totta.tuossa.osa
Onko Taavetin uusi nikki? Tutulta näyttää?
Daavidintähdellä uusi nikki?
86
173
Vastaukset
- taavettiko.se.siellä
Onko tämä merkki siitä, että myönnät taas saaneesi joltakin NENUUSI?!
- KukasSeSiinä
Taavetti se on. Tunnistin hajusta.
- kurren.paska.haisee
Joo, kurrelle haisee!
- noppeestinäinsen
Tuttua soperrusta ja väistelyä. Taavetti se on.
- taas.jaksaa.jankata
Lapsellisuus paistaa jo pitkälle. NENUUNSA saanut Taavetti se on!
- muutakin.etua
Täytyyhän se oma nikki olla että saa peukuttaa omia aloituksiaan.
- non.grata.persona
muutakin.etua kirjoitti:
Täytyyhän se oma nikki olla että saa peukuttaa omia aloituksiaan.
Kuka noita DT:n nikkejä jaksaa laskea. Niitä tulee päivittäin kuin sieniä sateella aina tilanteen mukaan. On vaan niin yksinkertainen, että paljastuu aina.
- kurreliinille
non.grata.persona kirjoitti:
Kuka noita DT:n nikkejä jaksaa laskea. Niitä tulee päivittäin kuin sieniä sateella aina tilanteen mukaan. On vaan niin yksinkertainen, että paljastuu aina.
Laita tähän vaikka 20 esimerkiksi. Osaat varmaan laskea siihen asti.
- Natsuliinit.on.vajakkeja
kurreliinille kirjoitti:
Laita tähän vaikka 20 esimerkiksi. Osaat varmaan laskea siihen asti.
Eipä kuulu kurreliiniltä esimerkkejä, taaskaan :)
No NYT ymmärränkin paljon paremmin.
- Huolestunuttaksimies
Kaikkeen se Taavetti ehtiikin.
- näin.se.meni
pvv.ee lyttäs sen aikoinaan niin pahasti ettei oo entiselleen toennu.
- mitä.horiset
Jaa kenet ja miten?
- näin.se.meni
mitä.horiset kirjoitti:
Jaa kenet ja miten?
DT.een väittelyssä
- muistan
näin.se.meni kirjoitti:
DT.een väittelyssä
Jep, DT joutu taas alkaa "valitsemaan kenen kanssa keskustelee" :D
Pvv rocks! - Tietenkin_
muistan kirjoitti:
Pvv rocks!Jokainen fiksu valitsee kenen kanssa keskustelee.
- niiiiin.nähty
Tietenkin_ kirjoitti:
Jokainen fiksu valitsee kenen kanssa keskustelee.
Toki, mutta DT kyllä aloittaa keskustelun (siis jankkaamisen) mutta "valitsee keskustelukumppaninsa" siinä vaiheessa kun häneltä itseltään odotetaan muutakin kuin loputonta kysymysten jänkkäämistä. Toivoton tapaus!
- vähän.naurattaa
niiiiin.nähty kirjoitti:
Toki, mutta DT kyllä aloittaa keskustelun (siis jankkaamisen) mutta "valitsee keskustelukumppaninsa" siinä vaiheessa kun häneltä itseltään odotetaan muutakin kuin loputonta kysymysten jänkkäämistä. Toivoton tapaus!
Jaa, en ole moista huomannut. Mutta ei kukaan tässäkin ketjussa olevien jankuttajien kanssa jankuta, on ihan oikea valinta lopettaa työkseen jankaajien kanssa jankuttaminen. Sinäkin taidat olla niitä.
On eri hauskoja nämä aloitukset joissa yritetään panetalla ihmisiä siinä toivossa, että he tulisivat jankuttamaan jankuttajien kanssa. - niiih.nähty
vähän.naurattaa kirjoitti:
Jaa, en ole moista huomannut. Mutta ei kukaan tässäkin ketjussa olevien jankuttajien kanssa jankuta, on ihan oikea valinta lopettaa työkseen jankaajien kanssa jankuttaminen. Sinäkin taidat olla niitä.
On eri hauskoja nämä aloitukset joissa yritetään panetalla ihmisiä siinä toivossa, että he tulisivat jankuttamaan jankuttajien kanssa.Et ole huomannut on yhtä kuin = et ole DT.eetä lukenut.
- vähän.naurattaa
niiih.nähty kirjoitti:
Et ole huomannut on yhtä kuin = et ole DT.eetä lukenut.
Olen toki lukenut ja mielelläni aina olenkin lukenut. Nyt hän ei ole ollut palstalla mutta toivottavasti tulee taas kirjoittelemaan. Hän on asiallinen ja selväsanainen kirjoittaja.
- Oma.kehu
Olen toki lukenut ja mielelläni aina olenkin lukenut. Nyt hän ei ole ollut palstalla mutta toivottavasti tulee taas kirjoittelemaan. Hän on asiallinen ja selväsanainen kirjoittaja.
haisee!!!!
- niiiiiiiiiiih.nähty
Taidat olla DT itse :D
Nyt naurattaa jo täälläkin :D - ihan.naurattaa
Oma.kehu kirjoitti:
haisee!!!!
Käy suihkussa välillä niin haju helpottaa.
- Heippa.DT
ihan.naurattaa kirjoitti:
Heippa DT, mitä kuuluu? :D
- Oma.kehu
Kiitos muistutuksesta!
- ihan.naurattaa
Oma.kehu kirjoitti:
Kiitos muistutuksesta!
Ole hyvä, oli ilo olla avuksi.
Mikä se sinun uravalinta olikaan? Yhdessä viestissä koulutuksesi oli tekniikan alalta ja vain pari viikkoa myöhemmin olitkin taloustieteilijä. Haluatko, että poimin ne ketjut tähän?
- ihan.naurattaa
Jean-Pierre.Kusela kirjoitti:
Mikä se sinun uravalinta olikaan? Yhdessä viestissä koulutuksesi oli tekniikan alalta ja vain pari viikkoa myöhemmin olitkin taloustieteilijä. Haluatko, että poimin ne ketjut tähän?
Ei kumpaakaan enkä tietääkseni ole kertonut urastani täällä mitään.
Kerro toki sinä oma uravalintaai jos haluat. - minä.kerron
Kerro toki sinä oma uravalintaai jos haluat.J-P.K on nuppieläkeläinen samoin kuin kaikki palstan räyhikset!
Kerro toki sinä oma uravalintaai jos haluat.Tässä sinulle ne ketjut sinun kommenteilla:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14444661/aan-viimeiset-pyristelyt#comment-86202245
ihan.naurattaa
1.9.2016 12:43
Tarkista lähteesi, räyhis!. Minä en ole koskaan käynyt Oulussa, olen taloustieleijä jos se nyt yleensä sinulle kuuluu :)..............:)............
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14434159/miksi-vihervasemmisto-ei--suosi--islamisaatiota
ihan.naurattaa
20.8.2016 21:29
"Kyllä. Tekniikan alalta.- ihan.naurattaa
Jean-Pierre.Kusela kirjoitti:
Tässä sinulle ne ketjut sinun kommenteilla:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14444661/aan-viimeiset-pyristelyt#comment-86202245
ihan.naurattaa
1.9.2016 12:43
Tarkista lähteesi, räyhis!. Minä en ole koskaan käynyt Oulussa, olen taloustieleijä jos se nyt yleensä sinulle kuuluu :)..............:)............
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14434159/miksi-vihervasemmisto-ei--suosi--islamisaatiota
ihan.naurattaa
20.8.2016 21:29
"Kyllä. Tekniikan alalta.Kiitos tiedosta, olen näköjään kertonut interssini mutta uravalintaahan tuo ei kerro. Tiedät varmaan kuitenkin, että tekniikan alan ihmisiä on paljon talous- ja liike-elämässä jopa tupla tai tripla tutkinnoilla.
Onko sinulla oikein arkistot tämän palstan kirjoituksista ja mitä arkistointiohjelmaa käytät? Työ vai harrastus? - poliisiasiako
minä.kerron kirjoitti:
J-P.K on nuppieläkeläinen samoin kuin kaikki palstan räyhikset!
No aikaa tuntuu ainakin olevan ja kiinnostusta joihinkin kirjoittajiin. Tuo ei enää ole tervettä.....
Minä ainakin olisin huolissani jos minua noin kytättäisiin. - äly.se.on.joka.jyllää
muistan kirjoitti:
Pvv rocks!"Pvv rocks! "
Kyllä, hälle ei pärjää DT, Pertsa eikä muut sekopäät. Joutuvat "valitsemaan keskustelukumppaneikseen" samoin ajattelevia tai saman laisia hölmöläisiä kuin itse ovat. Pvv kuuluu älymystöön palstalaisten joukossa. Rock, Rock!
- DT-fani
DT:tä on ihan ikävä. Hän on palstan parhaita kirjoittajia ja tietää paljon Raamatusta. Mutta onhan se ymmärettävää, että joillakin ihmisillä on ihan oikeakin elämä elettävän ja hyvä niin.
Voihan tuhansilla nikeillä räyhäämistä tietysti kutsua "oikeaksi elämäksi", jos sen niin näkee. :D
DT on oiva esimerkki nettihäiriköstä. Hän väittää asioita ja ei ikinä myönnä mitään. Hän jankuttaa jotain pientä yksityiskohtaa niin kauan, että toinen kyllästyy.
Hyvän esimerkin sain eilen, kun ilmiselvä avauksessa mainittu DT:n uusi nikki jankkasi kanssani päivänselvästä asiasta. Hän olisi vaatinut tarkempia selvityksiä väitteestäni, että uskovaiset tulkitsevat Raamattua. Luettelin tilanteita koko joukon, mutta minun olisi pitänyt lisäksi vielä mainita kyseiset Raamatun kohdat. Täyttä pelleilyä. Kun toinen ei loputonta pelleilyä jaksa, tämä reppana alkaa aukoa päätä ja syyttää toista. Säälittävää.Tyypillistä, samaa kaavaa käytti myös eilen minun kanssani. Usealla eri nimimerkillä.
- hintit.siinä.itkee
YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:
Tyypillistä, samaa kaavaa käytti myös eilen minun kanssani. Usealla eri nimimerkillä.
Oletteko homppelit molemmat saaneet DT:ltä NENUUNNE :D?!
hintit.siinä.itkee kirjoitti:
Oletteko homppelit molemmat saaneet DT:ltä NENUUNNE :D?!
Keskustelukyvyttömältä tyhjän jauhajalta ei voi saada kukaan keskustelussa nenuunsa.
Minkäs ikäinen sinä muuten mahdat olla? Tuo homottelu on ominaista teineille?Ymmärrätkö sinä tähtönen lainkaan osoittavasi noilla omilla teksteilläsi kaikki sinuun kohdistetut kriittiset arviot todeksi?
- lesbonpesbon
Ja.taaskin.asialinjalle kirjoitti:
Ymmärrätkö sinä tähtönen lainkaan osoittavasi noilla omilla teksteilläsi kaikki sinuun kohdistetut kriittiset arviot todeksi?
Olet vieläkin tyhmempi ja agressiivisempi kuin tähän saakka olen olettanut, lesbo!
lesbonpesbon kirjoitti:
Olet vieläkin tyhmempi ja agressiivisempi kuin tähän saakka olen olettanut, lesbo!
Jatka samaan malliin vain. Lähden välillä lepäilemään, jotten tässä hirveässä aggressiotilassani saa sydäriä...
- Heippa.DT
lesbonpesbon kirjoitti:
Aina sama kirjoitusvirhe toistuu olet sitten Daavidintähti, totta.tuossa.osa tai joku lukuisista ei-rekatuista nikeistäsi.
- lesbonpesbon
Jatka samaan malliin vain. Lähden välillä lepäilemään, jotten tässä hirveässä aggressiotilassani saa sydäriä...
Menetkö pimppiä lirputtamaan?
- kuvottavaa_
lesbonpesbon kirjoitti:
Menetkö pimppiä lirputtamaan?
Miten lesboihin opettajiin suhtaudutaan koulussa?
- lesbonpesbon
kuvottavaa_ kirjoitti:
Miten lesboihin opettajiin suhtaudutaan koulussa?
Ilmeisesti ainakaan uskovat eivät pidä ja siksi tuo on niin katkera uskoville....
- Nukkumaan.Siitä
lesbonpesbon kirjoitti:
Ilmeisesti ainakaan uskovat eivät pidä ja siksi tuo on niin katkera uskoville....
