Yves Rocher

Nainen 28v.

Olen ollut Yves Rocherin asiakas vuosia. Nyt ihmettelen jälleen, miksi tuotteiden hinta nousee joka vuosi. Ne ovat jo niin kalliita, että tympääntyneenä laitoin Kauneuden vihreän kirjankin lehtikeräykseen. Saahan niitä alennuksella postimyynnistä, mutta kalliita ovat silti.

6

1170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käytän

Yves Rocherin tuotteita myös. Jotkut tuotteet tuntuvat todella joskus hinnakkailta ja sen takia seuraankin "tarjouksia", eli kun mahdollista, tilaan etutarroilla -50%, 2 yhden hinnalla jne. Näin säästää edes vähän.

• Pirkko

Sarjan hinnat ovat aivan yläkantissa. Vaikka joukossa on hyvin itselleni sopivia tuotteita, ei hinta-laatusuhde ole kohdallaan. Normaalihintaisen hinnalla saa laadukkaamman tuotteen toisesta sarjasta.
      Ilmeisesti koko markkinointi perustuu hämääviin alennustarroihin ja prosentteihin. Ei kai kukaan edes kuvitttele ostavansa niitä normaalihintaan?

Itse käytän yleensä apteekin kosmetiikkaa ja Lumenea. Ilahduttava tuttavuus on ollut kauppaketju Lidlin tuotteet, joiden hita-laatusuhde on kohdallaan. Valikoima ei ole laaja ja olen kokeillut jo kaikki silmänympärysvoidetta myöten. Olen kovin allerginen, mutta kaikki ovat sopineet. Taidan ruveta vakituiseksi käyttäjäksi.

Kauneuden Vihreä Kirja meni minultakin paperinkeräykseen. Olen myös totaalisen kyllästynyt tarjouskirjeisiin, joissa voi olla jopa 20 erilaista lippusta ja lappusta - tämäkö muka ekologista ja luontoystäövällistä? Silkkaa ihmisten ajan tuhlaamista moinen silppu kirjekuoressa.

• Matroona

Haluan varoittaa kaikkia herkkäihoisia Rocherin Force-silmänympärysvoiteesta. En ollut koskaan saanut mitään reaktioita mistään kemikalituotteista, mutta tästä tuli aivan kauhea yliherkkyysreaktio. Minulla oli ruskeat ryppyiset pussit silmien alla, kuin norsun nahkaa, ja hirveän kipeät silmät. Kun jätin voiteen, oireet alkoivat helpottaa. Silti kesti kaksi viikkoa ennen kuin paranin.
        Lidlin halpistuotteista ei mitään ongelmia.

• Nainen 28v.
        Matroona kirjoitti:

Haluan varoittaa kaikkia herkkäihoisia Rocherin Force-silmänympärysvoiteesta. En ollut koskaan saanut mitään reaktioita mistään kemikalituotteista, mutta tästä tuli aivan kauhea yliherkkyysreaktio. Minulla oli ruskeat ryppyiset pussit silmien alla, kuin norsun nahkaa, ja hirveän kipeät silmät. Kun jätin voiteen, oireet alkoivat helpottaa. Silti kesti kaksi viikkoa ennen kuin paranin.

En ole nähnyt kyllä sen nimistä voidetta Yves Rocherin valikoimissa. Itse olen käyttänyt viime aikoina Riche Cremen silmänympärysvoidetta eikä siitä ole tullut mitään oireita.

• kirvelevä
        Matroona kirjoitti:

Rocherin tuottet ovat kovin voimakkaita mun iholle, tulee punaisia paksuja länttejä jotka häipyy kun lopetan Y.R.n käytön. Joskus olen huulipunia tilanut työpaikan kimppatilauksena. Ne on ok.

• käyttäjä

olen käyttänyt n. 20 v tuotteita, hankin vain tarjouksista joten hinnat ovat todella edullisia verrattuna vastaaviin. en kyllä vaihtaisi halpis tuotteisiin. kosmetologi hämmästeli kasvojeni ihon nuorekkuutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4606
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3714
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      46
      3075
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2657
    5. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2589
    6. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      203
      2583
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2390
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2318
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1945
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      107
      1521
    Aihe