Ex anoppi täytti poikansa puolesta avioerohakemuksemme. Siitä lähetettiin virastosta minulle kopio allekirjoitettavaksi ja tunnistin ex mieheni äidin käsialan :( se oli kuin viimeinen sana, muistus ja korostettu piste iin päälle, siihen mikä oli todellinen eromme syy.
Löytyykö täältä muita anoppeja/äitejä jotka ovat tehneet saman/ valmiita tarvittaessa tekemään saman aikuisen 40 vuotiaan poikansa puolesta joka on kyllä itse kirjoitustaitoinen?
Ex anoppi täytti poikansa puolesta
7
331
Vastaukset
- lapsetoneronnut
minulla ei ole lapsia, mutta enpä ensimmäisenä lähtisi anoppia syyttelemään tuollaisessa tilanteessa.
- mekkk
Mamampojat ovat tuollaisia kun eivät saa äitiänsä kuriin aikuisiällä ja pitää taysi-ikäiseksi tultuaa tehdä kerran tai kaksi selväksi äidilleen että nyt teen niinkuin hyvittä ja se voisi painau niin pitkälle kuin pippuri kasvaa ja aukuinen lapsi elää omaa elämäänsä.
- Törkeetä
Sairas äiti-poika -suhde, kontrolloi ja paapoo aikuista poikaansa. Onneksi pääsit eroon, ole vain kiitollinen!!!!!!!
- Vastuuntuntoinen
Niin se on, varsinaiset mamman sankarit. Vaikea olla naimisissa poikasen kanssa joka on kiinni äidissään. Kasvakaa MIEHIKSI JA KANTAKAA VASTUUNNE KUIN MIESTEN TULEE!
- nimetpaperissa
Mitä sillä on merkitystä, kuka sen avioerohakemuksen kirjoittaa. Eikö se kuitenkin ollut sen pojan allekirjoittama?
- Mustaa.valkoisella
Miehen tahto tuli esille, on anoppi mikä on. Sinä parhaiten tiedät minkälainen suhteesi oli anopin ja hänen poikansa kanssa. Jotkut miehet ovat kömpelöitä tai kiireisiä täyttämään lomakkeita. Oma allekirjoitus on riittävä.
- Kolmas.pyörä--
Ehkä aloittajalle on onnelista erota.
Yleensä ollaan avioliitossa anopin jälkeläisen kanssa - pelkästään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2001546
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58961Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85902
- 53826
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t264738Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10730Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338681Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58674Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74666