DT? Pipo kiristää?
- Moderni.uskova
lesbonpesbon kirjoitti:
Onko tuo lesbonpesbon joku pahastikin häiriintynyt ihminen? Pilaa meidän kaikkien kristittyjen maineen. Ja kuka tämä Daavidintähti on?
Moderni.uskova kirjoitti:
Onko tuo lesbonpesbon joku pahastikin häiriintynyt ihminen? Pilaa meidän kaikkien kristittyjen maineen. Ja kuka tämä Daavidintähti on?
Nimim.lesbonpesbon on oiva esimerkki nykypäivän hurskaasta uskovaisesta. DT taas vain on.
- eipä.yllätä
Olet siis mielisairaalassa "lepäilemässä" :D
Eipä yllätä! eipä.yllätä kirjoitti:
Olet siis mielisairaalassa "lepäilemässä" :D
Eipä yllätä!Ajatteles: tuokaan kommenttisi ei mitenkään yllättänyt. Eikö ole surullista olla ennalta-arvattava?
- DT.on.lesbonpesbon
Moderni.uskova kirjoitti:
Lesbonpesbon ja Daavidintähti ovat sama henkilö.
DT.on.lesbonpesbon kirjoitti:
Lesbonpesbon ja Daavidintähti ovat sama henkilö.
Se nyt on kaikille selvää. Missähän DT edes on, kun ei omaa nikkiään rohkene käyttää?
- jolaladi-jolaladi-duuuuu
Se nyt on kaikille selvää. Missähän DT edes on, kun ei omaa nikkiään rohkene käyttää?
Eikö soidinkutsusi DT:lle tahdo onnistua?
Älä kuitenkaan uskovien lapsia mopota vaikka sinua vituttaakin. Teitä lesboja varmaan vituttaa usein. jolaladi-jolaladi-duuuuu kirjoitti:
Eikö soidinkutsusi DT:lle tahdo onnistua?
Älä kuitenkaan uskovien lapsia mopota vaikka sinua vituttaakin. Teitä lesboja varmaan vituttaa usein.Oletko sinä hyvinkin hurskas uskovainen? Helluntailainen? Uudestisyntynyt? Joko ne lapset on nukutettu?
- jolaladi-jolaladi-duuuuu
Oletko sinä hyvinkin hurskas uskovainen? Helluntailainen? Uudestisyntynyt? Joko ne lapset on nukutettu?
En ole mitään noista mutta sinä olet agresiivinen ja mielisairas lesbo.
Hanki itsellsi elämä ja jätä kunnon ihmiset täällä ja työpaikallasi rauhaan. - Heippa.DT
jolaladi-jolaladi-duuuuu kirjoitti:
En ole mitään noista mutta sinä olet agresiivinen ja mielisairas lesbo.
Hanki itsellsi elämä ja jätä kunnon ihmiset täällä ja työpaikallasi rauhaan.Heippa DT! Taas se sama kirjoitusvirhe käytät sitten nikkiä Daavidintähti, usko.vainen, totta.tuossa.osa, jolaladi-jolaladi-duuuuu, lesbonpesbon tai jotain muuta lukuisista nikeistäsi. :D
- Taavetti-Kurreliini
Heippa.DT kirjoitti:
Heippa DT! Taas se sama kirjoitusvirhe käytät sitten nikkiä Daavidintähti, usko.vainen, totta.tuossa.osa, jolaladi-jolaladi-duuuuu, lesbonpesbon tai jotain muuta lukuisista nikeistäsi. :D
Maaoravat (Tamias) on oravien heimoon kuuluva suku, jossa on noin 25 lajia. Useimmat maaoravat elävät Pohjois-Amerikassa, mutta yksi laji, siperianmaaorava, myös Aasiassa. Nisäkäsnimistötoimikunta on ehdottanut, että suvun suomenkieliseksi nimeksi vaihdettaisiin "tikutakut".[3] Suomen kielen lautakunta kuitenkin piti nimiehdotusta muun muassa tältä osin "tyylilajiltaan häiritsevän poikkeavana".[4]
Kaikki maassa elävät oravalajit, kuten murmelit ja siiselit, eivät kuulu maaoravien sukuun.
