Mieheläni on pieni muna se haluaa kaksi kertaa viikossa seksiä näyttelen nauttivani siitä vaikka kaipaan ex mieheni isoa munaa . Iso penis on sitä hyvä kun se täyttää ja venytää vakinan ihanasti kun on sille tottunut pieni ei tunnu samalta . Onneksi on hyvät välit ex mieheni kansa vaikka hän on onnellisesti naimisissa se pydettäessä tulee auttamaan minua kun olen kiimassa , Miehelleni en koskaan tule kertomaan salaista suhdettani joka on vain pelkkää seksiä
kyllä kolla on väliä
10
196
Vastaukset
- naapurin-nalle
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
- sääliksi.käy
Noh noh, poijjaat. Eipä nyt provosoida Askoa liiaksi ku viikonloppukin tulossa.
kyllä kollalla on väliä! kollaa kestää! voi voi
- Ei-sokea
Häxy-homon avaus.
- lörppis
Hanki tekokulli, sillä selvä, ilmeisesti miehelläsi on salarakas tiukka sellanen..
- KippariPOika
Kiitos avaajalle. TÄtä olen aina luullutkin nasiten harrastavan. Pieni kaluista ukkoa petetään ja perustellaan itselle ettei siinä ole tunnetta mukana. Just a sex.
- JuhlapäiviäEiLasketa
Niinhän se on, vähän kun jättäisi tyyppaamatta Ferraria tilaisuuden tullen, ettei Tojota kotona tule mustasukkaiseksi. Jokainen tyyppaa sitä Ferraria toki, muttei siitä tarvitse Tojotalle mainita.
mulla on 21cm kalu ja siitä riittä naiselle nautintoo ! saa kysyä vaan että kuinka syvälle haluat !! rahallisesti syvään sillai että vattanahka nousee !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743610Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472866Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1572757Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572361Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3592103- 1601830
- 761505
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231358Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391322- 251272