Tekis mieli pistää välit poikki omiin vanhempiinsa
Välit poikki vanhempiini
7
106
Vastaukset
- Vitunkyllästyny
No nii munkin, ne vaa haukkuu ja arvostelee mua
- mammamaa--
No, mikset tee niin? Mikä estää?
- noniinniintaas
Tätä mä juuri tarkoitan. Sä olet joutunut luottamaan heihin. sä olet joutunut pyytämään heiltä rahaa ja sä olet joutunut turvautumaan heihin hädän hetkellä. Sitten he pettävät sinut ja tulevat sinun elämääsi murtautumalla. heillä on omat rikoksensa ja he kovasti yrittävät vetää myös sinut mukanansa omiin rikoksiinsa. He haluavat että heidän kätensä riittää sinua masturboimaan ja he haluavat että heidän roposensa riittää sinulle keittolounaisiin. kukaan ei kunnioita sellaista lasta, jonka isä ja äiti ovat valmiita vaikka syömään oman lapsensa siitä hyvästä, että muut pitävät heitä normaaleina ja työllistävät ja antavat yhteiskunnan hyväksynnän. Hyvät naiset ja herrat, mun isä ja äiti on ees autisteja ja se on just se, miks mä niitä vihaan ja haluisin jättää ne. ne ei kykene mihinkään muuhun kuin jatkuvaan ihailuun ja emmä nyt sanois, että mun täytyis enään sietää tälläistä. Vittu mitä paskapuhetta niiden suusta kuulee. Mä olen ees normaali, mutta ne ei oo. Ainoo vaan, että mä olen sairaan vihainen ja joka paikasssa. Mua on maailma murjonut.
- noniinniintaas
katsos kun meillä on kunniaa ja meidät on maailma hyväksynyt. Vittu kun ei oo maailma hyväksynyt. Eikä heillä mitään kunniaa ole, enkä minä sitä edes siedä, että he puhuvat maailmasta näin. He ovat autisteja, eivätkä ymmärrä, että ovat vammaisia, joilla nyt on viimeksi yhtään mitään. Heille vaan nauretaan päin naamaa. Mutta minulla sitä on, kunniaa, koska olen vasta heidän lapsensa ja en ole sen liiemmin kuullut mistään autismista. Mutta ajattele asiaa. Heidän täytyy ihan itse nyt hoitaa se vastuu vanhenemisestaan. Mä en siihen puutu. Ja sitähän ne kysyy.
- Vanhemmillaonväliä
Oletan jostain syystä, että aloittaja on nuori, mina en. Voin kertoa, että noin 'miljoona' kertaa elämän aikana on tehnyt mieli panna "välit poikki vanhempiini". En ole kuitenkaan koskaan tehnyt niin koska jos olisin, niin olisin myös häviäjä. Luuseri parhaimmasta päästä.
- hitto_mikä_vinkuja
nosta nenä pois omasta navastasi ja ala vihdoinkin elämään sitä omaa elämääsi ilman vanhempiesi apuja, jos ne kerran noin helvetisti ottavat päähän!
- Kyllafa
Joo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35089481 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692368- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161552Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601320Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227