Välit poikki vanhempiini

Massrt

Tekis mieli pistää välit poikki omiin vanhempiinsa

7

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vitunkyllästyny

No nii munkin, ne vaa haukkuu ja arvostelee mua

• mammamaa--

No, mikset tee niin? Mikä estää?

• noniinniintaas

Tätä mä juuri tarkoitan. Sä olet joutunut luottamaan heihin. sä olet joutunut pyytämään heiltä rahaa ja sä olet joutunut turvautumaan heihin hädän hetkellä. Sitten he pettävät sinut ja tulevat sinun elämääsi murtautumalla. heillä on omat rikoksensa ja he kovasti yrittävät vetää myös sinut mukanansa omiin rikoksiinsa. He haluavat että heidän kätensä riittää sinua masturboimaan ja he haluavat että heidän roposensa riittää sinulle keittolounaisiin. kukaan ei kunnioita sellaista lasta, jonka isä ja äiti ovat valmiita vaikka syömään oman lapsensa siitä hyvästä, että muut pitävät heitä normaaleina ja työllistävät ja antavat yhteiskunnan hyväksynnän. Hyvät naiset ja herrat, mun isä ja äiti on ees autisteja ja se on just se, miks mä niitä vihaan ja haluisin jättää ne. ne ei kykene mihinkään muuhun kuin jatkuvaan ihailuun ja emmä nyt sanois, että mun täytyis enään sietää tälläistä. Vittu mitä paskapuhetta niiden suusta kuulee. Mä olen ees normaali, mutta ne ei oo. Ainoo vaan, että mä olen sairaan vihainen ja joka paikasssa. Mua on maailma murjonut.

• noniinniintaas

katsos kun meillä on kunniaa ja meidät on maailma hyväksynyt. Vittu kun ei oo maailma hyväksynyt. Eikä heillä mitään kunniaa ole, enkä minä sitä edes siedä, että he puhuvat maailmasta näin. He ovat autisteja, eivätkä ymmärrä, että ovat vammaisia, joilla nyt on viimeksi yhtään mitään. Heille vaan nauretaan päin naamaa. Mutta minulla sitä on, kunniaa, koska olen vasta heidän lapsensa ja en ole sen liiemmin kuullut mistään autismista. Mutta ajattele asiaa. Heidän täytyy ihan itse nyt hoitaa se vastuu vanhenemisestaan. Mä en siihen puutu. Ja sitähän ne kysyy.

• Vanhemmillaonväliä

Oletan jostain syystä, että aloittaja on nuori, mina en. Voin kertoa, että noin 'miljoona' kertaa elämän aikana on tehnyt mieli panna "välit poikki vanhempiini". En ole kuitenkaan koskaan tehnyt niin koska jos olisin, niin olisin myös häviäjä. Luuseri parhaimmasta päästä.

• hitto_mikä_vinkuja

nosta nenä pois omasta navastasi ja ala vihdoinkin elämään sitä omaa elämääsi ilman vanhempiesi apuja, jos ne kerran noin helvetisti ottavat päähän!

• Kyllafa

Joo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1478
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1391
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1205
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1139
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      984
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      944
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      924
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      808
    Aihe