Kyseissä elokuvassa soi yhdessä kohtauksessa sen niminen biisi kuin Low Rider. Kysymys kuuluu kuka sen esittää ja onkohan mistää mahdollista saada kyseisen elokuvan soundtrackiä???
Puhallettu 60 sekunnissa
9
1958
Vastaukset
- Nahka Naama
Barry White on sen biisin esittäjä:) Äijä kuoli tos pari vuotta takaperin...
- just minä
taitaapi olla zz top sen biisin esittäjä... piisin nimi lienee low ridet.
- just minä
just minä kirjoitti:
vielä oikein kirjoitettuna low rider.
- Nahka Naama
just minä kirjoitti:
Täh?! Mistä oot saanu päähäs että se ois ZZ Top?
- just minä
Nahka Naama kirjoitti:
Täh?! Mistä oot saanu päähäs että se ois ZZ Top?
varmaankin siitä saanu sen päähän, kun ZZ Top:lla on semmoinen biisi kuin low rider.
- Nahka Naama
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B00004TM2C/qid=1105989051/sr=8-5/ref=pd_csp_5/102-0384009-8099309?v=glance&s=music&n=507846
Mutta kuten näet, levyllä ei ole tätä Low Rider biisiä:( Hiukka outoa kyllä... - Matrix
Kyllä se munkin mielestä Barry White on, ei ihan ZZ Topin tyylinen biisi...vaikka ihan hyvä bändi onkin.
- Matrix
Mistäköhän kyseiseen biisiin löytyisi sanat???
Tai miltä levyltä kyseinen biisi löytyy?- NahkaNaama
Biisihän löytyy vaikkapa herran Staying Power levyltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305792Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144364Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522951Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 621276
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161