Muistuttaa vanhan hyvän ajan sekasontanavettaa, sillä poikkeuksella, ettei sieltä keväisin ajeta paskaa pellolle.
Tsadi, Kehän ulkopuolelta nähtynä
12
103
Vastaukset
- paskankuljettaja
Joo aika paljon on junttien siemensyöksyjä tulut pilaa maisemaa.
Saatte nää kaikki maalaisjunttien siemensyöksyt sinne pelolle levitettäväksi, päästään samalla kepusta eroon kaupungeissa, hähhähhää - Mu-karva-au-JombenJOHTAJ
Sekasontanavetassa oli koko talven lantaa, joka lämmitti.
Kakka otettiin talikolla pois ja heitettiin lantalaan, jonne oli ovi navetasta.Virtsa kostutti kuivikkeet, joita lisättiin lannanluonnin jälkeen.
Keväällä lanta levitettiin lannoitteeksi pellolle.
Tsadissa taas paskaa kertyy paskan päälle. Osittain se johdetaan hulevetenä mereen, eritysesti lumien sulaessa.- PooAndPee
Nyt päästiin asiaan, nämä johtaja hallitsee paskapuheet.
- Mun-aKrvaJombnJOHTAJA
PooAndPee kirjoitti:
Nyt päästiin asiaan, nämä johtaja hallitsee paskapuheet.
Lanta oli ennen tärkeässä osassa ruuantuotannossa ja siis kierrätystä puhtaimmillaan.
- kyzyjäx
Tsadi on siellä Keski-Aasiassa vai oliko se Afriikka ? ja ihmetyttää, että miten hyvin kepuloisena tunnet sen.
Vieläkö se turvenuijan jälkeläinen asuu " jurtassa?"- Mukarva-auJombenJOHTAJA
Tsadin slangi tuntee myös nimen Tsadi!
- Osmium2
Kaikista kiihkeimpiä tsadilaisia, ovat maalla äpäränä syntyneet heikkolahjaiset evp aliupseerit
- Mun-aKrva-auJombnJOHTAJA
Kyllä minunkin kokemukset hieman tuohon viittaavat. Tätini asui Pihlajamäessä ja oli niin tsadilaista, että ...
- Ihmetteljä
Mun-aKrva-auJombnJOHTAJA kirjoitti:
Kyllä minunkin kokemukset hieman tuohon viittaavat. Tätini asui Pihlajamäessä ja oli niin tsadilaista, että ...
Oliko sinunkin tätisi maalla syntynyt äpärä?
- Muna-Krva-auJombnJOHTAJ
Huvittava MunakarvaVeljeni pitää Keskustaa Tsadi-vastaisena puolueena, esittämättä mitään konkreettista.
- Munakarva-auJompenJOHTOA
Keskustalaisia yhdistää myös suvaitsevaisuun. Jos joku haluaa asua ihmisläjässä likaisessa ympäristössä, niin siitä vaan.
- MunaKrva-auJombnJOHTAJ
Huvittaa kun Wikissä Nurmijärjen sanotaan kuuluvan Helsingin (Tsadin) suurkapunkialueeseen. HO HOO HO HOO!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.555978Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652723Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️181844- 1461806
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1341692Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä181650- 1021457
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?281450Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411186Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141163