Erosta 86 päiväää.En jaksa enää.
Kaikki,mihin uskoin rikottiin.
Hyvästi!
86 päivää erosta
4
245
Vastaukset
- rikottuja
millä tavalla rikottiin :( minullakin kävi samoihin aikoihin jottai tollasta samanlaista ehkä :( ei kyl 86päivää sit mut joskus siin lähel
- uusialku123456
Jos toinen on käynyt vieraissa , niin jos käy itsekin niin sittenhän on tasapeli eikö se niin mene ? Meinaan voi aloittaa puhtaalta pöydältä ?
- stellu
No mutta mitenkäs käyt vieraissa, jos suhde on jo päättynyt? Se on vähän myöhäistä siinä vaiheessa.
- Otanosaa
Mulla on yli 3 kk aikaa erosta. Vähän on parempi olo, mut silti oon vihainen ja surullinen. Meil oli tosi hyvä alku, mut en kestänyt seurata sivusta, kun toinen haki seuraa netistä ja valehteli mulle. Mul on ikävä häntä ja kaikkia hyviä hetkiä. En pysty edes aloittamaan mitään kenenkään muun kanssa, kun oon niin jäässä henkisesti. En voi käsittää, että mitä tapahtui todella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770