miksi en pysty

raukka

Olen antanut anteeksi 3 vierasta naista.

Olen vienyt lopetuspiikille itse kolme rakasta lemmikkiä.

Mutta miksi en osaa ajatella itseäni, en ole tyytyväinen elämääni enkä parisuhteeseeni.

Mutta mikä tekee musta niin heikon etten voi sanoa toiselle "haluan eron"

Onko syy siinä että tiedän että se tulee häntä satuttamaan ?
Olen asiasta maininnut 3 kertaa jo ja hän sen on ymmärtänyt mutta haluaa unohtaa.
Haaveilee edelleen yhteisestä tulevaisuudesta.
Minusta siihen ei enään ole.
Nukuimme samassa sängyssä, molemmat omillalla puolilla,hyvää yötä toivotetaan mutta siihen se sitten jääkin jäänyt jo monta kuukautta.

Olisinko tulevana vkl tarpeeksi vahva ?

4

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Klikkaamua12

      Moi. Tiedän tuon tunteen...sen ettei osaa ajatella itseään. Elin noin yli 7 vuotta. Annoin oikeastaan miehelle ihan kaikkeni, mutta kun se ei kuitenkaan riittänyt...hän petti minua muutaman naisen kanssa, ja sen yhden kanssa pari vuotta. Sain sitten kiinni verekseltään ns. housut kintuissa. Se oli todella järkyttävää, ja on vieläkin ajatuksena sellainen, että tunnen kuolevani hitaasti riutumalla.
      Halusin erota mielessäni useasti, mutta en kyennyt sanoa sitä. Eroa ei tullut vielä pettämisenkään paljastuttua, vaan pari vuotta sen jälkeen suhde kuivui kokoon luottamuspulan takia. Olen ajatellut monesti jälkeenpäin, että olisinpa avannut suuni, ja kertonut, että en halua elää näin.

    • oppeliini1

      Sinun ei tarvitse olla "vahva". Sinun ei tarvitse analysoida itseäsi. Sinun ei tarvitse huolehtia miehestä.
      Ainoa mitä sinun tarvitsee tehdä, on kerätä kimpsusi ja kampsusi ja poistua tuon kyseisen miehen elämästä.

      Ainoa mitä se vaati on aivan pikkiriikisen energiaa ja Luojan juuri sinulle lahjaksi antamansa aivojen käyttöön ottoa!
      Ne sinulla ainakin on tallella koska osaat vielä kertoa huonosta olostasi. Mutta tuonhan sinä olet tiennyt jo kauan aikaa sitten. Miksi enää jahkailet? Laikuuttasiko?

    • dhfjlksjsdgdjhgsjkdfgd

      no joko te erositte häh?
      ei jaksa tätä ruikutusta.....

      • Siinäpäkysymys

        Ei ole erottu näet fb tiedoista tilanteen. Muuttaa sen heti kun todella haluaa eron. Mutta kun ei niin ei eletään nyt tässä kulissia vaikka hamaantulevaisuuteen ja ihan vaan sun kiusalla. Mitä sitten mitä se helvetti sulle kuuluu ollaanko vaiko ei olla?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8256
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe