Voiteluni henki, vain ja ainoastaa pyhä henki josta kirjoitan pääse oikeuksiinsa. Myös pelastusfoorumi, ainoa tie pelastukseen, sillä Jeesus antaa kirjoitukset. Tarkoitan jarmokristus.
Sillä hetkellä ei siis foorumeissa tapahdu. Koska jarmolaisuus toimii vain henkeni kautta ovat kaikki muutkin jarmolaiset vaiti, mutta kun me palaamme niin sitten alkaa aamenten suoltaminen. Koittakaa kestää. Jos tahdot sinäkin tulla korotetuksi hekumointirinkiimme niin teen sinun nimessäsi pyuhääkin pyhemmän nimimerkin foorumiini.
Minun on ikävä kyllä tyydyttävä vajaavuuteen jeesukseni tavoin. onneksi hän elää Minussa ja Minä hänessä. Armolahjamme käyttävät useita nimiä, olli, sinettisormus, pigeon, vieras, tuula, ja muut legion jäsenet. Olemme yhtä! Kun käyn punttaamassa käyvät muutkin. kun näen valonsykkeitä näkevät muutkin, kun huudan aamen huutavat muutkin, kun käteni on kipeä itseni siunaamisesta, on muillakin ja näin poispäin. Haluatko sinäkin tämän yhteyden? Yhdy minuun, siis meihin. Voit valita sukupuolesi sillä niinkuin jeesuksessa ei ole minussakaan sukupuolta. Tämä on ihana ja selittämätön asia sillä en voi syyllistyä homouteen, koska olen päätellyt että se on syntiä. Mutta kun rakastan sitä naista itsessäni niin tässä toteutuu käsky rakasta Minua koko sydämestäsi, ja jarmoa niinkuin jarmoasi.
Ei minulla muuta. Mikäli otat pelastukseni vastaan niin pelastut. Muuten olet oksennusta ja paha henki pysyy sinussa.
maranata,maranata,maranata,maranata,maranata,maranata,maranata,maranata,maranata,maranata,maranata,maranata.
lisää voitte luke pelastussanomafoorumista
Me jarmo olemme tie totuus ja elämä
eksytyssanomasta
0
52
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706