Mies piilottelee kännykkäänsä

dxds

Huomasin tässä, että mies alkanut piilotteleen kännykkäänsä. Nyt olen jäänyt seuraileen, että jatkuuko pitempään tämä piilottelu. Aina, kun itse ei ole näkyvissä niin kännykkä täytyy olla piilossa. Ehkä on toinen nainen kyseessä.

28

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rumasinkkumies

Miksi naiset ovat miehen kanssa jolla on toinen nainen?

• piskinkusettaja

Hyvä kysymys.
        Lisäisin vain sanan "jotkut" sanan "nainen" eteen.

• Onko tässä oleellista se, onko toista naista vai luottamuspula?

• itsenäinenmä

pettäjä

• suihkuunMukaan

piilottaa sinäkin

• Ikäväilmiö

Luottamuksestahan siinä on kyse. Jos et ole aiemmin asiaa huomannut tai edes epäillyt mitään sekä sanonut asiasta mitenkään, niin kyllä se valitettavasti niin on, että jotain salaista hänellä on puuhissa, josta ei halua sinulle kertoa. Se voi olla vaikka se toinen nainen tai jotain muuta mitä ei halua päivävaloon, ei edes sinun tietoon.

• eronnuteikarannut2

Hei haloo!!!????!!!!
      Miksi sitä kännykkää pitäisi piilotella, eihän kukaan, SIIS KUKAAN täysipäinen nainen mene lukemaan miehensä kännykästä puhelutietoja ja tekstiviestejä!
      Jos teillä on tuollainen kulttuuri, erotkaa ihan pikaisesti, ei tuo ole enää mitään tolkullisten ihmisten hommaa.
      Jos epäilet miestäsi jostain, kysy suoraan, jos on todisteita, eroa.
      Jos kuvittelet, että sinulla on oikeus urkkia miehesi kännykkätietoja, olet surkea luuseri ja rikollinen.

• dxds

Nyt ei ollut kyse urkkimisesta.
      Huomasin vain hänen kännykkänsä ei ollut tapansa mukaan pöydällä. Ihmetytti.
      Aina on pitänyt näkyvillä.

• Äöäroikutaivahdi

Paras tapa pitää mies on antaa hälle oma vapaus. Lakkaa olemasta pätkääkään kiinnostunut hänen kännykästään. Aika näyttää haluaako jatkaa sen piilottelua vai ei.
      Hanki oma "kännykkä salaisuus". Mitäs se mies siitä tuumaa?

• jkkoon

Hyvä idea voisin kans alkaa vähän piilotteleen kännykkää ja vien joka paikkaan kännykän mihin mene, vois mieskin alkaa kiinnostuin,etten olekaan ihan itsestään selvyys.

• suhdepelleilyä

Tuollainen suhdepelien pelaaminen tai edes sellaisen miettiminen on aika vahingollista, ajattelematonta ja lapsellista. Ethän todellakaan ole tuollainen, ethän?

Jos kännyn jemmaaminen sinua häiritseen, niin mikset kysy siitä mieheltäsi järkevällä tasolla. Jos haluat olla parempi, niin voit omalla käytöksellä osoittaa olevasi hänelle läheinen, arvokas, arvostava ja huomaavainen. Jos tuo viesti menee perille, ei sitä kännyä tarvitse sen enempää jemmata.

• dxds

Ennen kännykkä on saanut olla vapaasti pöydällä, kun on nukkumassa tai sitten lähtenyt käymään viereisessä huoneessa tai ulkona. Nyt ottaa mukaansa ja yön ollut piilossa. Ei sitä mitään voi kysyä. Suuttuu se, jos häneltä sitä alan kyseleen tai selittää jotain mikä ei pidä paikkaansa.

Meidän suhde viileni tässä.muutama viikko sitten ja mietinkin , että onko kuvioihin tullut joku muu jota tarvii vielä piilotella, kun ei ole selkeesti jäänyt kiinni.

Ei se parisuhteelle ainakaan hyvää tee kai sitä pikkasen alkaa ihmetteleen, jos joku muuttuu.

• keskustelua_

Parisuhteessa voi ja pitääkin kysyä aiheista joka itseä häiritsevät. Ihan sama vaikka toinen siitä suuttuisi, antaa suuttua, ja kun tunne taas laantuu, jatketaan keskustelemista, niin kauan että asia on selvä.

On typerää vain perääntyä toisen kimpaantuessa, koska nimenomaan se tunnereaktio kertoo aika paljon, siispä siihenkin voi tarttua kummastellen, että no jopas sä hypit seinille tällasen kysymyksen takia, nythän mä vasta uteliaaksi tulinkin.

Jos ihmisellä ei ole mitään omallatunnollaan, hänellä ei myöskään ole mitään syytä kimpaantua/suuttua/raivostua kumppanin kysymyksistä.

• näinsevaanonn

Ei sitä luulisi toisen suuttuvan joka kerta, jos kysyy toiselta mitä mieltä askarruttaa.
      Herää kysymys, että miksi aina pitää kaikki kysymykset olla toisen mieleen.
      Parisuhde ei pyöri, jos toisen pitää aina miettiä mitä toiselta voi kysyä, ettei vain toinen suutu vai parisuhde pyörii vain sen toisen ehdoilla.

Mun mielestä pitää ja saa kysyä ikäviäkin juttuja toiselta ilman , että suututaan.
      Joku siinä on, ettei toinen suostu ikäviä asioita puhumaan silloin suhde menee vain sen toisen ehdoilla.

• Kolmiotraamaa

Näin se meilläkin ilmi tuli pettäminen. Mies jatkoi todella pitkään ennenkuin jäi todella kiinni. Säälittävä mies ja nyt kadun kun annoin anteeksi ja vannoi korjaavansa tilanteen. Mutta eipä ole tainnut korjata kun jälleen se nainen kuvioissa viestittelee. Mies kieltää mutta tein jotain todella typerää kävin lukemassa ne sen puhelimesta. Näin minustakin tuli roisto ja alennuin tuohon. Nyt sitten jatkamme tätä teatteria kolmen koplana. Ollaan me porukkaa! Hävettää meidän kaikkien puolesta.

• toinenainenonkäärme

kynnysmatto viestittelee

• Tuttujuttu65

Miten jaksat olla viellä siinä suhteessa

• formyeyesonly

Ottamatta sen kummemmin kantaa tuohon koko kuvioonne. Mutta miten sinä pystyt lukemaan toisen puhelimesta viestejä/mitään muutakaan. Ettekö käytä mitään lukitusta (kuvio/salasana/koodi) puhelimissanne? Vai oletko sen vakoillut selville?

• ghhknkk
        formyeyesonly kirjoitti:

Ottamatta sen kummemmin kantaa tuohon koko kuvioonne. Mutta miten sinä pystyt lukemaan toisen puhelimesta viestejä/mitään muutakaan. Ettekö käytä mitään lukitusta (kuvio/salasana/koodi) puhelimissanne? Vai oletko sen vakoillut selville?

Onko alottaja sanonut, että on lukenut toisen viestejä. Ei ole. Ihmiset kyllä omissa kuvitelmissaan luulevat kaiken.
        Hän sanoi ettei edes urkkimisesta ole kyse. Kai sitä voi kiinnittää huomioo toisen piiloteltuun ilman , että käy tutkimassa toisen kännykkää?
        Jos toinen tavallisesti pitää näkyvillä kännykkää ja yhtäkkiä kännykkä onkin näkyviltä pois enemmän kuin yhden päivän osalta. Ihme kommentti sulta.

• Tuttujuttu65

Toinen nainen pyörityksessä...

• sevaihtoehto

Kumpi tuossa kännykän salailussa eniten rassaa. Se että on toinen nainen. Vai että on jotain järkyttävää salaisuutta jota ei halua kotioloissa selvitellä puhelimen soiton kautta ? Minusta kumpikin on ihan yhtä paha. Ja jos suhde rassaa jättäisin koko suhteen. Siinä vaiheessa se toinen alkaa kummasti avautumaan salaisuuksistaan tai vieraantuu vauhdilla jolloin selvität tilanteen loppuun helposti.

• mindi.-63

Minusta ihmisillä saa ja oikeastaan joskus pitääkin olla salaisuuksia, vaikka ovat parisuhteessa. Siksi nykyinen käytäntö, jossa työt tuodaan kotiin on huono. Itse kärsin ex-liitossani exän "työpuhelinhäirinnästä". Näin on käynyt nykyisessäkin suhteessa, vaikka emme edes asu yhdessä koko viikkoa. Olen sanonut miehelleni, että voisi "salata" enemmän asioita minulta... Mennä vaikka ulos puhumaan. Kesäisin on mennytkin, talvella ei usein...

• mindi.-63

Mainittakoon vielä, että itse kärsin, jos joudun puhumaan puhelimessa kumppanin, tai kenen tahansa kanssa samassa tilassa.

• mindi.-63

Minulle on aivan sama missä mies pitää kännykkäänsä. Tosin hän kyllä pitää sitä tuossa sivupöydällä lähes aina. Itse pidän toisella pöydällä, tai kolmannella.... Toisen kännykkää ei saa räplätä. Etenkin kun kännykät ovat molempien työpuhelimia, ei tulisi mieleenkään.

Jos jommalla kummalla (tai molemmilla) on sutinaa toisen kanssa, niin homma on huonosti hoidettu, jos kännykkää lähdetään piilottamaan. Sehän on suorastaan tyhmää kuvitella, ettei "paljastu", vaikka käyttäytyy paljastavasti.

• bersdfdfger

Nykypäivän parisuhteen kolmas pyörä, kännykkä.

• sekamielityömies

Tuohan on tosi hauskaa ajanvietettä, kännykänpiilotusleikki...mahtavaa ja ihanaa yhdessä tekemistä :D

• Ok, kiitos tiedosta. Onneks sulla ei ollut mitään kysyttävää, en ois kuitenkaan osannut vastata.

• kljill

Tarviiko sitä aina olla kysyttävää? Tuskin.
      No se on totta , että et varmaan osaisi vastatata. Kaikilla ei oo hyvää.älykkyysosamäärää kyseiseen toimintaan. 😁

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10152
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      6733
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      42
      4827
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      61
      4467
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      68
      4171
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      31
      3769
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2848
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36