Maaoravat ovat kaikkiruokaisia. Ne syövät muun muassa jyviä, pähkinöitä, munia ja hyönteisiä. Maaoravat elävät yleensä löyhissä yhdyskunnissa. Kukin yksilö asuttaa omaa koloaan. Ainoastaan lisääntymisaikana urokset vierailevat naaraiden koloissa. - maija-maikka
Heippa.DT kirjoitti:
Heippa DT! Taas se sama kirjoitusvirhe käytät sitten nikkiä Daavidintähti, usko.vainen, totta.tuossa.osa, jolaladi-jolaladi-duuuuu, lesbonpesbon tai jotain muuta lukuisista nikeistäsi. :D
NENULIINI, haluatko kertoa nuo kirjoitusvirteet meillekin.
- Heippa.DT
maija-maikka kirjoitti:
NENULIINI, haluatko kertoa nuo kirjoitusvirteet meillekin.
"kirjoitusvirteet"? :)
Lue viestisi niin ehkä se sieltä sinulle aukenee. - maija-maikka
Heippa.DT kirjoitti:
"kirjoitusvirteet"? :)
Lue viestisi niin ehkä se sieltä sinulle aukenee.Mutta sinulleko ei aukea?
maija-maikka kirjoitti:
Mutta sinulleko ei aukea?
Yksi toistuvista, typeristä virheistäsi on sanan "aggressiivinen" kirjoittaminen yhdellä g-kirjaimella. Sinut tunnistaa ainakin siitä. Samoin sinut tunnistaa tyylistäsi.
Sinun olisi syytä ymmärtää, että lesbottelusi ei merkitse minulle yhtään mitään. Syitä on kaksi. Ensiksikin, näen samankaltaista, LAPSELLISTA nimittelyä oppilaillani. Hyvä viiteryhmä sinulle? Toiseksi, olen miespuolinen. Pidän kyllä naisista, joten se ilmeisesti tekee minusta lesbon? Käsitteet hukassa?- maija-maikka
Yksi toistuvista, typeristä virheistäsi on sanan "aggressiivinen" kirjoittaminen yhdellä g-kirjaimella. Sinut tunnistaa ainakin siitä. Samoin sinut tunnistaa tyylistäsi.
Sinun olisi syytä ymmärtää, että lesbottelusi ei merkitse minulle yhtään mitään. Syitä on kaksi. Ensiksikin, näen samankaltaista, LAPSELLISTA nimittelyä oppilaillani. Hyvä viiteryhmä sinulle? Toiseksi, olen miespuolinen. Pidän kyllä naisista, joten se ilmeisesti tekee minusta lesbon? Käsitteet hukassa?Suuriosa lesboista kuvittelee olevansa miehiä. Ole nyt järkevä ja lopeta tuo leikkimisesi. Olet sen verran vastenmielinen tyyppi, että en viitsi edes kettuilla sinulle, eiks oo kiva?
ps. onneksi et ole lääkäri päättelykykysi olisi tappanut jo potilaan - Rizzo.kuin.rekkalesbo
maija-maikka kirjoitti:
Suuriosa lesboista kuvittelee olevansa miehiä. Ole nyt järkevä ja lopeta tuo leikkimisesi. Olet sen verran vastenmielinen tyyppi, että en viitsi edes kettuilla sinulle, eiks oo kiva?
ps. onneksi et ole lääkäri päättelykykysi olisi tappanut jo potilaan"Suuriosa lesboista kuvittelee olevansa miehiä."
Kuten Sarah Rizzo viime lauantaina kansalaistorilla. - pippeliPirkolle
Rizzo.kuin.rekkalesbo kirjoitti:
"Suuriosa lesboista kuvittelee olevansa miehiä."
Kuten Sarah Rizzo viime lauantaina kansalaistorilla.Sanoiko hän olevansa mies?
- Rizzo.kuin.rekkalesbo
pippeliPirkolle kirjoitti:
Sanoiko hän olevansa mies?
Sanoi olevansa nainen, mutta käyttäytyi ja oli olemukseltaan kuten tällä palstalla rekkalesboista on monesti kirjoitettu.
- pippeliPirkolle
Sanoi olevansa nainen, mutta käyttäytyi ja oli olemukseltaan kuten tällä palstalla rekkalesboista on monesti kirjoitettu.
Missä sanoi olevansa nainen? Näkehän sen jokainen, että on nainen.
Rekkalesbot ovat sekä käytökseltään että ulkonäöltään kuin miehet.
Rizzo oli hyvä Ronskilan Manta noille kytällä olleille sukupuolettomille setalaisille. - Rizzo.kuin.rekkalesbo
Missä sanoi olevansa nainen? Näkehän sen jokainen, että on nainen.
Rekkalesbot ovat sekä käytökseltään että ulkonäöltään kuin miehet.
Rizzo oli hyvä Ronskilan Manta noille kytällä olleille sukupuolettomille setalaisille.Jos nyt haluat saivarella, niin hän kysyi lauantaina useaan kertaan onko hän nainen. Käytökseltään ja habitukseltaan hän oli kuin mitä tällä palstalla on sanottu rekkalesboista. Ehkä hänen rekkalesboutensa tekee hänet epävarmaksi omasta sukupuolestaan ja siksi kyselee sitä muilta.
- pippeliPirkolle
Jos nyt haluat saivarella, niin hän kysyi lauantaina useaan kertaan onko hän nainen. Käytökseltään ja habitukseltaan hän oli kuin mitä tällä palstalla on sanottu rekkalesboista. Ehkä hänen rekkalesboutensa tekee hänet epävarmaksi omasta sukupuolestaan ja siksi kyselee sitä muilta.
No nainenhan hän on. Tuskin sitä setalaisetkaan kieltävät.
Toivotaan, että paikalle saapuneet setan lesbot eivät yrittäneet iskeä heteroa naista. - Rizzo.kuin.rekkalesbo
No nainenhan hän on. Tuskin sitä setalaisetkaan kieltävät.
Toivotaan, että paikalle saapuneet setan lesbot eivät yrittäneet iskeä heteroa naista.Niinhän ne rekkalesbot ovat. Rizzon lailla miesmäisiä ja huutavia, mutta naisia kuitenkin.
- pippeliPirkolle
Niinhän ne rekkalesbot ovat. Rizzon lailla miesmäisiä ja huutavia, mutta naisia kuitenkin.
Se on hienoa, että Rizzo ei ole lesbo. On se varmaan karmeeta olla nainen ja olla kuin mies pimpin vonkausta myöden.
- mopottajalle
On teillä ylevää, AIKUISMAISTA keskustelua.
Häpeätkö sinäkin lesbouttasi?
mopottajalle kirjoitti:
Häpeätkö sinäkin lesbouttasi?
Oletko sinä jumittunut tuohon teemaan? Unelmoitko karvaisista, miesmäisistä naisista? Tuntuuko se sinusta kiihottavalta ajatukselta? Vai, saatko kenties pieniä orgasmeja siitä, kun pääset oikein kunnolla aukomaan päätäsi netissä? Onko tämä SINUN paikkasi päteä? Täällä olet kingi? Oikeassa elämässä jotain muuta?
Nyt alan ymmärtää...- mopottajalle
Oletko sinä jumittunut tuohon teemaan? Unelmoitko karvaisista, miesmäisistä naisista? Tuntuuko se sinusta kiihottavalta ajatukselta? Vai, saatko kenties pieniä orgasmeja siitä, kun pääset oikein kunnolla aukomaan päätäsi netissä? Onko tämä SINUN paikkasi päteä? Täällä olet kingi? Oikeassa elämässä jotain muuta?
Nyt alan ymmärtää...Ei kiitos! Et ole minun makuuni!
mopottajalle kirjoitti:
Ei kiitos! Et ole minun makuuni!
Menehän nyt jo nukkumaan siitä. Koetat sitten huomenna keksiä itsellesi muuta tekemistä? Ehkä sinä joskus pääset vielä työhönkin?
- mopottajalle
Menehän nyt jo nukkumaan siitä. Koetat sitten huomenna keksiä itsellesi muuta tekemistä? Ehkä sinä joskus pääset vielä työhönkin?
Sinulla on varmaan melkoinen homma sheivata itseäsi koko ajan. Lapset varmaan kyselevät koko ajan miksi olet niin karvainen täti.
- ootko.mielisairaskin
Sähän käyt karvaksuuttasi itkemässä muillakin palstoila. Miksi vainoat uskovia?
http://www.suomi24.fi/profiili/Ja.taaskin.asialinjalle - homottaja.se.on
ootko.mielisairaskin kirjoitti:
Sähän käyt karvaksuuttasi itkemässä muillakin palstoila. Miksi vainoat uskovia?
http://www.suomi24.fi/profiili/Ja.taaskin.asialinjalleheh-heh siinä taas yksi setan homottaja!
- karvanailonit
Nyt alan ymmärtää...Tässä sinulle honey oma biisi
https://m.youtube.com/watch?v=_HDGVh-SJqQ karvanailonit kirjoitti:
Tässä sinulle honey oma biisi
https://m.youtube.com/watch?v=_HDGVh-SJqQOlet oikein hyvä esimerkki siitä, millaiset ihmiset pääsevät tämän kaltaisilla avoimilla palstoilla ääneen. Toisaalta, onhan se hyvä, että sinullakin tällainen mahdollisuus on. Jos ei olisi, aggressiosi ehkä purkautuisi vielä ikävämmillä tavoilla.
Jos luulet lapsellisen kommentointisi jotenkin minua ärsyttävän saati satuttavan, olet väärässä. Minua hämmästyttää, että pudotat itsesi tuolle tasolle. Lisäksi tunnen surua, sillä jotakinhan sinussa on nyt vinossa.- xxxxxxxxfxxxxxxxxxxxxxxx
Olet oikein hyvä esimerkki siitä, millaiset ihmiset pääsevät tämän kaltaisilla avoimilla palstoilla ääneen. Toisaalta, onhan se hyvä, että sinullakin tällainen mahdollisuus on. Jos ei olisi, aggressiosi ehkä purkautuisi vielä ikävämmillä tavoilla.
Jos luulet lapsellisen kommentointisi jotenkin minua ärsyttävän saati satuttavan, olet väärässä. Minua hämmästyttää, että pudotat itsesi tuolle tasolle. Lisäksi tunnen surua, sillä jotakinhan sinussa on nyt vinossa.persoonallisuushäiriö/mielisairaus
nauttiii antamastanne huomiosta, myös negatiivisesta
ruokkikaa trollia ja trolli kiittää - juuri.näin
xxxxxxxxfxxxxxxxxxxxxxxx kirjoitti:
persoonallisuushäiriö/mielisairaus
ruokkikaa trollia ja trolli kiittääNäin on ja jos ei saa edes sitä negatiivista huomiota muilta, niin sitten antaa huomiota itselleen vastailemalla itselleen eri nimimerkein.
xxxxxxxxfxxxxxxxxxxxxxxx kirjoitti:
persoonallisuushäiriö/mielisairaus
ruokkikaa trollia ja trolli kiittääTottahan se on. Näihin trolleihin ei pitäisi kiinnittää mitään huomiota.
- hekoheko_
Tottahan se on. Näihin trolleihin ei pitäisi kiinnittää mitään huomiota.
Sinä olet pakkomielteinen maanikko joka ei voi olla kiinnittämättä huomiota. Olet kusipää joka on täällä vain vittuilemassa. Lesbo vittuilee heh-heh!
hekoheko_ kirjoitti:
Sinä olet pakkomielteinen maanikko joka ei voi olla kiinnittämättä huomiota. Olet kusipää joka on täällä vain vittuilemassa. Lesbo vittuilee heh-heh!
Lainaan itseäni:
Olet oikein hyvä esimerkki siitä, millaiset ihmiset pääsevät tämän kaltaisilla avoimilla palstoilla ääneen. Toisaalta, onhan se hyvä, että sinullakin tällainen mahdollisuus on. Jos ei olisi, aggressiosi ehkä purkautuisi vielä ikävämmillä tavoilla.
Jos luulet lapsellisen kommentointisi jotenkin minua ärsyttävän saati satuttavan, olet väärässä. Minua hämmästyttää, että pudotat itsesi tuolle tasolle. Lisäksi tunnen surua, sillä jotakinhan sinussa on nyt vinossa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3743214Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151526En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841312- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991305Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481155
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801062Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa25960- 33857