Ei voi muuta todeta kuin, että Sanni teki sen taas! Aivan mahtava biisi.
Sävellys on huikea ja lyriikat taas iskee 1000 volttia per sekuntti.
Varmasti mahtava livenä.
10/10
Sanni - Oo se kun oot Feat Paperi T
Kylänkovis
4
237
Vastaukset 4
- passipussukka
Näin on! Ja paperi t sopi aivan kympil tohon kappaleesee! Kaks mun suosikki suomalaisartistia samassa kappaleessa nii ei voiskaa tulla muuta kuin hyvä.
- tunnistettusotilas
Hieno biisi tosiaan! Sannin top kolme biiseihin helposti menee.
- leviksetrepee
Hyvin kirjoitettu biisi tosiaankin ja Paprukin sopii siihen mainiosti.
Syksyn paras biisi ainakin toistaiseksi. - loöpäå132
Niin täyttä paskaa kun kaikki sannin yritykset tehdä musiikkia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051334Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91807- 53691
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja124594Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30551Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32526Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔31517Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö184515- 60501