Noh marssijat. Miten maailma nyt parani ?

mitesmaalimaparani

Näyttää ihan samanlaiselta kuin ennekin. Vihapuhe vaan näyttää lisääntyneen ja kiihtynen palstoilla. Tao sanotaanko nyt kriittinen keskustelu. Kun en oikken tiijjä mitä se vihapuhe ees on

50

148

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niuvanniemiodottaa

NO, natsi tiehuvat viimeisiään palstalla, pian ovat kiven sisällä koko poppoo.

• korjauspienetnäppäimet

NO, natsit riehuvat viimeisiään palstalla, pian ovat kiven sisällä koko poppoo.

• Parasitoidimatut

• uyty
        korjauspienetnäppäimet kirjoitti:

NO, natsit riehuvat viimeisiään palstalla, pian ovat kiven sisällä koko poppoo.

Onko kansallissosialismi kielletty ajattelutapa?

• kaikkijatkuuentisellään

Mikään ei muuttunut, entiseen tapaan stalinistit raiskaa, tappaa ja polttaa linjureita ja taloja..nitä uutta keksinevätkään.

• hoh_hoijaaapi

Niinpä, näyttää jäävän nämä linja-autojen polttamisetkin valtamedioissa aika vähälle huomiolle, vaikka vaikuttaisi olevan ihan jo tuhopoltto operaatio meneillään.

Miljoonien vahingot mikä ei ketään kiinnosta, kun nyt on muka paljon vakavampiakin uhkia ilmoilla.

• Rajatkiinnihetinyt

Taidan olla rasismi kun en halua tänne elintasopakolaisia, joita yli 95% tänne tulleista mamuista on.

• voitkotähdentää

Miten niin elintasopakolaisia?

• älä.naurata
        voitkotähdentää kirjoitti:

Ei köyhät ole tänne saakka päässeet, jalanko?

• siinävastaus
        voitkotähdentää kirjoitti:

Koska syyrialaisia ole tullut lainkaan vaan ne ovat jääneet etelä-europpaan, kuten todellinen pakolainen tekee kun pääsee ensimmäiseen turvaliseen maahan.

• Vankila-vs-Sote

"NO, natsi tiehuvat viimeisiään palstalla, pian ovat kiven sisällä koko poppoo."
      .
      No...alappas kiireesti suvakki rakentamaan vankiloita, sillä 5 500 000 tulevaa vankia vaatii jo pikaisia toimia rakentamisen aloituksen suhteen.

• Valmis-vankila

Suomi on jo valmis vankila kokoomusjohdon ja vihervasemmiston toimilla tehtynä.
        .
        Kameroita ja aitoja joka paikka täynnä.

• mielenilmaustodisti

korjaus 55 vankia

• rosvot.kiinni
        mielenilmaustodisti kirjoitti:

korjaus 55 vankia

Melko massiivinen ilveily viidenkymmenenviiden toisinajattelijan vuoksi

• 1plus6

Varmasti parani enemmän kuin taannoinen muutaman natsihenkisen mielenosoitus, jonka seurauksena yksi menetti henkensäkin.
      Vihapuhe voi olla lisääntynytkin, mitta lisääjinä ovat juuri nämä natsihenkiset sekopäät.

• Ann-Carlsen-Canada

Näin on. Itse omalta kohdallani lauantaipäiväni pelasti seurata netin välityksellä Helsingin tapahtumia!
        Olen niiiiiin iloinen ja ylpeä teistä suomalaiset, jotka sankoin joukoin nousitte osoittamaan mieltänne ja antamaan tukenne anti-natsistiselle ja rasismin vastaiselle toiminnalle! En ikävä kyllä päässyt paikalle, suuri välimatka estää, mutta sydämestäni olin mukana!
        Ihana nähdä että se huono kuva jonka nykyisistä suomalaisista olen saanut, ei sitten pidäkään paikkaansa. Nyt kehtaa jo myöntää olevansa juuriltaan suomalainen! Löytyy vielä järkensä säilyttäneitä, ja varmasti enemmistö. Olette vain niin turhan hiljaisia! Rohkeasti esiin! Hienoa hienoa!!!

• mietinytvähän
        Ann-Carlsen-Canada kirjoitti:

Näin on. Itse omalta kohdallani lauantaipäiväni pelasti seurata netin välityksellä Helsingin tapahtumia!
        Olen niiiiiin iloinen ja ylpeä teistä suomalaiset, jotka sankoin joukoin nousitte osoittamaan mieltänne ja antamaan tukenne anti-natsistiselle ja rasismin vastaiselle toiminnalle! En ikävä kyllä päässyt paikalle, suuri välimatka estää, mutta sydämestäni olin mukana!
        Ihana nähdä että se huono kuva jonka nykyisistä suomalaisista olen saanut, ei sitten pidäkään paikkaansa. Nyt kehtaa jo myöntää olevansa juuriltaan suomalainen! Löytyy vielä järkensä säilyttäneitä, ja varmasti enemmistö. Olette vain niin turhan hiljaisia! Rohkeasti esiin! Hienoa hienoa!!!

No ei siellä kyllä ollut kuin pieni promille suomalaisia.
        Toisaalta luulitko sitten suomalaisten olevan rasisteja. Sillä osoitat ennakkoluulosi. Ääriryhmät taas kummallakin puolella eivät tule muuttamaan käytöstään. Muslimt tappaa ja rasistit vihaa edelleenkin

• khkhg

Se oli pienimuotoinen lehtisten jako tapahtuma. Pohjoismainen vastarintaliike ei hyväksy väkivaltaa, mutta tovereita puolustetaan viimeiseen asti hyökkääjiä vastaan.
        Kukaan ei kuollut tapahtuman seurauksena.

• Hyvä.me
        Ann-Carlsen-Canada kirjoitti:

Minä olin siellä ja vastustin suomalaisiin kohdistuvaa rasismia tai syrjintää. Taisi olla muutama muukin samalla asialla.

• khkhg kirjoitti:

Se oli pienimuotoinen lehtisten jako tapahtuma. Pohjoismainen vastarintaliike ei hyväksy väkivaltaa, mutta tovereita puolustetaan viimeiseen asti hyökkääjiä vastaan.
        Kukaan ei kuollut tapahtuman seurauksena.

Äläpä vääristele Pohjoismaisen vastarintaliikkeen agendaa. "Vastarintaliike ei ole pasifistinen. Olemme tietoisia siitä, että voimme voittaa vain fyysisen taistelun kautta." He nimenomaan eivät ainostaan hyväksy väkivaltaa, vaan edellyttävät sitä.

• kukahanvoitti

No jos marssijoiden mielestä maailma vähän parani marssin ansiosta , niin hyvä , sillä ainakin minulle se aiheutti sen , että olen entistäkin enemmän vastaan tänne hyysättäviä pakolaisia.

• RyysyJooseppi

Kyllä maailmalla ihmetellään miten Suomalainen pukeutuu ku ne kattoo tota lähetystä netistä......

• samamenojatkuu

uutisvuoto on täynnä vihapuhetta

asiat kärjistetään natsismiin asti
      miksi juontaja huutaa nielunsa kipeäksi
      Tervo viisastelee ällöttävästi.

Vastenmielinen ohjelma

Löytyykö ainuttakaan toimittajaa, joka ei hauku suomalaisia ja
      julista omaa poliittista mielipidettään?

• Parasitoidimatut

• antaa.mennä

En ole katsonut paskatekele ohjelmia vuosiin. On vaikeata kuvitella mitään kuvottavampaa kuin nämä naamat

• Lauantailauantai

Kaikki autistit katteli taas idolleitaan käsi poskella

• TappiKallenen

Minusta oli hienoa että tänne pakolaisina ja turvapaikanhakijoina tulleiden ulkomaalaisten kantasuomalaisiin kohdistamaa väkivaltaa vastustettiin. Moni "mamuväkivallan" kokenut uhri varmasti parani vammoistaan kun kuuli että tätä mamuväkivaltaakin vastustetaan.

• Kuristajamatut

• KöyhiksenUnelma

Vankilat on kuivia ja lämpöisiä. Ruokaakin niissä saa säännöllisesti!

• Fgfff

Fgfggg fg fggg

• vasurispaska

Aivan turhaa suvakkiunelmaa marssivat. Ei muutu mikään ja vasuripaska on huomennakin vasuripaska.

• SuvakkiVajakki

Kiihotuin kansanryhmästä ja lisänä oli somalialainen lipunvarsi anuksessa.

• Noh_mielenosoittajat

Miten maailma nyt parani? Valtaosan suomalaisista piti olla teidän puolellanne mutta vain 30 vaivautui narinkkatorille.

• Parasitoidimatut

Toisaalla joku toinen toteaa:
      -Odotan sitten samanlaista yhteenpuhaltamista tältä marssijoukolta lähikuukausina kun se kakka ns. osuu tuulettimeen ja väkivaltaisuudet alkavat täällä suomessa kun karkotettavat turvapaikanhakijat aloittavat omat pelipoikki-juhlintansa.

Hyvin todettu ja et ole ainoa, joka odottaa.
      Veikkaan, että odottavan aika ei todellakaan ole enää pitkä, esimakuahan ollaan saatu jo:
      http://www.kainuunsanomat.fi/kainuun-sanomat/kainuu/otanmaen-tapon-uhri-surmattiin-kuristamalla/

Voipi tulla sangen mielenkiintoiset ns. "pelitpoikkijuhlat" noiden matujen kanssa.

Vai miksikä niitä sitten sanoisi..?
      Taharrus Murdaeksiko kenties..?

• AjatusRikolliset

Poliisi ratsasi "vihapuhujien" koteja!

Aiemmin vastaavanlaisia puhdistuksia "vihapuheen" kitkemiseksi ei ole tehty.

Poliisi on tehnyt ratsioita sosiaalisessa mediassa "vihapuhetta" levittäneiden koteihin.

Poliisi teki keskiviikkona yllätystarkastukset 60 epäillyn kotiin.

Ketään ei pidätetty, mutta tietokoneita, kameroita ja älypuhelimia takavarikoitiin.

Ratsiat olivat ensimmäisiä lajissaan.

Useimmat epäillyista kuuluivat Facebook-ryhmään, jonka käyttäjät ovat kirjoittaneet muukalaisvihamielisiä, antisemitistisiä ja äärioikeistolaisia viestejä internettiin.

Poliisi ottaa selvän linjan internetin vihaa ja lietsontaa vastaan.

Sisäministerin mukaan väkivalta mukaan lukien sanallinen ei koskaan ole hyväksyttävää.

Hän painotti, että rikoslaki pätee internetissäkin.

Oikeusministeri sanoi, että internetjättejä, kuten Facebookia, Googlea ja Twitteriä, kohtaan on yhä enemmän paineita, jotta ne torjuisivat vihapuhetta.

Facebook lupasi toimivansa sivuilla olevaa vihapuhetta vastaan, kun vihapuhe maahan saapuneita pakolaisia vastaan lisääntyi sivustolla.

– Ensimmäiset askeleet on otettu, mutta ne eivät ole riittäviä.

Onko tämä oikein? Toisinajattelijoita jahdataan ja vainotaan?

Olemmeko totalitäärisen valtion ajatusrikollisia?

• berjaskov

linkki tuohon uutiseen olis kiva!

• TriplaX

Mahtavaa, nyt se nähtiin 15 000 osoitti mieltään rasismia vastaan. Kaikkein parhaimillaankin nahkatukkien marssit ovat keränneet vaivaiset 150 marssijaa. Siis suvakkeja tässä maassa on 100 kertaa enemmän kuin rasisteja.

