Uskovien ristiriitainen "kieltolaki" kuulostaa tältä: ei homoseksuaaleille avioliitto-oikeuksia, homous on syntiä, ne pitää eheyttää. Ei heteroille seksiä, sillä sekin on pahasta...".
Se, mikä tekee tämän ristiriitaisen kuuloiseksi on se että uskovat haluavat ettei homoseksuaalisuutta olisi olemassakaan, muttei heteroseksuaalisuuttakaan. He ymmärtävät kaiken vain omin tavoin että on vain avioliitto ja kaikki muu on suurta syntiä (olen joskus ihmetellyt kuinka on mahdollista että uskovat avioituvat, kun eivät lainkaan seurustele, kun kyseinen vaihekin on luultavasti syntiä -eli avioliittoon ilman seurustelua?!).
Sekin on siis syntiä että miehellä haarojen välissä roikkuu penis ja naisella on haarojen välissä pillu ja sitten naisella on vielä ylempänä tissit myöskin silloin kun kävelevät tuolla pitkin kaupungin katuja jopa ennen "hääyötä" ja avioliittonsa aikana, joten silloin todennäköisyys on suurempi että joku saa jopa "nautintokohtauksia" kaupungilla liikkuessaan.
Jos ne värkit on vain tarkoitettu avioliittoa varten niin miksi ihmisellä pitää olla ne sitten "avioliiton ulkopuolella" mukana tuolla kaupungillakin liikkuessa!? Eikö noin ajatellessa niiden värkkien tulisi kehittyä vasta sitten kun ihminen menee avioliittoon eikä ennen papin aamenta tai pyytää itse jumalaltaan että ne tulisivat esiin vain silloin kun niitä tarvii lisääntyessään. Uskovien mukaan kaikki muu seksuaalinen kanssakäyminen on vain ylimääräistä nautintoa (tähän vastaa joku uskovainen jokaisen uskovaisen puolesta ettei varmasti näin ole - se väite on kuitenkin ristiriidassa varsin monen muun käsityksen kanssa)
Jos uskovilla ehdottomuus on parisuhteessa avioliitto niin miksi se ei ole ehdottomuutena ihmisten välisessä seksuaalisuudessa?
Tuo elämän rajoittaminen oman seksuaalisuuden suhteen on ihan älytöntä uskovilta, kun ajatellaan sitä että he vaativat sitä samaa rajoittuneisuutta myöskin muilta. Sitten he ovat ihmisille vihaisia ja kateellisia, jotka eivät pysty rajoittamaan elämäänsä heidän tasolle. Se on kaikkien oma valinta. Se, ettei joku uskova ymmärrä homoseksuaaleja tai hyväksy heidän tasa-arvoista avioliittoa tai heteroille avoliittoa (joka on monella yhtä sitova kuin avioliittokin!) jne. niin hänellä on omassa elämässään ongelmia jotka hän on itse omalla ehdottomuudellaan ja rajoittuneisuudellaan hankkinut.
Väitän, että hyvä ruoka ja hyvä seksi on ihmiselle tae hyvinvointiin (uskovan mukaanhan ruuasta tulee aina ruokamyrkytys ja seksistä aina HIV, muttei koskaan AVIOLIITOSSA!). Uskonto ei ole ihmisen hyvinvoinnille hyväksi. Ne, jotka uskovat uskontojen tuottavan ihmisille hyvinvointia niin eivät ymmärrä sitä että on olemassa enemmistö, jotka tuntevat itsensä tällöin suurelta osin pahinvointiseksi. Se siitä uskovien lähimmäisen rakkaudesta, joka tuntuu silloin hyvin ristiriitaiselta joistakin ihmisistä.
Eli se joka luulee tuovansa "suuren ilon" tuokin suuren pahan olon lässytyksineen!
Uskovien käsitys seksuaalisuudesta
4
<50
Vastaukset
On muuten todennäköistä että monesti avioliitossa seksin merkitys alkaa olemaan hyvin vähäistä tai vähäisempää kuin silloin nuorempana tai seurustellessa (uskovat ovat tästä varmaankin eri mieltä). Monet eroavat toisen puolison suuremman seksuaalisen tarpeen vuoksi ja se näyttäisi olevan suurin syy avioroissa. Sellainen ilmaistaan yleensä muille ja läheisimmille ihmisille: "Alkoi toisen naama vain ärsyttämään".
Olen tietoinen myöskin siitä, että monet vaimot ovat laittaneet mieheltään "luukut kiinni" välittömästi nelikymppisenä, kun ovat saaneet mieheltään sen mitä mieheltään oli elämänsä aikana halunnutkin eli 2 lasta.- siilin.sänyä
Nuo päätelmät ovat lähinnä säälittäviä, ei sulla todellisuudessa ole oikeastaan mitään tietoa / kokemusta / ymmärrystä hengellisistä asioista.
Säälin sinua.
Tee parannus ja usko evankeliumi.Eikä sulla ole taas ole mitään tietoa tai ymmärrystä mistään muusta kuin hengellisistä asioista. Säälin sinua!
Tee parannus ja luovu uskostasi!
Se on sitä UT:n paavalilaista kristillisyyttä. UT ei kerro että Paavalilla olisi ollut naisia. Kaikki kirjeetkin mitä UT:ssa on pistetty Paavalin nimiin on suunnattu joillekin ukoille tai seurakunnille.
Yksikään kirje ei ole sen vaimolle jos sillä sellainen oli, vaikka oli ahkera kirjeenkirjoittaja!
Niin että epäilyttää kyllä Paavalin seksuaalinen suuntautuneisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 928375
- 926465
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586304Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344961Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo593380- 453341
- 503285
- 442879
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512836- 552832