kolme egeä on se kipuraja! Katsoo noita mukamas prodepatukoita jossa sitä prodea 20-25g niin mielummin ostaa jonkun tavallisen patukan ja vetää niitä pari-kolme ;-) - Ehdotus
Huh huh, miten surkeat speksit (2x hiilareita protskuun verrattuna) ja hinta!
Jos haluaa hyvän makuisen patukan ja myös proteiinia, kannattaa mieluummin ostaa 1 MegaPro ja 1 Snickers! Yhteensä sama hinta ja suunnilleen samat arvot, mutta proteiinia 200% enemmän.
- THE_ROCK
MARS ON PARAS...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592