Kyllä vituttaa

elämäonvittumaista

Vaimo perhana meni nussimaan perhetutun kanssa.Vehtasivat yhessä vuoden verran,miehen vaimo ne käräytti ,sen mökkinaapurissa oleva naisystävä oli nähnynnä ne menevän useapahan ottesehen perhetuttujen mökille.
Seuraavan kerran kun sen mies oli ilmaattanunna lätevänsä verkkoja kokemahan,lähti miehen vaimo perähän.Sieltähn löytyi vaimoni jalat leviällä hänen mies nylykyttämäs päällä.
Soitti mulle ja minäkin riamua kattohon,saatana kun vitutti sinne ajellessa.Siällä sitten oikein kuarossa selitetihin kuinka kaikkehen oli vain ajauduttu,enen oli ensimmäänen kerta,miehen vaimon ilamootettua paskapuheeksi,oli viimeinen tarjous vähän yli vuasi.
Sinne mökille jätettihin kumpin entiset pualisomme,ne ei kyllä yhtehen menny vaikka kumpikin tais lähdön päälle kehoottaa vapahasti jatkamahan hyväsmatkas olevaa suhdetta.
Erohan kummallekkin parikunnalle tuli,en vaan voinu antaa anteeksi vaimolle,olihan noita pikkujuttuja ollu hänellä ennenkin,tuallasta ihastumisia,mutta liika on liikaa.
Aikaa on kulunu muutama vuasi tapauksesta,en vaan uskalla aloittaa utta suhdetta,pelkään taas pettyväni,parempi taitaa olla yksin.

31

2694

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kamalakokemus

Minulle kävi hieman samoin,vaimon työkaveri alkoi olla enemmän kuin vain kaveri.
      Työreissuja oli,alkoivat vain tihentyä ,kerran sitten soitin vaimoni ilmoittamaan hotelliin toisessa kaupungissa kysyen vaimoani puhelimeen,sellaista henkilöä ei hellä kuulemma asunut.Kysyin vaimoltani asiasta hänen palattuaan.Kylmän rauhallisesti hän kertoi seurustelleensa työpaikalta löytäneensä eronneen miehen kanssa jo yli vuoden,jättävänsä minut ja muuttavansa yhteen tämän miehen kanssa.Näin myös kävi.
      Olin täysin sokissa.
      Olin mielialalääkkeiden varassa muutaman kuukauden, kunnes lääkäri ohjasi minut terapiaan,siellä naisterapeutti onnistui harsimaan minut jotenkin kasaan,kuitenkin en pääse muistoistani ne seuraavat ja joskus edelleen se tilanne vaimoni kertomassa pettämisestäni on kuin elokuva silmieni edessä.

• pikkuhiljaahyväätulee

Potuttaa myös puolestasi! Hyvä kun sait sen kerrottua, se on askel etiäpäin. Muista, että uudessa suhteessa luottamus rakentuu pala kerrallaan, ajan kanssa. Anna alussa suhteeseen väljyyttä - älä ajattele tiukasti "omistavasi" suhteessa olevan naisen (naisella voi olla muutakin meneillään). Aika näyttää mitä hommasta tulee. Tsemppiä!

• lutka_on_lutka

Äla ota sitä niin vakavasti...mun avovaimokin nussi työkaveriaan...kiinni jäädessään sanoin vaan että ne mietinnässä olleet häät on peruttu, johan alkoi parku ja kitinä...no nyt avokki maistaa omaa lääkettään...minäkin löysin panokaverin ja kyllä muijaa korpee.

• ViisValehtelijoista

Hei ap! Älä menetä luottamusta kaikkiin naisiin, nythän menetit pelkän epärehellisen ammattivalehtelijan, et siis paljoakaan.

• Annaainaolla

Pitäskin perustaa petettyjen facebook sivu. Minä ainakin voisin olla mukana. Olis siinä pettureilla naama vääränä kun porukat näkis petettyjen ryhmäkuvan. Ai munkii ukon kuva siellä...

• Anonyymi

Olisiko se pettäjien ryhmäkuva ?

