miksi en pysty

raukka

Olen antanut anteeksi 3 vierasta naista.

Olen vienyt lopetuspiikille itse kolme rakasta lemmikkiä.

Mutta miksi en osaa ajatella itseäni, en ole tyytyväinen elämääni enkä parisuhteeseeni.

Mutta mikä tekee musta niin heikon etten voi sanoa toiselle "haluan eron"

Onko syy siinä että tiedän että se tulee häntä satuttamaan ?
Olen asiasta maininnut 3 kertaa jo ja hän sen on ymmärtänyt mutta haluaa unohtaa.
Haaveilee edelleen yhteisestä tulevaisuudesta.
Minusta siihen ei enään ole.
Nukuimme samassa sängyssä, molemmat omillalla puolilla,hyvää yötä toivotetaan mutta siihen se sitten jääkin jäänyt jo monta kuukautta.

Olisinko tulevana vkl tarpeeksi vahva ?

4

233

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Klikkaamua12

Moi. Tiedän tuon tunteen...sen ettei osaa ajatella itseään. Elin noin yli 7 vuotta. Annoin oikeastaan miehelle ihan kaikkeni, mutta kun se ei kuitenkaan riittänyt...hän petti minua muutaman naisen kanssa, ja sen yhden kanssa pari vuotta. Sain sitten kiinni verekseltään ns. housut kintuissa. Se oli todella järkyttävää, ja on vieläkin ajatuksena sellainen, että tunnen kuolevani hitaasti riutumalla.
      Halusin erota mielessäni useasti, mutta en kyennyt sanoa sitä. Eroa ei tullut vielä pettämisenkään paljastuttua, vaan pari vuotta sen jälkeen suhde kuivui kokoon luottamuspulan takia. Olen ajatellut monesti jälkeenpäin, että olisinpa avannut suuni, ja kertonut, että en halua elää näin.

• oppeliini1

Sinun ei tarvitse olla "vahva". Sinun ei tarvitse analysoida itseäsi. Sinun ei tarvitse huolehtia miehestä.
      Ainoa mitä sinun tarvitsee tehdä, on kerätä kimpsusi ja kampsusi ja poistua tuon kyseisen miehen elämästä.

Ainoa mitä se vaati on aivan pikkiriikisen energiaa ja Luojan juuri sinulle lahjaksi antamansa aivojen käyttöön ottoa!
      Ne sinulla ainakin on tallella koska osaat vielä kertoa huonosta olostasi. Mutta tuonhan sinä olet tiennyt jo kauan aikaa sitten. Miksi enää jahkailet? Laikuuttasiko?

• dhfjlksjsdgdjhgsjkdfgd

no joko te erositte häh?
      ei jaksa tätä ruikutusta.....

• Siinäpäkysymys

Ei ole erottu näet fb tiedoista tilanteen. Muuttaa sen heti kun todella haluaa eron. Mutta kun ei niin ei eletään nyt tässä kulissia vaikka hamaantulevaisuuteen ja ihan vaan sun kiusalla. Mitä sitten mitä se helvetti sulle kuuluu ollaanko vaiko ei olla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava

Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I
      Maailman menoa
      117
      3073
    2. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
      Maailman menoa
      57
      2758
    3. Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista

Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro
      Maailman menoa
      35
      2162
    4. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      101
      2071
    5. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      44
      1921
    6. Mikä aate kaiken pahan takana?

Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.
      Maailman menoa
      125
      1910
    7. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      8
      975
    8. Kristinoppi ja vähäkatekismus:

Luther Lapsikasteesta: "Mitä kaste antaa eli hyödyttää? Kaste vaikuttaa syntien anteeksiantamuksen, vapauttaa kuolemas
      Luterilaisuus
      66
      933
    9. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      11
      878
    10. Valtuuston puheenjohtaja ei hallitse kokousta

Kemijärven kaupunginvaltuuston puheenjohtaja antoi teatterin pyöriä valtuustossa. Sosialidemokraattien Risto Korkalon pu
      Kemijärvi
      77
      870
    Aihe