Olen ollut Yves Rocherin asiakas vuosia. Nyt ihmettelen jälleen, miksi tuotteiden hinta nousee joka vuosi. Ne ovat jo niin kalliita, että tympääntyneenä laitoin Kauneuden vihreän kirjankin lehtikeräykseen. Saahan niitä alennuksella postimyynnistä, mutta kalliita ovat silti.
Yves Rocher
6
1170
Vastaukset
- käytän
Yves Rocherin tuotteita myös. Jotkut tuotteet tuntuvat todella joskus hinnakkailta ja sen takia seuraankin "tarjouksia", eli kun mahdollista, tilaan etutarroilla -50%, 2 yhden hinnalla jne. Näin säästää edes vähän.
- Pirkko
Sarjan hinnat ovat aivan yläkantissa. Vaikka joukossa on hyvin itselleni sopivia tuotteita, ei hinta-laatusuhde ole kohdallaan. Normaalihintaisen hinnalla saa laadukkaamman tuotteen toisesta sarjasta.
Ilmeisesti koko markkinointi perustuu hämääviin alennustarroihin ja prosentteihin. Ei kai kukaan edes kuvitttele ostavansa niitä normaalihintaan?
Itse käytän yleensä apteekin kosmetiikkaa ja Lumenea. Ilahduttava tuttavuus on ollut kauppaketju Lidlin tuotteet, joiden hita-laatusuhde on kohdallaan. Valikoima ei ole laaja ja olen kokeillut jo kaikki silmänympärysvoidetta myöten. Olen kovin allerginen, mutta kaikki ovat sopineet. Taidan ruveta vakituiseksi käyttäjäksi.
Kauneuden Vihreä Kirja meni minultakin paperinkeräykseen. Olen myös totaalisen kyllästynyt tarjouskirjeisiin, joissa voi olla jopa 20 erilaista lippusta ja lappusta - tämäkö muka ekologista ja luontoystäövällistä? Silkkaa ihmisten ajan tuhlaamista moinen silppu kirjekuoressa.- Matroona
Haluan varoittaa kaikkia herkkäihoisia Rocherin Force-silmänympärysvoiteesta. En ollut koskaan saanut mitään reaktioita mistään kemikalituotteista, mutta tästä tuli aivan kauhea yliherkkyysreaktio. Minulla oli ruskeat ryppyiset pussit silmien alla, kuin norsun nahkaa, ja hirveän kipeät silmät. Kun jätin voiteen, oireet alkoivat helpottaa. Silti kesti kaksi viikkoa ennen kuin paranin.
Lidlin halpistuotteista ei mitään ongelmia. - Nainen 28v.
Matroona kirjoitti:
Haluan varoittaa kaikkia herkkäihoisia Rocherin Force-silmänympärysvoiteesta. En ollut koskaan saanut mitään reaktioita mistään kemikalituotteista, mutta tästä tuli aivan kauhea yliherkkyysreaktio. Minulla oli ruskeat ryppyiset pussit silmien alla, kuin norsun nahkaa, ja hirveän kipeät silmät. Kun jätin voiteen, oireet alkoivat helpottaa. Silti kesti kaksi viikkoa ennen kuin paranin.
Lidlin halpistuotteista ei mitään ongelmia.En ole nähnyt kyllä sen nimistä voidetta Yves Rocherin valikoimissa. Itse olen käyttänyt viime aikoina Riche Cremen silmänympärysvoidetta eikä siitä ole tullut mitään oireita.
- kirvelevä
Matroona kirjoitti:
Lidlin halpistuotteista ei mitään ongelmia.Rocherin tuottet ovat kovin voimakkaita mun iholle, tulee punaisia paksuja länttejä jotka häipyy kun lopetan Y.R.n käytön. Joskus olen huulipunia tilanut työpaikan kimppatilauksena. Ne on ok.
- käyttäjä
olen käyttänyt n. 20 v tuotteita, hankin vain tarjouksista joten hinnat ovat todella edullisia verrattuna vastaaviin. en kyllä vaihtaisi halpis tuotteisiin. kosmetologi hämmästeli kasvojeni ihon nuorekkuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244606- 883714
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313463075- 542657
- 512589
- 2032583
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522318
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1071521