• Vitutuksesta.eroon

"parempi taitaa olla yksin."

Ei ollenkaan huono vaihtoehto, säästyy monilta murheilta.

• enalaoleenyksin

Ei kannata jäädä yksin, elämä jää elämättä, se on vain olemista yksin ollessa..

• Monelle miehelle se on kuitenkin tänä päivänä se ainoa mahdollinen asia se yksin jääminen. Ei se ole välttämättä edes valinta. Näin vain käy. Ei ole käynyt minulle mutta kaverilleni on ja monelle muulle. Yleensä mies menettää kaiken erossa. Lapset jää äidille ja koti. Siinä menee yleensä myös toimeentulo jos ette ole kovin hyvätuloinen. Maksatte yksin asumisen ja elatusmaksut ja muut laskut, teille ei jää rahaa treffailla naisia, koska mikään ei ilmaista ole. Lisäksi jos ette ole erittäin komea niin vaihtoehdot on vähissä.

• vieläuudelleen

Minä kokeilin suhdetta ehkä liian nopeasti eroni jälkeen.Oli kokemuksen vaikea luottaa uuteenkaan ihmiseen,siihen se kaatui.
      Anna itsellesi vähän aikaa tulla sinuksi itsesi ja tapahtuneen kanssa.
      Kyllä mailmassa on nainen sinullekkin.

• noProblem

Niin, mikä kiire on heti uuteen suhteeseen? Itse olen ollut sinkku nyt kolme vuotta eron jälkeen, eikä edelleenkään ole tarvetta suhteeseen. On hyvä olla yksin!

• i87filkm

Tänä päivänä on turha haaveilla uskollisesta naisesta. Kannattaa lähteä suhteeseen aina sillä mielellä, että nainen on hauskanpitoa varten ja ennemmin tai myöhemmin hän haluaa tulla jaetuksi myös muiden kanssa.

Siis kunhan lähdet uuteen suhteeseen ilman liikoja haaveita, niin et satuta itseäsi liikaa. Jos tunteita tulee liikaa peliin, kannattaa suhde katkaista heti. Nainen käyttää niiden avulla sinua kylmästi hyväkseen.

• petettyNykSinkku

Meitä uskollisia naisia on kyllä vielä enemmistö kaikista naisista.

• karseatunne
        petettyNykSinkku kirjoitti:

Meitä uskollisia naisia on kyllä vielä enemmistö kaikista naisista.

Se antaa vielä toivoa.Mutta mistä erottaa naiset jotka vaihtavat miestä kuin eräät hevosta.Ei tässä haluaisi olla jatkuvasti höynäytettävänä,luotto alkaa mennä naisiin

• i87filkm
        karseatunne kirjoitti:

Se antaa vielä toivoa.Mutta mistä erottaa naiset jotka vaihtavat miestä kuin eräät hevosta.Ei tässä haluaisi olla jatkuvasti höynäytettävänä,luotto alkaa mennä naisiin

Ei mistään. Samasta puusta ne on lopulta kaikki veistetty, oksanreiän paikka vain vaihtelee hieman.

Itse en todellakaan aio enää kohdella naista tuntevana ihmisenä vaan hauskanpidon välineenä. Turha tätä peliä on koittaa ylevämmillä periaatteilla pelata kuin vastakkainen sukupuolikaan. Turpaan siinä vain tulee.

• saatanallisetsäkeet
        i87filkm kirjoitti:

Ei mistään. Samasta puusta ne on lopulta kaikki veistetty, oksanreiän paikka vain vaihtelee hieman.

Itse en todellakaan aio enää kohdella naista tuntevana ihmisenä vaan hauskanpidon välineenä. Turha tätä peliä on koittaa ylevämmillä periaatteilla pelata kuin vastakkainen sukupuolikaan. Turpaan siinä vain tulee.

