Ei taida olla niitä tehokkaimpia uhkailukeinoja.
Vastaukset 9
- lastenleikki
Uhkaus tepsiikin lapsen aivoiseen uskovaiseen.
- SSSSsssssss
Eli siis rohkea ja "järkevä" tiedemies saa aiheuttaa ydinlaskeuman tieteen nimissä, koska ei usko maailmanloppuun?
- lyijypuku
Jos ydinmateriaalilla pelaava ei ole tarpeeksi järkevä, hän kuolee säteilyyn.
Maailman loppu,siis tämä aramotalou aika kerran päättyy,se on totta jos viitsii lukea Pyhästä kirjata.
Voi niitä jotka jäävät tänne,omasta halustaan.
- 24t24t
Jos maailma loppuu se tapahtuu kaikissa aikakerroksissa samanaikaisesti , miettikääpä sitä.
- 7segment
Mutta jos on vanha viisarinäyttö, ei tule mitään maailmanloppua.
Et käsitä mitä merkitsee se maailman loppu Jota Jeesus tarkoitaa. Tämä kun katoaa kokonaan sijalle tulee uusi maailma jossa ei ole nään synnin merkkejä eikä jumalattomia pahuus on poissa lopullisesti.
- uskovaiset_on_tyhmiä
Jos et usko jumalaani, jäät auton alle.
Tämä kuulostaa uskottavalta, jos sitä vielä hioisi menisi täydestä läpi.- jotaintällaista
Anna minulle rahasi, tai sukulaisesi kuolee maailmanlopussa.
He pelastuvat vain minun kauttani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.642040Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt321614- 991102
- 45850
- 87793
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.23692- 29640
- 34563
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56548Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,122528