Vai pitääkö lopettaa yrittäminen. Olen tutustunut 41 v mieheen joka on todella mukava mutta sellainen että ei ryntää suinpäin suhteeseen. Mies ei ole mikään rikas eikä pitkä tai komea ja on työtön. Olen itse hyvässä työssä, hyvässä kunnossa, asun omakotitalossa ja elämässä kaikki hyvin. Mies josta kiinnostuin on sellainen hiljainen ei kovin sosiaalinen eikä puhelias. Harrastaa kyllä veneilyä ja liikkuu muutenkin paljon. Olen tavannut sitä miestä 4 kk epäsäännöllisesti ja mietin että haluaako se minut, juttelee kyllä aina mukavia ja vaikutta järkevältä tyypiltä.
Onko 36 v nainen liian vanha parisuhteeseen
59
2164
Vastaukset
- Vanhuustuleeyksinkin
Olet jo iäkäs aloittamaan suhdetta, mutta aina voi yrittää.
- raakafakta
36v nainen on kyllä jo auttamatta parhaat päivänsä nähnyt. Kurppaantuminen alkaa olla jo pitkällä. Kyseinen mies saattaa olla atm joten häneen sinulla voi olla mahdollisuus. Mutta pidä mielessä että jos mies onnistuu nostamaan tasoaan niin ei hän enää sen jälkeen ole sinusta kiinnostunut vaan suuntaa katseensa sinne parikymppisiin, vielä markkina-arvoltaan kulta-aikaa eläviin nuoriin naisiin.
- 36vnainen
Ei se muuten ole kokematon mies, sen tiedän.
- bvbvbvbvbvbvbv
Voi hyvänen aika! ihmisetkin vanhenevat kovin eri tavoin. Nykyään Suomessa on parikymppisiä rapakuntoisia ja norsun kokoisia ihmisiä. Hyväkuntoinen nelikymppinen päihittää heidät mennen tullen.
On miehen persoonallisuuden ongelma, jos nainen pitää vaihtaa joka toinen vuosi nuorempaan. Nelikymppinen työtön mies tuskin helposti saa parhaassa lisääntymisiässä olevaa menestyvää naista. Naiset ovat silloin joko työttömiä teinityttöjä tai vanhempia naisia.
Miehet voi karkeasti jakaa kolmeen lisääntymistyyppiin. Ensimmäinen on alfauros, joka saa naisen kuin naisen - hänen ei tarvitse olla uskollinen. Beetauros voi onnistua pitkän vaivannäön jälkeen luomaan parisuhteen, ja sen jälkeen hän on uskollinen, johtuen suurista parisuhteen hankinnan eteen tehdyistä uhrauksista. Kolmas tyyppi (jota raakafakta ilmeisesti edustaa) ei saa naista, vaan ottaa seksin väkisin. Siis raiskaaja - vankilakundityyppi. - osuijaupposi
bvbvbvbvbvbvbv kirjoitti:
Voi hyvänen aika! ihmisetkin vanhenevat kovin eri tavoin. Nykyään Suomessa on parikymppisiä rapakuntoisia ja norsun kokoisia ihmisiä. Hyväkuntoinen nelikymppinen päihittää heidät mennen tullen.
On miehen persoonallisuuden ongelma, jos nainen pitää vaihtaa joka toinen vuosi nuorempaan. Nelikymppinen työtön mies tuskin helposti saa parhaassa lisääntymisiässä olevaa menestyvää naista. Naiset ovat silloin joko työttömiä teinityttöjä tai vanhempia naisia.
Miehet voi karkeasti jakaa kolmeen lisääntymistyyppiin. Ensimmäinen on alfauros, joka saa naisen kuin naisen - hänen ei tarvitse olla uskollinen. Beetauros voi onnistua pitkän vaivannäön jälkeen luomaan parisuhteen, ja sen jälkeen hän on uskollinen, johtuen suurista parisuhteen hankinnan eteen tehdyistä uhrauksista. Kolmas tyyppi (jota raakafakta ilmeisesti edustaa) ei saa naista, vaan ottaa seksin väkisin. Siis raiskaaja - vankilakundityyppi.Heh heh. Kylläpä otti jollekin koville ihan yleisesti tiedossa olevat iän myötä tapahtuvat markkina-arvojen muutokset.
- Naisasialooseri1
bvbvbvbvbvbvbv kirjoitti:
Miehet voi karkeasti jakaa kolmeen lisääntymistyyppiin. Ensimmäinen on alfauros, joka saa naisen kuin naisen - hänen ei tarvitse olla uskollinen. Beetauros voi onnistua pitkän vaivannäön jälkeen luomaan parisuhteen, ja sen jälkeen hän on uskollinen, johtuen suurista parisuhteen hankinnan eteen tehdyistä uhrauksista. Kolmas tyyppi (jota raakafakta ilmeisesti edustaa) ei saa naista, vaan ottaa seksin väkisin. Siis raiskaaja - vankilakundityyppi.Kauneinkaan 40v haaska ei pärjää edes rumimmille 20 vuotiaille. Naisen kukoistuskausi on lyhyt kuin suomen kesä ja se ajoittuu ikävuosiin 18-22, sen jälkeen alkaa jyrkkä alamäki
- Voiraukkaa
Tota sä raukka yrität inttäää. Voi raukka parka. Hakkaa sä vaan sitä nysääs.
- älä_ota_
Älä ota moista luuseria vaivoiksesi!
- ei_enää_valheita
Vaikka olisi säännöllinen suhde, ei ole pakko asua yhdessä. Vaikka viettäisikin suurimman osan vapaa-ajasta yhdessä, niin omat asunnot voi silti pitää. Jos päättää asua yhdessä ja mennä naimisiin, voi ottaa avioehdon. Sitä suosittelen joka tapauksessa kaikille.
Elämäntilanteet vaihtelevat. Harvalla on yhtenäinen työhistoria nykyään. En huomannut aloittajan kertovan, että mies olisi alkoholisti tai huumeiden käyttäjä, pössyttelisi, olisi istunut linnassa, pitäisi viittä rinnakkaissuhdetta tms. Kyllä ihminen voi olla kunnollinen, vaikka on välillä työtön. Älä_ota_-tyyppiset teini-ikäiset kirjoittajat eivät tiedä vielä elämästä mitään. Heidän argumoimattomia kommentteja ei kannata noteerata.
Sulkeutuneisuus voi olla luonteenpiirre, kertoa huonoista elämänkokemuksista tai sitten ilmaista, että ihminen haluaa salata jotain. Toisaalta moni suuna päänä vaahtoava ja touhuava kusettaa partneriaan ja pahasti. Hämmentää ruusuisilla puheilla, ja resuinen arki tulee kylmänä yllätyksenä. Kannattaisi vähän yrittää saada kaverin taustoja selville ennen sitoutumista. Joistain asioista voi olla vaikea puhua, mutta parisuhteessa pitää pystyä puhumaan. Muuten suhde ei toimi.
Itse tässä vaiheessa tykkään enemmän kohtuullisen hiljaisista, muttei sulkeutuneista miehistä. Kohdalle on osunut muutama, joka puhumalla saa ihmisen pyörryksiin, ja totuus onkin ihan muuta. Esim. nk. yrittäjä (yrittäjyys on upeaa ja arvostettua, totta tosiaan), joka eli muutaman sadan kuukausituloilla. Työntekijä, joka olikin tukityössä. Reilu survivalismitaidoilla varustettu työtön mies päihittää kummankin mennen tullen. On parasta, jos näkee kumppanin työn touhussa. Sellainen, joka osaa vähäeleisesti ja rauhallisesti toimia, mutta saa paljon ja kaunista jälkeä aikaan, on haluttava mies. Vaikka kyseessä ei olisi duuni, kalastus tai puutyöt kelpaavat yhtä lailla mittariksi. Karttakaa miehiä, jotka ramppaavat jääkaapilla ja makaavat sohvalla katsomassa urheilua. - älä_ota_
Nytpäs osuitkin väärään. Kirjoitin tuon kommentin ja olen yli nelikymppinen nainen. Itse olen ollut yli 20 vuotta onnellisesti naimisissa, joten omakohtaista kokemusta ei luusereista ole. Sen sijaan siskoni on oikein erikoistunut näihin. Ja kyllä hänellä jokainen suhde on ottanut enemmän kuin antanut. Niin henkisesti kuin taloudellisestikin. Itse olen sitten aina ollut lohduttamassa, kun suhde on päättynyt.
On suuri oivallus, kun ihminen tajuaa, että aina ei tarvitse roikkua kiinni toisessa ihmisessä. Aikuinen, hyvin toimeen tuleva nainen voi olla hyvin onnellinen ilman miestä. Seksiseuralaisen saa tarvittaessa helposti, jos sellaista kaipaa. Onneksi siskonikin on viimein oivaltanut tämän. - 12121212
"Älä ota moista luuseria vaivoiksesi!"
Missä kohtaa tuossa minittiin että mies on luuseri? - ei-miellytä.vai
12121212 kirjoitti:
"Älä ota moista luuseria vaivoiksesi!"
Missä kohtaa tuossa minittiin että mies on luuseri?Ota luuseri vaivoiksesi. Se olisi miellyttänyt enemmän?
Luuseri on luuseri. Se on sellainen luuseri.
Missä mainittiin? Alussa jo. Luuseri on sellainen kuvauksen luuseri.
Älä höpötä.
- 12121212
Ei minkään ikäinen ole liian vanha suhteeseen. Kyse on vain siitä kuinka paljon vaivaa on valmis näkemään ja mille korkeudelle riman voi asettaa.
- Sad-But-true
Kukaan ei ole liian vanha aloittamaan suhdetta. 50-60 vuotiaatkin naiset etsii miehiä netissä ja kapakoissa
- Älä.kysy.täällä.ohj
^ samaa mieltä, jos haluat niin anna palaa. Itse päätin jo aikaa sitten, etten enää tuohon leikkiin lähde, mutta se vaan minun päätökseni.
Niin ja en ymmärrä miten 'rima' voi olla korkealla? Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Miten voi näytellä, että joku on kiinnostava, vaikkei olisikaan. Rehellisyyttä peliin. Älä kuluta turhaan toisen aikaa, äläkä omaasi. - rakkaus.tohtori
ethän sinä vanha ole mutta sinuna unohtaisin tyypin niin hyypiö ei ole sinusta kiinnostunut jos 4kk dessa ei tapahdu mitään tai minusta ei halua olla kanssasi jos haluaisi niin olisi ajat sitten ottanut sinut naisekseen ja asuisittekin jo yhdessä ainakin jomman kumman luona vuorotellen ja haluaisi viettää kaiken vapaa ajan kanssasi nyt puuttuu kipinä etsi mies joka rakastuu sinuun ja haluaa olla kanssasi
- yrittäminen
Menet vaan reippaasti miehen puheille. Kerrot mitä mielessäsi liikkuu. Et menetä mitään jos mies ei ole kiinnostunut parisuhteesta kanssasi. Uutta matoa vaan koukkuun jos niin käy.
Mies on ilmeiseti pettynyt edellisessä suhteessa eikä siksi tee aloitetta.- tommonen.ei.vetele
no kyllä sen 4kk pitäisi tietää jo jos 4kk ei ole kipinää niin ei sitä ole niin sen näkee melkein heti onko kipinää vai ei eli eka tapaaminen ja kumpikin haluaa toiset treffit niin siitä eteen päin jos kumpikin on kiinnostunut niin tehdään kaikkea yhdessä ja yhdessä ollaan eli 100% nen seurustelu on alkanut eli ovat pari ja jos näin ei ole niin se suhde on tuhoon tuomittu ja eikä kannata ihmis arvoa menettää ja kinua ja anoa oo ny mun kans ja antaisit nyt kikkelii/pimppii ja koska tavataan taas 4vko päästä jossain parkkipaikalla autossa pika panot ja seuraava tapaaminen 3 vko päästä niin eikö oma järki sano jätä luopio ja etsi kumppani joka rakastaa ja haluaa olla kanssasi
- SoliterniuM1977_
Nainenkin voisi tehdä aloitteen eikä vaan odottaa miehen aloitetta. Itsehän en ikinä tule tekemään aloitetta. Se on naisen työ. Elän mielummin yksin sitten, jos ei nainen jaksa aloitetta tehdö.
- selvennyksen.vuoksi
" Olen itse hyvässä työssä, hyvässä kunnossa, asun omakotitalossa ja elämässä kaikki hyvin."
Selkosuomeksi: olen omahyväinen, itseriittoinen ja leuhka ämmä joka asettaa itsensä muiden yläpuolelle.- Naisasialooseri1
Kyllä ja joka ei pysty myöntämään, että MA on jo ikääntymisen takia pahasti pakkasen puolella.
- Ikis__M
"Mies ei ole mikään rikas eikä pitkä tai komea ja on työtön. Olen itse hyvässä työssä, hyvässä kunnossa, asun omakotitalossa ja elämässä kaikki hyvin."
Taisit jo itse vastata kysymykseesi, olette nähtävästi niin eritasoisia ettei siitä mitään tulisi.
"mietin että haluaako se minut, juttelee kyllä aina mukavia ja vaikutta järkevältä tyypiltä."
Niin no kukapa haluaisi noin omahyväistä itseään paljon parempana pitävää akkaa riesakseen? Mies osoittaa fiksuutensa juttelemalla mukavia ja olemalla järkevä mutta pitää kuitenkin pienen etäisyyden prinsessaan. - asfxczdcx
Alkaa olla viimeinen tilaisuus, joten kannattaa yrittää pitää äijästä kiinni.
- ex-atn
"mietin että haluaako se minut, juttelee kyllä aina mukavia ja vaikutta järkevältä tyypiltä."
Älä nyt ainakaan täällä sitä kysele. Olin jonkin aikaa kiireisenä muissa hommissa, pois tältä palstalta, ja taas oikein korostetusti huomasi, että oikea elämä on todellakin aivan jotain muuta kuin mitä nämä ikisinkut-palstasedät täällä katkerina ja moniongelmaisina naisista kirjoittelevat. :) Hauskahan näitä on välillä käydä lukemassa, mutta älä ota näitä liian vakavissasi.
Ohje sulle: elä täysillä, nyt :)- Ikis__M
Kuinkahan mones kerta sullakin kun käyt kiireisenä muissa hommissa (=tinderöintiä, paneskelua ym. rietastelua) ja sitten kuitenkin palaat tänne vihaisena itsellesi kun huomasit ettei ne pinnalliset panokarjut annakaan sulle sitä mitä halusit? Poistuessasi uhosit ettet ikinä enää palaa ihan niin kuin sata kertaa ennenkin mutta niinpähän vain olet täällä taas rähisemässä vaikka sisälläsi tiedät että täällä jossa on moraali oli juuri ne oikeat neuvot sinulle löytää se oikea rakkaus. Ethän sinä kuunnellut ja koska on niin vaikeaa myöntää olleensa väärässä purat vihaa itseäsi kohtaan pilkkaamalla viattomia palstamiehiä täällä, pykälän verran itseäsi pilanneena taas kerran :(
Ikis__M kirjoitti:
Kuinkahan mones kerta sullakin kun käyt kiireisenä muissa hommissa (=tinderöintiä, paneskelua ym. rietastelua) ja sitten kuitenkin palaat tänne vihaisena itsellesi kun huomasit ettei ne pinnalliset panokarjut annakaan sulle sitä mitä halusit? Poistuessasi uhosit ettet ikinä enää palaa ihan niin kuin sata kertaa ennenkin mutta niinpähän vain olet täällä taas rähisemässä vaikka sisälläsi tiedät että täällä jossa on moraali oli juuri ne oikeat neuvot sinulle löytää se oikea rakkaus. Ethän sinä kuunnellut ja koska on niin vaikeaa myöntää olleensa väärässä purat vihaa itseäsi kohtaan pilkkaamalla viattomia palstamiehiä täällä, pykälän verran itseäsi pilanneena taas kerran :(
Ei ole ensimmäistäkään kertaa.
En ole ikinä uhonnut mitään tuollaista, joku muu on sitten trollannut mun entisellä nikilläni. Enkä ole ollut ennen pois palstalta, kun vasta tämän pätkän.
Hyvä seksi ei muuten pilaa ketään, eikä hyvät ihmissuhteet. Sen sijaan näyttäisi, että liika seksuaalinen rajoittuineisuus ja ahdistuneisuus aiheuttaa aika paljon pahaa. Sinähän itse olet se pahin lumppu, kun irtopanet niitä naisia vain tuhannen päissäsi, kun et selvänä uskalla. En ole unohtanut... ;)- Ikis__M
exex-atn kirjoitti:
En ole ikinä uhonnut mitään tuollaista, joku muu on sitten trollannut mun entisellä nikilläni. Enkä ole ollut ennen pois palstalta, kun vasta tämän pätkän.
Hyvä seksi ei muuten pilaa ketään, eikä hyvät ihmissuhteet. Sen sijaan näyttäisi, että liika seksuaalinen rajoittuineisuus ja ahdistuneisuus aiheuttaa aika paljon pahaa. Sinähän itse olet se pahin lumppu, kun irtopanet niitä naisia vain tuhannen päissäsi, kun et selvänä uskalla. En ole unohtanut... ;)"Enkä ole ollut ennen pois palstalta, kun vasta tämän pätkän."
Olet siis vähän niin kuin vasikka joka karkasi laitumelta ja palasi sitten kun se maailma ulkona ei ollutkaan yhtään parempi, oli vain kylmempää ja kovempaa siellä niin palasit sitten takaisin kilttien & kunnollisten palstamiesten suomaan turvasatamaan :) Panen minä muuten selvinkinpäin jos on sen arvoinen nainen, ei se ole uskalluksesta kiinni. Ikis__M kirjoitti:
"Enkä ole ollut ennen pois palstalta, kun vasta tämän pätkän."
Olet siis vähän niin kuin vasikka joka karkasi laitumelta ja palasi sitten kun se maailma ulkona ei ollutkaan yhtään parempi, oli vain kylmempää ja kovempaa siellä niin palasit sitten takaisin kilttien & kunnollisten palstamiesten suomaan turvasatamaan :) Panen minä muuten selvinkinpäin jos on sen arvoinen nainen, ei se ole uskalluksesta kiinni.Nöyps... Te ootte vaan aika huonoa seuraa välillä :)
Sulle siis sopii samanlainen lutka kuin itsekin olet, ihan turha jeesustella siellä.
Nyt lähden taas katsomaan kivoja live-ihmisiä, heippa :)- 12121212
exex-atn kirjoitti:
Hyvä seksi ei muuten pilaa ketään, eikä hyvät ihmissuhteet. Sen sijaan näyttäisi, että liika seksuaalinen rajoittuineisuus ja ahdistuneisuus aiheuttaa aika paljon pahaa. Sinähän itse olet se pahin lumppu, kun irtopanet niitä naisia vain tuhannen päissäsi, kun et selvänä uskalla. En ole unohtanut... ;)Kirjoituksistasi päätellen irtopaneskelu muuttaa naisen ylimieliseksi, pilkalliseksi, kyyniseksi, jne. Jopa ihmisiä kohtaan jotka ovat samalla tasolla jolla nainen itse oli ennen.
Tunnen montakin kivaa ätniä, mutta nämä ex-ätnit ovat lähes poikkeuksetta todella vastenmielisiä ihmisiä. 12121212 kirjoitti:
Kirjoituksistasi päätellen irtopaneskelu muuttaa naisen ylimieliseksi, pilkalliseksi, kyyniseksi, jne. Jopa ihmisiä kohtaan jotka ovat samalla tasolla jolla nainen itse oli ennen.
Tunnen montakin kivaa ätniä, mutta nämä ex-ätnit ovat lähes poikkeuksetta todella vastenmielisiä ihmisiä.Mikä sulla on ongelmana? Mulle on ihan sama, vaikka jokaikinen ihminen mun ympärilläni naisi toisiaan, ei mun silti tarvitse niin tehdä. Millä perusteella oletat, että minä harrastan irtoseksiä? Ja mikä sinua yleensä häiritsee, jos joku sellaista harrastaa? Aika katkeraa paskanroiskintaa sulta.
- 1234567899876543
Miten minusta tuntuu, että tämä aloitus on erään "palstamiehen" tekemä?
Kuka nainen oikeasti kirjoittaisi näin: "Mies ei ole mikään rikas eikä pitkä tai komea ja on työtön." ??? Tuskin kukaan. :)- selväjuttu
"Kuka nainen oikeasti kirjoittaisi näin..."
Tyypillinen omahyväinen suomalainen nainen?
Vain palstan neitsytsedät miettivät tuollaisia asioita. Oikeassa elämässä vanhainkodeissakin pariudutaan.
- puhut.kokemuksesta
Ootko saanut hyvääkin poskihoitoa noilta vanhainkotien hampaattomilta mummeleilta?
puhut.kokemuksesta kirjoitti:
Ootko saanut hyvääkin poskihoitoa noilta vanhainkotien hampaattomilta mummeleilta?
Muista poju, että ronkelit joutuvat runkkaamaan. :-)
- 2lol
Erikoista, että ihminen, joka toteaa olevansa hyvässä työssä, hyvässä kunnossa, asuvansa omakotitalossa ja olevansa tyytyväinen elämäänsä, leimataan palstalla heti prinsessaksi. Miksi ei saisi olla tyytyväinen siihen, mitä on omalla työllään saavuttanut? Ei se tarkoita, että arvostaisi toisia ihmisiä vähemmän. Se kertoo vain sen, että arvostaa sitä mitä on elämässä onnistunut saamaan ja sehän on hyvä, katkeraa ihmistä tuskin kukaan haluaa vierelleen.
Kyllähän tuossa alkaa tulla jo takaraja vastaan. Seksikään ei meinaa enää onnistua, kun vanhat ja hauraat luut saattavat murtua rynkytyksessä.
- ei.ole.kyllä.hienoa
Ja vagifemiä joutuu holvaamaa ämpäri tolkulla että pysyy torttu märkänä. On kyllä aika irstasta touhua tuollaisen vanhan akan kanssa puljaaminen. Ensin joutuu ladun voitelemaan_huolella_ ja sitten joutuu sydän kylmä miettimään rynkytyksen tiimellyksessä että kumpi antaa siitä ensi periksi, luusto vai sydän. Niin, sehän voi mennä ihan pillun päreiksi siinä doggy style-nylkytyksessä.
- Feministin_neuvo
Unohda se työtön urpo ja hommaa vaikka pari kissaa. Eläimistä saa iloa eivätkä tuota pettymystä minkä tämäkin mies tulee tekemään.
- Feministin_neuvo
Oikeastaan, hankki sittenkin iso uroskoira. Se voi hyvin korvata miehen myös tuolla makuuhuoneen puolella. Jos ymmärrät mitä tarkoitan.
- kokenutukko
36 vuotiaalla alkaa jo vaihdevuodet häämöttää. Mutta panohan tekee gutaa kun on kuivahko pillu! Topparintsikat päälle ja korsettia ja mustia sukkia ja korkkarit jalkaan niin kyllä sitä vielä baarista jonkun kaljaukon saa mukaansa!
- voisurkeus
Oho, onpas sinun vaimolla aikoinaan tullut vaihdevuodet aikaisin.
- Naisasialooseri1
Pillu on kuiva sekä jo harmaa, mutta kyllä se vanha kaljaukko pimeässä saattaa kerran panna
- wanhuus.ei.walttia
NO HYI YÖK !
JO 36 v. on jo ihan puoliksi maatunutta kompostia. Sellaista on tapana talikolla käännellä ja möyhentää. Wanha akka tuollainen on ja kuuluu sinne bio-jäte astiaan. - hyväikää
Hyvä vitsi 36-v. liiaan vanhaa pariutumaan:D:D Mites sitten meinasit loppuelämäs viettää, yksinkö? On kuitenkin reilusti yli puolet elämästä jäljellä todennäköisesti. Ja nuo jotka muuta väittää, olet liian vanha, eivät vaan vielä käsitä eivätkä halua uskoa, että he itsekin vanhenevat.
- 36vnainen
Se mies on oikeesti mukava mies. Se soitti päivällä että oli saanut paljon kalaa että tykkäänkö ahvenista ja vastasin että tykkään. Se oli saanut 6.6 kg ahvenia ja toi minulle 14 filettä. Tää mies ei ole mikään kalastaja mutta veneilee ja harrastaa kalastusta kuitenkin. En kyllä luovu siitä miehestä vaan pyrin suhteeseen.
- Lyyrikko
exex-atn kirjoitti:
Hahaa, kylläpä kuulostaa erään tunnetun palstaätmin kirjoitukselta :)
Atm32 tunnistettu. Sori bro.
- Sad-But-true
Ei kannata seurustella lainkaan. tulee pettymys kuitenkin.
- tiedän.mitä.teen
Kenenkään ikää en solvaa mutta itse olen 51 ja sinkku , ikäisiäni naisia ei ole tullut vastaan tai olen väärässä paikassa liikkeellä tai sitten saman ikäiset naiset onkin jo varattuja?? .
Olisinpa vielä yhtä nuori kuin kommentoija "36vnainen " aloitustekstissään päivitteli omaansa ikää.
Kuitenkin toivossa on hyvä elää ja toivoa tulevaisuudelta puolisoa "naista" rinnalleni. - ruma--nainen
Olen jo pian 50v ja lääkärin mukaan voin silti vielä tulla raskaaksi. En ole koskaan ollut vielä edes miehen kanssa joten sillä ei nyt väliäkään kun kukaan mies ei halua edes saattaa mua raskaaksi, vaikka omaankin terveet ja eloisat naishormonit. Vielä ei silti ole löytynyt miestä joka kiinnostuisi miehen luustoisesta ja leukapiirteisestä naisesta.
Joku siis saattaa luulla, että omaan korkeat testosteronihormonit ulkonäköni takia, mutta silti olen keskivertoa suomalais naista naisellisempi hormonieni takia ja jos tässä iässä vielä on raskaaksi tulemisen mahdollisuus niin en mä ihan MIESKÄÄN nyt sentään silti ole. - mies.mies-
Nainen voi seurustella mutta vain kokeneen miehen kanssa. Jos kokematon 36 v mies haluaisi alkaa olla 41 v naisen kanssa niin nainen nauraisi miehelle.
- sönkkis
Sanoisin, että ei se ikä vaan ne valmiudet olla suhteessa merkkaa. :)
36-vuotias ei ole liian vanha vielä mihinkään, alle 36-vuotiaiden näkemystä tästä ei kelpuuteta ennen kun ovat eläneet sinne saakka. ;) - näin_ne_jotkut
Juuri eräs entinen kaverini joka on jo 45 täyttänyt, mutta näyttää kork. 30 vuotiaalta alkoi seurustelemaan erään maamme tunnetun rock-muusikon kanssa (en kerro nimeä) että näin ne jotku keski-ikäiset nuorekkaat naiset pärjää läpi elämän ulkonäkönsä avuin, vaikka muuten olisikin pää tyhjää täynnä.
- näin-ne-jotkut
Korjaan: siis tää emäntä täytti äskettäin 46 vuotta. Se mies olisi saanut kenet nuoren naisen tahansa ja mistä päin maailmaa tahansa koska on eräässä suomalaisessa erittäin tunnetussa ja maailmallakin suositussa bändissä. Rokki kukolta jäi vaimo ja melko nuoret lapset kun ukkoon iski 5-kympin villitys.
- IskeKiinniVain
Et ole liian vanha.
Eli jos olet tavannut jonkun mukavan miehen, joka myöskin pitää sinusta, niin ilman muuta kannattaa ainakin yrittää. Ties vaikka mitä tapahtuu:)
Ja jokaisella kuitenkin on oikeus parisuhteeseen, jos sitä haluaa. - Anonyymi
Ei tuossa taida edes iästä olla kysymys edes. Iänpuolesta ei todellakaan ole liian vanha.... Itse olen lapsiakin tuon iän jälkeen synnyttänyt, mutta onko tuo mies suhteeseen kykenevä?!? Sitä aloin miettimään.
- Anonyymi
Aivan varmasti on miehessä jotakin vikaa. Putoaa varmaankin siitä veneestään kuin eno.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133141
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172871Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3731582Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271468- 961342
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531249- 991237
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1701097Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1711094Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe143964