Totta turiset,minullakin oli uskonnollisessa kodissa kasvanut aviovaimo,luulisi näitten olevan uskollisia jo kasvatuksen perusteella.Vielä mitä,parin lapsen jälkeen vaihtoi viihteelle,kai karisteli körttiläisyyttä harteiltaan.
        Erohan meille tuli,lapsille yhteishuoltajuus ovat kuitenkin enemmälti luonani,koska exsäni menojalkaa vipattaa edelleen.
        Taidan ottaa seuraavaksi huoran,se on jo kaiken kokenut,turha katsoa ja pahoittaa mielensä jos aviovaimo opettelee ammatti ja vielä ilman palkkaa,luulisin.

• huorat.roviolle
        saatanallisetsäkeet kirjoitti:

Totta turiset,minullakin oli uskonnollisessa kodissa kasvanut aviovaimo,luulisi näitten olevan uskollisia jo kasvatuksen perusteella.Vielä mitä,parin lapsen jälkeen vaihtoi viihteelle,kai karisteli körttiläisyyttä harteiltaan.
        Erohan meille tuli,lapsille yhteishuoltajuus ovat kuitenkin enemmälti luonani,koska exsäni menojalkaa vipattaa edelleen.
        Taidan ottaa seuraavaksi huoran,se on jo kaiken kokenut,turha katsoa ja pahoittaa mielensä jos aviovaimo opettelee ammatti ja vielä ilman palkkaa,luulisin.

Sharia laki suomeen.

Ei mulla muuta.

• lavatanssitaina

Näitä leväperäisiä löytyy yllättävän paljon naisukupuolesta,myö avioliitossa olevia.
      Se antaa meille pelimiehille helppoja panoja.Vähän viinaa,pikku litistelyä,hiplaamista tanssiessa,sanoja korvaan joita he haluavat kuulla,se on melko varma pano.
      Menokenkä vipattava kotiäiti on helppo nakki,lähteneet jo sillä asenteella kotoa,vierasta pitää saada.
      Voi tätä helppoutta,ne muuten huomaa tansseissa jo kaukaa,katsovat silmiin,hymyä kera silmien räpyttelyn.

• Anonyymi

Nyt tidän miksi vaimo vaikeni niin tiukasti salapanostaan, oli varmaan liiankin tuttu mies mulle ja jos vähäänkään saamani tiedot pitää paikansa vaimo nussinut yhtä yhteistä tuttua.

• Anonyymi

Näin kolmen vuoden päästäkin sinua vaivaa.

Etsitään sinulle itseluottamusta ja päättäväisyyttä. Pääset sinäkin pahnoille.

• Anonyymi kirjoitti:

Näin kolmen vuoden päästäkin sinua vaivaa.

Etsitään sinulle itseluottamusta ja päättäväisyyttä. Pääset sinäkin pahnoille.

Kysymys ei ole mistään pahnoille pääsemisestä vaan siitä että on tullut petetyksi ja kusetetuksi. Kyllähän semmoinen yleensä vaivaa pitkäänkin. Ei kaikkia varmasti, mutta monia kuitenki.

• Anonyymi

Kyllä miehetkin osaa tuon pettämisen, sanoo karvaasti kokenut. Itse luotin ja olin uskollinen, mutta tämä oli jo lähes 15 vuotta pitänyt toista naista, ennenkuin jäi kiinni. En olisi uskonut, uskovainen mies. Toinen nainen oli myös perheellinen. Sitten lupasi lopettaa, ei halunnut erota, asia selviteltiin. Syntyi lapsi meille, ja suoraan synnytyssalista lähti juhlimaan vieraan naisen kanssa. Tämä tuli julki n. neljän vuoden päästä. Tämä nainen ei ollut sama kuin ennen lapsemme syntymää. Sama parannuksen teko taas ja anelu ettei erota. No lapsen takiahan minä tuossa vaiheessa vain jäin. Tässä nyt vanhuus kolkuttelee ja samaa leipää syödään. On jäänyt itseltä elämä elämättä, seksiä ei ole kahteenkymmeneenviiteen vuoteen ollut, miehestä en tiedä. Minä en ole suhteita muualtakaan etsinyt. Jos ei olisi tullut lasta tehtyä, olisin toisella kertaa lähtenyt. Sen jälkeen olen ajatellut jo kokeneeni pahimman hylkäämisen, joten tehköön mitä haluaa, en tahdo tietää. On vapaa menemään, mutta ei halua elää ilman minua.

• Anonyymi

Minulla on mies Laihialta, hyvin nuuka, hän teki lapsetkin toisella. Kun asia paljastui sanoi hän syyksi haluavansa säästää minua, että en rupsahtaisi.
      Mikäs siinä, selitys tuokin.

• Anonyymi

Voin sanoa kokemuksesta että jostakin syystä vaimot sortuu pettämään jonkun tutun kanssa. Voi olla jopa miehensä työkaveri, vaimon työkaveri jopa pomo tai sitten se voi olla miehen hyvä kaveri jopa perhetuttu. Ei naiset mitään pyhimyksii ole vaikka haluavat sen kuvan antaa. Vaimoni petti seitsemän yhdessä eletyn vuoden jälkeen ja juurikin kyseessä vaimon työ kaveri, onneks ei sentään perhetuttuja.

• Anonyymi

Pillua ei saa puhu mitä puhut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pillua ei saa puhu mitä puhut.

Ei myöskään kiinnosta pillun saanti.

• Anonyymi

Sitä hqetaan mitä koton ei saa. T. Nainen

• Anonyymi

Eli siis kerrataan vähän näitä "hyväksi koettuja" sanontoja: Elikkäs, miehet on siis sikoja.... mitä ne naiset on? Ihania ja aurinkoisia, uskollisia enkeleitä? Ja tähän perään alkaa aivan satavarmana selittely kuinka miehissä on kestämistä ja kuinka ovat vätyksiä... Ihan samanlaista paskaa ollaan kaikki, asia vaan on nyt niin että naiset saavat vaatia miehiä nöyristelemään mielin määrin ja jos mies yrittää edes pitää puoliaan, on hän samantien naisia vihaava sovinistisika. Voitaisiin yhtä hyvin , sekä miehet että naiset, yhteissopimuksella viiltää kurkkumme auki ja vuotaa porukalla kuiviin niin pääsisi planeetta tästä kahella jalalla kävelevästä paskasta eroon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli siis kerrataan vähän näitä "hyväksi koettuja" sanontoja: Elikkäs, miehet on siis sikoja.... mitä ne naiset on? Ihania ja aurinkoisia, uskollisia enkeleitä? Ja tähän perään alkaa aivan satavarmana selittely kuinka miehissä on kestämistä ja kuinka ovat vätyksiä... Ihan samanlaista paskaa ollaan kaikki, asia vaan on nyt niin että naiset saavat vaatia miehiä nöyristelemään mielin määrin ja jos mies yrittää edes pitää puoliaan, on hän samantien naisia vihaava sovinistisika. Voitaisiin yhtä hyvin , sekä miehet että naiset, yhteissopimuksella viiltää kurkkumme auki ja vuotaa porukalla kuiviin niin pääsisi planeetta tästä kahella jalalla kävelevästä paskasta eroon

Vuosikausia olen kuulut naisten suoltavan solvauksia kuten miehet on sikoja ja pettäviä paskoja kun naiset taas niitä äiti teresoja, juuri niin. Voisin ottaa vaimoni esimerkikiks, niin kiltin kuvan antanut vanhemilleen ja muillekin tutuille, niin uskollinen nainen mutta niin vaan vieras muna maistunut.

• Anonyymi

Ole tyytyväinen ettei pannut vaikka veli poikaasi, selainenkin tapaus nähty vierestä, ei onneks omalla kohdalla kun ei oo veljeekään.

• Anonyymi

Ne on niitä tyhmiä hairauksia. Humala yms. Ihminen sekoilee. Kaikki pitää ottaa huomioon, jos ootte vielä nuoria. Lapsia en toivo teille, koska pitää olla jo viksummat kriteerit. Kyllä se siitä, olkaa ja miettikää asioita. Ei mitään kiireitä. Mustasukkaisuus ei hyödytä ketään, kasvetaan vanhemmaksi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe