Ex anoppi täytti poikansa puolesta avioerohakemuksemme. Siitä lähetettiin virastosta minulle kopio allekirjoitettavaksi ja tunnistin ex mieheni äidin käsialan :( se oli kuin viimeinen sana, muistus ja korostettu piste iin päälle, siihen mikä oli todellinen eromme syy.
Löytyykö täältä muita anoppeja/äitejä jotka ovat tehneet saman/ valmiita tarvittaessa tekemään saman aikuisen 40 vuotiaan poikansa puolesta joka on kyllä itse kirjoitustaitoinen?
Ex anoppi täytti poikansa puolesta
7
297
Vastaukset
- lapsetoneronnut
minulla ei ole lapsia, mutta enpä ensimmäisenä lähtisi anoppia syyttelemään tuollaisessa tilanteessa.
- mekkk
Mamampojat ovat tuollaisia kun eivät saa äitiänsä kuriin aikuisiällä ja pitää taysi-ikäiseksi tultuaa tehdä kerran tai kaksi selväksi äidilleen että nyt teen niinkuin hyvittä ja se voisi painau niin pitkälle kuin pippuri kasvaa ja aukuinen lapsi elää omaa elämäänsä.
- Törkeetä
Sairas äiti-poika -suhde, kontrolloi ja paapoo aikuista poikaansa. Onneksi pääsit eroon, ole vain kiitollinen!!!!!!!
- Vastuuntuntoinen
Niin se on, varsinaiset mamman sankarit. Vaikea olla naimisissa poikasen kanssa joka on kiinni äidissään. Kasvakaa MIEHIKSI JA KANTAKAA VASTUUNNE KUIN MIESTEN TULEE!
- nimetpaperissa
Mitä sillä on merkitystä, kuka sen avioerohakemuksen kirjoittaa. Eikö se kuitenkin ollut sen pojan allekirjoittama?
- Mustaa.valkoisella
Miehen tahto tuli esille, on anoppi mikä on. Sinä parhaiten tiedät minkälainen suhteesi oli anopin ja hänen poikansa kanssa. Jotkut miehet ovat kömpelöitä tai kiireisiä täyttämään lomakkeita. Oma allekirjoitus on riittävä.
- Kolmas.pyörä--
Ehkä aloittajalle on onnelista erota.
Yleensä ollaan avioliitossa anopin jälkeläisen kanssa - pelkästään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523426Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512422- 1161220
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu131203Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101094Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per49948- 46894
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019880- 39777
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt198705