Mielipiteitä????

miehet_miks_teette_näin

meillä mieheni kanssa tunnin välimatka.. En ymmärrä miksi hän ei voi tulla junalla edes Keravalle kun asuu Lahdessa...?
Mulle tärkeetä suhteessa että toinenkin matkustaa mun takia edes sen 30 min junassa että koko matka ei tule mun "vastuulle" tehdä yksin koko reissua... kaipailisin mielipiteitä miksi mies ei voi matkustaa 30 min mun takiani??? Itseni mielestä JOS ihminen on vakavissaan, kyllä siinä suhteessa onnistuu syömiset ja baarissa käynnit.. Mut hän ei muka VOI tulla KERAVAAN että hohhoijaa....!

9

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piansennäet

      ehkä vaan näin että miehellä monta naista , mulla vaan tuli heti mieleen tää ajatus.

    • vapaajaongelmaton

      Outo kyssä tällä palstalla. Erittäin outo.
      Jos suhde on ns. avoin ei siinä tarvi omistautua vain yhdelle koko ajan. Ilmeisesti teillä ei olla keskusteltu aiheesta tarpeeks, tai sä oot nyt käsittäny jotenkin väärin vapaan suhteen käsitteen. Kandee jutella enemmän ja ymmärtää sen mihin on suostunut.

    • oppeliini1

      Koska hänen ei tarvitse, sinä tuot itsesi hopeatarjottimella hänelle. Miksi hän viitsisi nähdä mitää vaivaa minkään eteen?!

      Nyt tiedät millainen tuo mies on, miksi sinä yhä valitset hänet seuralaiseksesi, on kysymys johon sinun itsesi täytyy selittää vastaus.

    • ukkonääsen

      Sama juttu meillä, mutta kylläkin asutaan samassa talossa toinen toisessapäässä, nukutaan joka yö erillään, eikö seksiä ole ollut vuosikausiin, siis vaimo ei halua seksiä. En pitkään katso enää kun"asumuseroa" on jo vuosia jatkunut, itse olen ajatellut etsiä salarakkaan piristämään arkea, suosittelen sinullekkin, niin eipä se tunninvälimatka haittaa.

    • 1808

      Hmm... Keravalla... Ei mikään helmi. Toisaalta, ensin puhuit tunnista ja sitten 30min. Kumpi on oikea matka? Mitäpäs jos menisitte molemmat puolitiehen, eli Riihimeälle. No joo, se se vasta on kuollut paikka. No entäs sitten Tampere?

      Miksette muuta yhteen? Ratkeaisi monta asiaa.

    • 1055

      Sinuna etisisin toisen miehen, miksi olla sellasen kanssa, joka ei viitsi edes itse tulla käymään.

      • kukanäinjaksaaaa

        Oikein, tollo mies


    • fiksumiestääon

      Viisas saa kaiken helpomalla

    • kysyyynvaaan

      Miten välimatka?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3513
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1415
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1202
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      177
      1129
    Aihe