Ovat todella usein helvetin yksinkertaista porukkaa.
Miehet, jotka pitävät blondeista
7
79
Vastaukset
- rwgwr
Ilmeisesti et ole blondi.
- kokemuksellatestattu
moni tumma yhtä tyhmiä
- kesänmiete
Hyvin mahdollista, miehistä löytyy enemmän ääripäitä vajaaälyisistä neroihin. Naiset taas on tasaisempaa laatua älyltään = valtaosa on normaaliälyn rajoissa. Toki mitä olen havainnut niin naisvajukit päihittää typeryydellään miesvajukit mennen tullen :D
Tutkimukset on vaan vihjanneen siihen suuntaan,et blondit naiset on älykkäimpiä..mikä taas ei poissulje mahdollisuutta sille etteikö naisnero voisi olla tumma, jopa hyvin syvästi tummapigmenttinen yksilö. Niin, ei se tuon valossa sitten ole mieheltä ihan tyhmää hakeutua potentiaalisesti todennäköusesti älykkään seuraan?
Ap: lle tää teksti tuskin aukenee ;)
Ehkä tää on vain höpöö jolla sekoitetaan ihmisten päitä.. - väärä_paikka
Tällä palstalla puhutaan ihannemiehistä. Mene ihannenainen tms. palstalle kirjoitteleen ihannenaisistasi.
Kaikkien naisten himoitsemilla mustilla miehillä on lähes jokaisella blondi naisenaan.
- 1säpappa
Kyllä mä tykkään monista blondestakin, harvoin tosin vetyperoksiideblondeista.
Hiusten väri ei nyt kylläkään ole mulle mikään ykkösprioriteetti. Oikeestaan se on täysin toisarvoinen, paitsi tietysti niin, että kokonaisuus vaikuttaa (tietysti hiukset pitää sopia kokonaisuuteen). - 12620
Kiitos kiitos... itse auttelen väitöskirjojen luvuissa ja lisensiaattitöissä. Ja minä pidän blondeista, varsinkin jos heillä on ponihäntä. Polvet saa heikoiksi jos vielä on helmikorvakorut. Se nyt vaan on aistillista katseltavaa silmille.
No, vaikka olenkin suht korkeasti koulutettu ei se silti takaa että olisin kaksinkertainen. Epäilen että olen aloittajan tutkimuksen epäjatkuvuuskohta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949