Mwikkivoide ei pysy eikä levity tasaisesti!

Sotkumeikki

Eli mulla ei vaan meikkivoide suostu levittyyn tasaisesti ja kaiken lisäks katoaa iholt päivän mittaan :( oon kokeillu kaiken mahollisen! Rasva alla niin takuu varmasti EI onnistu. Ja kyllä olen kokeillut useita eri merkkejä ihan kosmetologin suosittelemiakin,antanut kuivua jne. Mulla kuivahko iho rasvaan joka ilta ja ainakin kerran viikos kuorintaa.. oon koittanu useita eri meikki voiteita joissa sama lopputulos ... toki on niitäkin hyviä päiviä et ihan ok meikki mut se on arpa peliä millon semmonen päivä tulee. Pohjustus/primereitä käytän,ja oon koittanut ilman. Mulla on ongelma iho joka on jo väriltäänkin epätasainen... nrnä ja ylähuuli alkaa endimäisenä "hajoilla" ja naama alkaa näyttää tosi suttuselta

ennen meikki voide sulautu niin hyvin ja pysykin paikoillaan nykyään saan taistella asian kanssa :( ja kuten mun tuurilla niin ne mun luotto meikit on lopetettu mitkä mun naamaan sopi pysyvyydellä ja väriltään..kuten lumenen double stay...

4

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämmöstäkin

      Mulla auttoi kuivaan ihoon, etten enää rasvannut sitä iltaisin. Levitin vain seerumia. Hedelmähappokuorinnan jälkeen laitoin hoitoöljyä, muuten tosiaan vain seerumia. Ihon oma rasvantuotanto käynnistyi ja iho voi paremmin. Aamulla sit voidetta. Näin mennyt jo kuusi vuotta.

      Vichyn Dermablend on ainakin hyvä meikkivoide ja kun sen levittää Beauty blenderillä, saa sopivan ohuen kerroksen. Itsessään voide on peittävä, joten ohut kerros riittää kirjavallekin naamalle. Jos toivon vieläkin parempaa pitoa, laitan alle meikinpohjustusvoiteen, mutta arkena en moisia tarvitsekaan. Ylähuulen rajaan nuden värisellä meikkikynällä (ulkoraja).

    • niihäseon

      Joillakin ihmisillä auttaa jos laittaa rasvaa alle, joillakin taas onnistuu jos laittaa puuterit alle.

    • Alkuperäinenalottaja1

      Mulla on nyt dermablend ja lumenen natural code sekotus. Nimittäin dermablend vaalein aivan liian tumma mun kalpeille kasvoille... :( mut mitäs toi blenderi on? Mistä niitä sitten saa? Onko se niinku vaaleampaa ainetta että sekottaes saa tummast vaaleempaa?

      Ite oon nyt lopettanu aamusin rasvojen käytön kun meikkivoiteet ei selvästi sovi sen kanssa rllen oota vähintään se 5h rasvan laitosta. Eilen ostin jotain kuivan ihon primer/kosteuttajan. Noh ,mun naamassa toi sai aikaan sen että naama näyttää hilseilevältä...enkä mitenkään paljoa laittanut!! :o entiedä miten kaikki kuivan ihon meikkaus kiksit ei vaan mulla toimi...

      Tota puuteri laittoo alle en ookkaan koittanut .se vois olla next kokeilu :)

    • Tämmöstäkin

      Googlaa Beauty Blender. Se on meikkisieni, jonka avulla meikki levittyy tasaisesti. Älä ota halpaa kopiota, vaikka tuo on aika hintava.

      Mulla on Vichyn 50 aurinkovoide myös välillä alla, joka suojaa ihoa auringolta. Mulla on kalpea naama, joka ei kestä aurinkoa. Yleensä talviaikaan riittää tuo Dermablendin 35 suojakerroin. Voisit pyytää tuota aurinkosuojaa apteekista kokeeksi - se on myös ihan toimiva voide meikin alle. Ainakin mulla.

      Onko sulla Dermablendiltä se nestemäinen meikkivoide? Mulla on siitä sävy 15, joka on todella vaalea. Uskomatonta että joku on vielä vaaleampi kuin se! :) Sitä saa muuten saksasta tilaten paljon edullisemmin kuin Suomesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1908
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe