Ex anoppi täytti poikansa puolesta avioerohakemuksemme. Siitä lähetettiin virastosta minulle kopio allekirjoitettavaksi ja tunnistin ex mieheni äidin käsialan :( se oli kuin viimeinen sana, muistus ja korostettu piste iin päälle, siihen mikä oli todellinen eromme syy.
Löytyykö täältä muita anoppeja/äitejä jotka ovat tehneet saman/ valmiita tarvittaessa tekemään saman aikuisen 40 vuotiaan poikansa puolesta joka on kyllä itse kirjoitustaitoinen?
Ex anoppi täytti poikansa puolesta
7
205
Vastaukset
- lapsetoneronnut
minulla ei ole lapsia, mutta enpä ensimmäisenä lähtisi anoppia syyttelemään tuollaisessa tilanteessa.
- mekkk
Mamampojat ovat tuollaisia kun eivät saa äitiänsä kuriin aikuisiällä ja pitää taysi-ikäiseksi tultuaa tehdä kerran tai kaksi selväksi äidilleen että nyt teen niinkuin hyvittä ja se voisi painau niin pitkälle kuin pippuri kasvaa ja aukuinen lapsi elää omaa elämäänsä.
- Törkeetä
Sairas äiti-poika -suhde, kontrolloi ja paapoo aikuista poikaansa. Onneksi pääsit eroon, ole vain kiitollinen!!!!!!!
- Vastuuntuntoinen
Niin se on, varsinaiset mamman sankarit. Vaikea olla naimisissa poikasen kanssa joka on kiinni äidissään. Kasvakaa MIEHIKSI JA KANTAKAA VASTUUNNE KUIN MIESTEN TULEE!
- nimetpaperissa
Mitä sillä on merkitystä, kuka sen avioerohakemuksen kirjoittaa. Eikö se kuitenkin ollut sen pojan allekirjoittama?
- Mustaa.valkoisella
Miehen tahto tuli esille, on anoppi mikä on. Sinä parhaiten tiedät minkälainen suhteesi oli anopin ja hänen poikansa kanssa. Jotkut miehet ovat kömpelöitä tai kiireisiä täyttämään lomakkeita. Oma allekirjoitus on riittävä.
- Kolmas.pyörä--
Ehkä aloittajalle on onnelista erota.
Yleensä ollaan avioliitossa anopin jälkeläisen kanssa - pelkästään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1471192Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491095Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964- 124961
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205911Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13815- 39802