Paljonko mielestänme manletin raja.

mieliiteitä

Paljonko mielestänme manletin raja, siis se joka saa kaupungilla kävellessä fiiliksen "ompa tuo lyhyt" raja?

Itse olen 172cm mutta urheilullinen, ja hoikka. Silti kaveripiiristäni lyhyin ja usein saankin vittuilua pituudestani.
Miten pitkiä te olette ja miten diilaatte pituudenne kanssa?

18

5304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pienivinkkivain

Vaihda seuraa, jos "kaverisi" kiusaavat sinua jatkuvasti asiasta, jolle et voi yhtään mitään.

• m-i-e-s

Mulla ei jostain käsittämättömästä syystä ikinä tule kaupungilla, tai missäkään muualla kävellessä (autoilessa, pyöräilessä tms.) sellaista fiilistä, että onpa tuo lyhyt.

Urbaani sanakirja on sitä mieltä, että manlet on alle 180cm, joten voit halutessasi pitää tuosta kiinni.

Mukava kaveriporukka sinulla, ilmeisesti vasta aikuistumisen kynnyksellä?

Olen reippaasti yli tuon urbaanin sanakirjan kotletin.... manletin käsityksen.

• Latotanssssit

Surullista mennä noin yksinkertaiseen halpaan. Urbaanissa ympäristössä sosiaalinen taistelu käydään psykologisella tasolla.
        Se on uuvuttavaa, mut sitä nää on nää lopun ajat, kun veli kääntyy veljeä vastaan, mies naista ja ystävät ystäviä...Kun Jeesus tulee taas, hän auttaa, eikä tarvitse enään riidellä, mennään vaan käsikädessä Manskua pitkin ja lauletaan hiljaa havanagilaa...

• m-i-e-s
        Latotanssssit kirjoitti:

Surullista mennä noin yksinkertaiseen halpaan. Urbaanissa ympäristössä sosiaalinen taistelu käydään psykologisella tasolla.
        Se on uuvuttavaa, mut sitä nää on nää lopun ajat, kun veli kääntyy veljeä vastaan, mies naista ja ystävät ystäviä...Kun Jeesus tulee taas, hän auttaa, eikä tarvitse enään riidellä, mennään vaan käsikädessä Manskua pitkin ja lauletaan hiljaa havanagilaa...

Vähemmän sieniä kultaseni, vähemmän sieniä. Juutalaisten kansanlaulu ei oikein sovi tuohon sinun tarjoamaasi väärään profettaan Jeshun. =P

• Dfgtyhjjjikkk

No sopiihan! Jeesus tulee energiamuodossa ja silloin juutalaisetkin kääntyvät.
        Ole luottavaisin mielin, Jumala on aina kanssamme ja Jeesuksen toinen tulo pelastaa maailman kaikki ihmiset (mitä enään on jäljellä).
        Eikämun tarvi käyttää huumeita, oon mieluumin ihan oma itseni.lol

• m-i-e-s
        Dfgtyhjjjikkk kirjoitti:

No sopiihan! Jeesus tulee energiamuodossa ja silloin juutalaisetkin kääntyvät.
        Ole luottavaisin mielin, Jumala on aina kanssamme ja Jeesuksen toinen tulo pelastaa maailman kaikki ihmiset (mitä enään on jäljellä).
        Eikämun tarvi käyttää huumeita, oon mieluumin ihan oma itseni.lol

Jeesuksen toinen tuleminen? Eikö se Jeesus noussut kuolleista kolmantena päivänä, joten ilmeisesti vuorossa olisi kolmas tuleminen. (Itse olen saanut tulla huomattavasti useammin, onneksi. =P)

Sinulle toivottavasti kotiin tulee vartiotorni, kun Jahve pelastaa vain ja ainoastaan Jehovan todistajat. Tosin enää ei Jumalatar lähetä yhtään tytärtään, lähetti jopa Josefinan ja sekin vain häpäistiin ja raiskattiin. Ihmiset taantuvat typeryyteensä ja silloin Pan metsien Jumala vastaa ja lähettää iloiset Simpanssit valloittamaan maailman.

https://www.youtube.com/watch?v=wRM7vTrIIis
        Siinä vielä Kanzi, jolla menee paljon, huomattavasti paljon vahvemmin kuin meillä.

Pelaatko tuon lolin lisäksi minecraftia? (lol = league of legends) =P Roflmao ja omg.

• Haistakaavittunne

Onko ilmassa matalapainetta maskuliinisella taajuudella, kun olet jo toinen kyykyttäjä saman päivän aikana..?
        Suljen silmäni ja muodostan teistä kahdesta kosmisen yhtymän, joka tapaa kirjastossa saman hyllyn äärellä ja lyö päänsä yhteen koittaessaan tavoittaa kirjaa:Gentleman, tavat ja vaatimukset, kirjoitettu 1932.

• m-i-e-s
        Haistakaavittunne kirjoitti:

Onko ilmassa matalapainetta maskuliinisella taajuudella, kun olet jo toinen kyykyttäjä saman päivän aikana..?
        Suljen silmäni ja muodostan teistä kahdesta kosmisen yhtymän, joka tapaa kirjastossa saman hyllyn äärellä ja lyö päänsä yhteen koittaessaan tavoittaa kirjaa:Gentleman, tavat ja vaatimukset, kirjoitettu 1932.

Korkeapaineista feminiiniä täältä suunnalta pukkaa. =)

Itse tykkään vähän vanhemmista käytöskoodistosta, ritariaate vuodelta 1170-1220.
        Korostetusti hyveitä ja hovikäytöstapoja, tosin se kristillinen harteus on jäänyt.

Nykyaikana on parempi tehdä Benit, kaulassa jokaisen uskontokunnan tunnukset ja kieletkin on hyvä opetella valmiiksi.
        https://www.youtube.com/watch?v=pDWR5RkWRTY

• Tiedänkyllä

Kristillinen hartaus on luonnollinen energia, jokaisen saavutettavissa, oikealla taajuudella.
        Keinot on monet pärjäillä tässä maailmassa, kristillisyyttä kauneimmassa muodossaan ei ole kertaakaan tarvinnut katua eikä hävetä.
        Mut varmaan jollekkin muumiolle käy mieluummin kulta, kun kaunis sielu, jolla on uskoa ja lempeyttä.
        Joidenkin mielestä ei tietenkään se trendikkäin juttu...mut niitä varten on sit se leijona...
        lots of laugh/love, oldschool ways...

• Lopun_ajat
        m-i-e-s kirjoitti:

Jeesuksen toinen tuleminen? Eikö se Jeesus noussut kuolleista kolmantena päivänä, joten ilmeisesti vuorossa olisi kolmas tuleminen. (Itse olen saanut tulla huomattavasti useammin, onneksi. =P)

Sinulle toivottavasti kotiin tulee vartiotorni, kun Jahve pelastaa vain ja ainoastaan Jehovan todistajat. Tosin enää ei Jumalatar lähetä yhtään tytärtään, lähetti jopa Josefinan ja sekin vain häpäistiin ja raiskattiin. Ihmiset taantuvat typeryyteensä ja silloin Pan metsien Jumala vastaa ja lähettää iloiset Simpanssit valloittamaan maailman.

https://www.youtube.com/watch?v=wRM7vTrIIis
        Siinä vielä Kanzi, jolla menee paljon, huomattavasti paljon vahvemmin kuin meillä.

Pelaatko tuon lolin lisäksi minecraftia? (lol = league of legends) =P Roflmao ja omg.

Jeesus sitä kun ei ole tullut kertaakaan, ei ainakaan sillä lailla, eikä ainakaan naisen kanssa. Jeesuksella sitä kun onkin se poikuus tallella, kuten sitä kilteillä ja kunnollisilla ATM-miehillä onkin se poikuus tallella. Kun Jeesus tulee, Jeesus pelastaa meidät kaikki ätmit, kaikki lutkat kivitetään ja saamme lopultakin pillua teinineitsyt Marialta.

• Tiedänkyllä

Ei Jeesus anna teidän kivittää lutkia, päinvastoin.Kun sydämenne on pehmentynyt armosta ja Jumalan rakkaudesta, näette yksinäisen rakkautta ja lähimmäistä kaipaavan ihmisen sydämen, oman vaimonne sydämen. Teinineitsyt on teidän tyttärenne, jota haluatte varjella moraaliselta turmelukselta ja rakkaudettomuudelta, koska kummatkin tiedätte, kuinka paljon sellainen satuttaa ja kovettaa sydäntä.
        Jeesus tulee uudestaan joka päivä ja hetki uusiin sydämiin,astuen alas taivaasta elämään pyhässä hengessä.

• PitkäPätkäJätkä

Ehkä tuo 170cm on sellainen. Siis ainakin sen alle oleva on jo lyhyt oikeasti.
      Tosin itse olen 187cm mies, enkä nyt pidä itseäni sinänsä pitkänä jostain syystä. Siis olen mä selvästi yli keskimittaista pidempi(se keskimittaisuus taitaa miehillä olla 180cm nykyään..?), mutta mulla on muutama kaveri ja tuttava, jotka ovat haitarissa 195-207cm. Eli he ovat pitkiä ja ehkä se vaikuttaa omaan asenteeseen itsestäni ja pituudestani.
      Mua ei haittaa muiden miesten lyhyys, kunhan sitä senttien puutetta ei kompensoida vittumaisella käytöksellä muita, varsinkin itseään pidempiä, kohtaan/tolkuttomalla ja usein suht aiheettomalla itsekehulla.
      Sen verran kyllä täytyy sanoa, että itse olen mielissäni, että olen näinkin pitkä. Elämä ei ole hankalaa liiallisen pituuden takia, noilla pisimmillä kavereilla, mutta pituutta on kuitenkin sen verran, kun miehellä on hyvä ollakin.

• Ex----------PUA

Perinteinen lukema on ollut se 180cm, eli oliko se nyt sentin tai kaksi yli keskipituuden (eli keskikokoiset ovat jo manletteja).

Mutta nykyisin se taitaa olla jo jokin 190-195cm.

Kohta taas on joku keskusteluilta televisiossa, missä ihmetellään miksi miehet eivät voi olla pidempiä, ja onko sovinismia tämä tälläinen.

Lähetys huipentuu siihen, kun todetaan että nyt naisten on oikeus olla hirvittäviä tankkeja.

• sipe123

Pääkaupunkiseudulla 185cm ja maakunnissa 182cm. Ideaalipituus miehelle on n. 188cm-197cm.

Nämä määritellään aina miesten keskipituuden mukaan eli jos miesten keskipituus kasvaa niin myöskin nuo rajat nousevat. Naisten keskipituus vaikuttaa vain silloin kun se on kasvanut.

Pituudesta tulee entistä tärkeämpi resurssi miehelle tulevaisuudessa.

• Hhjjkkkklll

Mun mielestä oviakin pitäis alkaa jo hesassa nostaan korkeutta kun karmit on ihan veressä joka paikassa

• Etiennevivante

Ei se ole pelkästä piktuudesta kiinni että saa rispektiä.

• Anonyymi

Särkee päätä nämä jutut. Pitää lähteä apteekkiin.

• Anonyymi

Vaikka ei saisi mutta jos vastaan kävelee lyhytkasvuinen ihminen, siis alle 140-150 cm joka on länsimaissa lyhytkasvuisuuen raja, kiinnitän huomiota.
      En kuitenkaan tuijota enkä mieti että herrajumala miten lyhyt, mutta massasta selkeästi erottuvan huomaa väkisin.
      Itse olen jostain syystä mieltynyt ns. lyhyisiin miehiin, eli noin 170 cm tai allekin. Jostain syystä koen heidät seksikkäinä, varsinkin jos vartalo on sellainen kompakti, ei lihaskimppu mutta ei missään tapauksessa laiha, ja hartiat ja kädet on voimakkaat, kapea lantio.
      Minulla on yksi salainen ihastus joka on juuri tällainen ja hänen kanssaan olemme vaihtaneet salaisia katseita aina kun kohtaamme kadulla. Hänet näen työpaikkani lähellä aika usein, työskentelee ilmeisesti jossain siellä itsekin. Ollaan vilkuiltu toisiamme jo kuukausia ja sellaista mukavaa kihinää välillämme on, mutta mitään sen kummempaa ei. En usko että kumpikaan haluaakaan enempää! Tämä jännä tunne ja se odotus että näenkö hänet taas, on riittävä. Jotenkin niin ihanan seksikäs ja miehisen näköinen mies!
      En ole koskaan ihastunut pitkään mieheen enkä tiedä miksi. Olen itse 168 cm ja haluaisin mielellään olla pitempikin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      3215
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1177
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1152
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      53
      1092
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1032
    6. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      878
    7. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      45
      867
    8. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      862
    9. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      857
    10. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      24
      851
    Aihe