Kun vielä media saataisiin uskomaan, että mitään ääriryhmien välistä vastakkaiasettelua tässä maassa ei ole. On vain vaivainen joukko ruikuttavie rasisteja, kaikki muut kansalaiset ovat suvakkeja.

• HullunaHilluvaRunopoika

Miksi siintä sitten pitää suvakkien jatkuvasti vetää kylmää rinkiä oman peräreikänsä ympärille, jos niitä "rasisteja" todellakin muka on noin vähän..?

Ei voi järjellä ymmärtää...

Jäniskevennys suvakeille:
        https://www.youtube.com/watch?v=yUZbCpG6FHA

• lyhyt_historian_muisti
    • Ei.mitenkään

Varmasti on suvaitsevaisten marssijalka värissy kun joutuivat näin kauan odottamaan euroopan terrori iskujen ja maahanmuuttajien raiskaus ja väkivalta uutisten paineessa sitä yhtä tapausta joka vieläpä paljastui lähinnä onnettomuudeksi että pääsevät marssimaan ja viheltämään jonkun pelin poikki. Sekö se peli oli että noita kyseisiä tekoja ei olisi saanut kritisoida?
      Eivät ymmärrä että tässä on kyseessä ihan eritason teot. Suomalaiset ääriliikkeetkin on lähinnä pyhäkouluja.

• jasaavatkin

Päättäjät kerjäävät sisällisotaa.

• Jxjzkxkxjxk

"Kun en oikken tiijjä mitä se vihapuhe ees on"

Se on sitä, että olet eri mieltä, kuin virallinen totuus.

• Virsut

Alat olla vaarallisen lähellä totuutta... Olen jo pitkään pelännyt, että "Jasaavatkin" alkaa olla oikeassa. Ystävät hyvät, joukkovoimaa muttei väkivaltaa.

• kurpa

Peli poikki rymä järjestäjätja osallistujat ovat vaarallinen ääriryhmä. He ovat tyypillisiä "joko ole kansamme samaa mieltä tai sitten sinut listitään" muuta mielipidettä ei hyväksitä. melkoisia natseja koko "nyt peli Poikki" porukka. Ehkä jonkinlainen alkusoitto suomalaisiin kohdistuvaan "kristalli yöhön2

• näin_se_aina_käy_käy_käy

Tämä aivot narikkaan jättänyt möykkäväki muistuttaa päivä päivältä enempi sitä muinaista kommariväkeä, joka marssi Usan ohjuksia vastaan ja Neukkulan aseiden (rauhanohjusten!) puolesta. Historia aina toistaa itseään tavalla jos toisellakin.
      Silloinkin suuri enemmistö pysyi erossa tuosta hihhuliväestä, ihan kuten nyt eilisestä pro islam/matu kulkueesta.

• takut.tuhottava
      • paljon_on_nähty

Hyi h-vetti! Kyllä hävettäisi, jos omia sukulaistyttöjä olisi noitten huorien joukoissa!

• Parasitoidimatut

Ohho, siinäpä sitä on Suomi-kuvaa kerrakseen...

Toisaalta, tuota kuvaa kannattaisi kyllä levitelläkkin Suomeen pyrkivissä matupiireissä ihan tosissaan, vai mitä...

• buahhahahaa

Silmistä näkee että joko ollaan kamoissa, aivotoimintaa ei ole muuten vain tai sekä että.

• keps

Ulkomailla ihmettelevät että onko kaikki suomalaiset tuon näköisiä ihme hippiäisiä, vajakin näköistä sakkia, jotka lehmän katse naamallaan puhaltelevat pilleihinsä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      60
      15058
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      25
      2984
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      265
      2391
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      125
      1710
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      127
      1453
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      347
      1367
    7. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1193
    8. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      12
      1095
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      73
      926
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      108
      879
    Aihe