Onko kellään tällaisia kokemuksia Remeron lääkkeestä?
Olen syönyt kohta vuoden kyseistä lääkettä ja on toiminut tähän asti hyvin. Olen saanut nukutuksi yms. Nyt olen huomannut, että kaikki oireet mihin tämän lääkkeen sain ovat alkaneet uudestaan ja voimakkaampina!
Kotoa lähteminen on taas vaikeaa kun paniikkihäiriö on alkanut uudestaan ja todella voimakkaana. Olen syönyt lääkettä lääkärin ohjeen mukaan 30mg-45mg päivässä.
Tuntuu vaan oudolta kun, lääke joka pitäisi lievittää oireita onkin tehnyt vastakkaisen vaikutuksen??
Olen syönyt kohta vuoden kyseistä lääkettä ja on toiminut tähän asti hyvin. Olen saanut nukutuksi yms. Nyt olen huomannut, että kaikki oireet mihin tämän lääkkeen sain ovat alkaneet uudestaan ja voimakkaampina!
Kotoa lähteminen on taas vaikeaa kun paniikkihäiriö on alkanut uudestaan ja todella voimakkaana. Olen syönyt lääkettä lääkärin ohjeen mukaan 30mg-45mg päivässä.
Tuntuu vaan oudolta kun, lääke joka pitäisi lievittää oireita onkin tehnyt vastakkaisen vaikutuksen??
Vastaukset 1
Vanhimmat
Tuntuu kirjoittamisesi perusteella että annos on liian iso. Lääkitys kannattaisi tarkistuttaa. Mulla Remeron teki sen, että alkoi mennä liian lujaa. Jätin pois koko lääkkeen. Se oli harmi. Aluksi nukuin sillä niin hyvin.