Välit poikki vanhempiini

Massrt

Tekis mieli pistää välit poikki omiin vanhempiinsa

7

102

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vitunkyllästyny

      No nii munkin, ne vaa haukkuu ja arvostelee mua

    • mammamaa--

      No, mikset tee niin? Mikä estää?

    • noniinniintaas

      Tätä mä juuri tarkoitan. Sä olet joutunut luottamaan heihin. sä olet joutunut pyytämään heiltä rahaa ja sä olet joutunut turvautumaan heihin hädän hetkellä. Sitten he pettävät sinut ja tulevat sinun elämääsi murtautumalla. heillä on omat rikoksensa ja he kovasti yrittävät vetää myös sinut mukanansa omiin rikoksiinsa. He haluavat että heidän kätensä riittää sinua masturboimaan ja he haluavat että heidän roposensa riittää sinulle keittolounaisiin. kukaan ei kunnioita sellaista lasta, jonka isä ja äiti ovat valmiita vaikka syömään oman lapsensa siitä hyvästä, että muut pitävät heitä normaaleina ja työllistävät ja antavat yhteiskunnan hyväksynnän. Hyvät naiset ja herrat, mun isä ja äiti on ees autisteja ja se on just se, miks mä niitä vihaan ja haluisin jättää ne. ne ei kykene mihinkään muuhun kuin jatkuvaan ihailuun ja emmä nyt sanois, että mun täytyis enään sietää tälläistä. Vittu mitä paskapuhetta niiden suusta kuulee. Mä olen ees normaali, mutta ne ei oo. Ainoo vaan, että mä olen sairaan vihainen ja joka paikasssa. Mua on maailma murjonut.

      • noniinniintaas

        katsos kun meillä on kunniaa ja meidät on maailma hyväksynyt. Vittu kun ei oo maailma hyväksynyt. Eikä heillä mitään kunniaa ole, enkä minä sitä edes siedä, että he puhuvat maailmasta näin. He ovat autisteja, eivätkä ymmärrä, että ovat vammaisia, joilla nyt on viimeksi yhtään mitään. Heille vaan nauretaan päin naamaa. Mutta minulla sitä on, kunniaa, koska olen vasta heidän lapsensa ja en ole sen liiemmin kuullut mistään autismista. Mutta ajattele asiaa. Heidän täytyy ihan itse nyt hoitaa se vastuu vanhenemisestaan. Mä en siihen puutu. Ja sitähän ne kysyy.


    • Vanhemmillaonväliä

      Oletan jostain syystä, että aloittaja on nuori, mina en. Voin kertoa, että noin 'miljoona' kertaa elämän aikana on tehnyt mieli panna "välit poikki vanhempiini". En ole kuitenkaan koskaan tehnyt niin koska jos olisin, niin olisin myös häviäjä. Luuseri parhaimmasta päästä.

    • hitto_mikä_vinkuja

      nosta nenä pois omasta navastasi ja ala vihdoinkin elämään sitä omaa elämääsi ilman vanhempiesi apuja, jos ne kerran noin helvetisti ottavat päähän!

    • Kyllafa

      Joo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe