Suvussa löytyy aina auttaja,sukuun voi luottaa.Oli vaimoni kanssa lapsensaantiongelmia,pikku siimahännät oli hitaita uimaan,määrä oli kyllä hyvä tutkimusten mukaan.Sitä jyystettiin ja höylättiin vaan valmista tuotetta ei meinannut tulla.Kunnes hip hei ja huraa,poikaa pukkasi,muutaman vuoden päästä toinen,kolmas.
Perhehän siitä tuli,ilo ylimmillään.Kunnes rakas vaimoni juovuksissa riitelyn aikana ilmoitti ettei yksikään ole minun,kuulemma sukulaismies oli ystävällisyyttään ollut talkoissa mukana,minulle tuhkamunalle oli tehnyt palveluksen.
Olivat niin vahvaa sukunäköä,en senvuoksi voinutkaan epäillä mitään.
Dna todisti asia olvan vaimoni ketomuksen mukainen,lähisukulaisia muttei omiani.
Poikani joita kasvatan edellenkin ominani eivät ainakaan minun kautta saa tietää asiasta.Vaimoni on vaimonani,sekä naapurikaupungissa oleva ihana nainen jonka olemassaolosta vaimoni tietää .Kaikkien kulissiliittojen äiti.
Tällä mennään ainakin toistaiseksi.
Kökkimässä/talkoot
4
338
Vastaukset
- suikkaritkin
Minullakin on isän veljen tekaisema lapsi ,näitä suvun yhteisiä taitaa olla tässämaassa yllättävän paljon.On veljien tekemiä,setien,enojen onhan näitä sukulaismiehiä.
Niitten pyöriminen nurkissa ei herätä ylimääräistä ihmetystä aviomiehessä. - eimeejakeluun
Ei kai nuon voi oikeasti tapahtua.Yhen kylänmiehen tekeleen ymmärrän,mutta koko sarja ei voi olla totta.
- pottumainentilanne
Minä kyllä kertoisin lapsilleni kaiken jos olisin samassa tilanteessa.Heillä on oikeus tietää oikea isänsä henkilöllisyys.Jälkiseuraukset ovat varmaankin suuret tälläisen tiedon jälkeen,kuitenkin parasta kaikkien osapuolten kannalta.
- MrLoveDoctor
Vittu mitä huoria naiset on.... Naisiin ei voi kyllä luottaa. Itsekin nyt tavallaan sinkkuna, mutta tapailen vain yhtä naista ja hänkin on KIHLOISSA toisen kanssa. Surkuhupaisaa. Valittaa minulle kuinka miestä ei hänen elämänsä kiinnosta ja seksiä ovat 'muka' harrastaneet vain kerran vuoden sisään. Olen kuulemma niin ihana ja lutunen, hauska, komea ja hyvännäköinen. Silti ei halua jättää miestään ja, että muuten mies on kiltti ja luotettava. Kehtaakin puhua luottamuksesta kun käy minulle persettään jakamassa. Ja olen vielä pyörätuolissa. Mitä vittua? Vuodenvaihteenjälkeen kysyn naiselta, että haluaako aloittaa virallisesti suhteen kanssani vai ei ja jos ei niin paljastan hänen miehelleen kaiken. Tiedän heidän kotiosoitteensa (olen käynyt siellä) , tiedän miehen nimen, ulkonäön ja tiedän missä mies on töissä. Toisaalta jos nainen haluaa aloittaa kanssani seurustelun niin en minä häneen pystyisi luottamaan. Pitäisi vahdata 24/7
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569