Kemin kaupunki aikoo siirtää markkinat Täiköntorille.
Viimeisin yritys kaupungilta estää kemiläisiä ostamasta ulkopuolisilta kauppiailta!
Markkinat Täiköntorille
16
274
Vastaukset
Että tämä kuuluisa Kemin tiimi ottais sen päänsä pois sieltä omasta (kaverin?) perseestään.
Mutta eihän se ole mahdollista, kun eivät he voi kuulla mitään.- yksinkertaista
Täiköntori ei kelpaa käyttäjille ja kauppatori ei kelpaa päättäjille. Rakentakaamme siis Kemiin uusi tori, joka kelpaa kaikille.
- uusiTori
yksinkertaista kirjoitti:
Täiköntori ei kelpaa käyttäjille ja kauppatori ei kelpaa päättäjille. Rakentakaamme siis Kemiin uusi tori, joka kelpaa kaikille.
Varmaan saadaan EU-rahaakin.
- Käykääpä
äänestämässä. https://www.facebook.com/groups/5627780266/permalink/10153858407830267/
- missä.myyjät
Aika surkeat oli markkinat. Eipä sieltä juurikaan matkaan mitään siksi tarttunutkaan.
- varakkkaampi
Ne ostivat joilla oli rahaa.
- noempäusko
Taitaa olla enempi massia kuin sinulla mutta kun ei ole mitään juuri mitä tarvisin myytävänä kyseisillä markkinoilla.
- keskivarakas
noempäusko kirjoitti:
Taitaa olla enempi massia kuin sinulla mutta kun ei ole mitään juuri mitä tarvisin myytävänä kyseisillä markkinoilla.
Tässä nyt maistellaan, uusissa torilta ostetuissa vaatteissa, kotimaisia omenoita, osasta tein hilloa, koska ulkomaisista ei hillo onnistu. Puolukat panin vielä pakkaseen, pakkasilla on ruispuolukkapuuro paikallaan. Lörtsyt perhe söi heti markkinatuliaisina. Kaiken sain hyvin kulkemaan, kun ostin uuden koppan, siihen on mukava taitella kesävaatteita talveksi pois tieltä. Harmi kun ei nyt ollut sitä leipää, jota yleensä haen markkinoilta, ehkä ens kerralla sitten. Lapset sai tietenkin lakritsaa. Hunajaa en nyt ostanut, kun sitä jo tuli hankittua.
Ruokatavaroita en oikein ostaisi Täiköltä liikenteen seassa pölyyntyneinä.
Markkinat on mukava elämys Kemin ja naapurustonkin asukkaille, kauppiaat ei tietenkään tykkää. - pitääollahappamia
keskivarakas kirjoitti:
Tässä nyt maistellaan, uusissa torilta ostetuissa vaatteissa, kotimaisia omenoita, osasta tein hilloa, koska ulkomaisista ei hillo onnistu. Puolukat panin vielä pakkaseen, pakkasilla on ruispuolukkapuuro paikallaan. Lörtsyt perhe söi heti markkinatuliaisina. Kaiken sain hyvin kulkemaan, kun ostin uuden koppan, siihen on mukava taitella kesävaatteita talveksi pois tieltä. Harmi kun ei nyt ollut sitä leipää, jota yleensä haen markkinoilta, ehkä ens kerralla sitten. Lapset sai tietenkin lakritsaa. Hunajaa en nyt ostanut, kun sitä jo tuli hankittua.
Ruokatavaroita en oikein ostaisi Täiköltä liikenteen seassa pölyyntyneinä.
Markkinat on mukava elämys Kemin ja naapurustonkin asukkaille, kauppiaat ei tietenkään tykkää.Oletteko kokeilleet tehdä hilloa ulkomaisista omenoista, onnistuuko joistain?
- hahahahahahah
Miettikääpä asiaa oikein tarkoi. Jos joku sanoo eriävän (negatiivisen) mielipiteen siitä missä esim. torikirppis pitäisi olla?
Kemi fb-ryhmän ylläpitäjän mielestä se kertoo yleensä enemmän esittäjästään kuin muusta.
K H " No mä lohdutan, useampikin päättäjä lukee tätä ryhmää. Negaatiot taas kertovat yleensä enemmän esittäjästään kuin muusta."
????
On se sairas!
Toivottavasti seuraavissa kunnallisvaaleissa ei saa ku yhden äänen. Kuulin että markkinoilla oli kallista. Ei siis ole köyhien juttu se.
- kauppa-ukko
Voihan ne ruokatavarat olla vähän pölyisiä Täiköntorilla mutta ei haittaa yhtään ,on siellä yleisökin joskus " pienessä pölyssä " . Ostokset voi huuhtoa ,kotimaiset tuotteet ovat hyviä ja terveellisiä.
- Kauppatori_on_tori
Leipiä ja viinereitä vähä vaikea huuhtoa.
Ehkä voisi imuroida?
- pölysokeria
puhaltaa viineristä pölyt pois ja juo pullon pilsneriä päälle ,eipä narsku hampaissa.
- vaikeeta_seki
Lapsille ei voi kaljaa antaa.
- virvokkeita
Lapsethan juo limonadia.Esimerkiksi punainen limonadi on hyvää pullan kanssa , jos on vaikea lapsuus niin ottakoon ykköskaljaa .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592