miksi en pysty

raukka

Olen antanut anteeksi 3 vierasta naista.

Olen vienyt lopetuspiikille itse kolme rakasta lemmikkiä.

Mutta miksi en osaa ajatella itseäni, en ole tyytyväinen elämääni enkä parisuhteeseeni.

Mutta mikä tekee musta niin heikon etten voi sanoa toiselle "haluan eron"

Onko syy siinä että tiedän että se tulee häntä satuttamaan ?
Olen asiasta maininnut 3 kertaa jo ja hän sen on ymmärtänyt mutta haluaa unohtaa.
Haaveilee edelleen yhteisestä tulevaisuudesta.
Minusta siihen ei enään ole.
Nukuimme samassa sängyssä, molemmat omillalla puolilla,hyvää yötä toivotetaan mutta siihen se sitten jääkin jäänyt jo monta kuukautta.

Olisinko tulevana vkl tarpeeksi vahva ?

4

241

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Klikkaamua12

Moi. Tiedän tuon tunteen...sen ettei osaa ajatella itseään. Elin noin yli 7 vuotta. Annoin oikeastaan miehelle ihan kaikkeni, mutta kun se ei kuitenkaan riittänyt...hän petti minua muutaman naisen kanssa, ja sen yhden kanssa pari vuotta. Sain sitten kiinni verekseltään ns. housut kintuissa. Se oli todella järkyttävää, ja on vieläkin ajatuksena sellainen, että tunnen kuolevani hitaasti riutumalla.
      Halusin erota mielessäni useasti, mutta en kyennyt sanoa sitä. Eroa ei tullut vielä pettämisenkään paljastuttua, vaan pari vuotta sen jälkeen suhde kuivui kokoon luottamuspulan takia. Olen ajatellut monesti jälkeenpäin, että olisinpa avannut suuni, ja kertonut, että en halua elää näin.

• oppeliini1

Sinun ei tarvitse olla "vahva". Sinun ei tarvitse analysoida itseäsi. Sinun ei tarvitse huolehtia miehestä.
      Ainoa mitä sinun tarvitsee tehdä, on kerätä kimpsusi ja kampsusi ja poistua tuon kyseisen miehen elämästä.

Ainoa mitä se vaati on aivan pikkiriikisen energiaa ja Luojan juuri sinulle lahjaksi antamansa aivojen käyttöön ottoa!
      Ne sinulla ainakin on tallella koska osaat vielä kertoa huonosta olostasi. Mutta tuonhan sinä olet tiennyt jo kauan aikaa sitten. Miksi enää jahkailet? Laikuuttasiko?

• dhfjlksjsdgdjhgsjkdfgd

no joko te erositte häh?
      ei jaksa tätä ruikutusta.....

• Siinäpäkysymys

Ei ole erottu näet fb tiedoista tilanteen. Muuttaa sen heti kun todella haluaa eron. Mutta kun ei niin ei eletään nyt tässä kulissia vaikka hamaantulevaisuuteen ja ihan vaan sun kiusalla. Mitä sitten mitä se helvetti sulle kuuluu ollaanko vaiko ei olla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      33
      2114
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      47
      1721
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      112
      1506
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1246
    5. Ootko A-nainen vielä vihainen?

Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja
      Ikävä
      104
      1034
    6. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      988
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      59
      875
    8. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      34
      872
    9. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      52
      799
    10. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      101
      753
    Aihe