Mistä ihmeestä löytyy seksikkäitä alusvaatteita, jotka eivät ole 100% polyesteria/yms?? Olisi edes puuvillaisia, joiden reinat olisivat pitsiä, mutta ei, ellet ole 10-vuotias pikkutyttö ja tykkää muumeista tai pilkuista! Kiertelin kaikki pikkukaupugin liikkeet, ja kaikki mitä avomiehelle kehtaisi esitellä oli tehty jostain hengittämättömästä tekokuidusta. Käytäpäs sellaisia joka päivä, kroppa kiittää.. Suositelkaa mulle joitain hyviä nettikauppoja, kun ei tunnu kauniita pökiä kivijalkaliikkeistö löytyvän. Slogit ei oikein inspaa..
kuumia aslusvaitteita, jotka eivät hiosta?
1
342
Vastaukset
- sveitsiläiset_alushousut
Suomen tavarataloista tuollaisia ei löydy, eikä myydä. Kaikkein kalleimmatkin lähes satasen pitsialushousut stockallakin ovat aina polyester/polyamidi/lycra -sekoitetta.
Puuvillaisia pitsialushousuja kuitenkin valmistetaan ja niitä pystyy netistä tilaamaan, esim. Zimmerlillä on naisille Maude Prive mallisto josta löytyy ainoastaan pari alushousumallia, mutta ei rintsikoita. Ne ovat miesten alushousujen tapaan 100% puuvillaa (swiss cotton), ranskalaisella käsintehdyllä pitsireunoksella, saumattomia, harsonohutta ja hiostamatonta rib-neulosta joka on käyttömukavuudeltaan huipputasoa.
Myydään lähinnä valmistajan omassa verkkokaupassa.
http://www.zimmerliofswitzerland.com/cgi-bin/commerce.cgi?preadd=action&key=02602189
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338556Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5367824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601184Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17816Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40754Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647