missä ja miten jengi pesee auton kumimatot?? millä aineella lähtee hyvin? kannattaako suihkuttaa silikonia?
meni taas kylppäri aivan paskaseksi lotratessa, olisko jossakin huoltsikalla mattopesuria??
kumimattojen pesu
12
20132
Vastaukset
- TopiU
Voiko auto olla jollekin niin rakas, että kumimatotkin pitää pestä sisällä??? Entä pidätkö kesärenkaat olohuoneessa?
- Autoilija
Itse pesen autoshamppoolla pihalla, ja huuhdon painepesurilla. Hyvä tulee. Älä laita silikonia, tulee helv.. liukkaat ja jopa vaaralliset!!
- Jotain rajaa
Toiset ei vaan tykkää siitä kuran ja suolan mätänevästä/tunkkaisesta hajusta autossaan. Sinä ilmeisesti pidät? Suola on muuten sellainen juttu, että siitä tulee toisille ihmisille jopa astmaattisia hengitysoireita. Ei siis mattojen pesu ole ollenkaan turha juttu. Joillakin huoltamoilla on itsepalvelupesussa matoille omat telineet, jossa ne saa painepesurilla ja harjalla pestyä (pk-seudulla ainakin Sörnäisten Neste).
- Anonyymi
Jotain rajaa kirjoitti:
Toiset ei vaan tykkää siitä kuran ja suolan mätänevästä/tunkkaisesta hajusta autossaan. Sinä ilmeisesti pidät? Suola on muuten sellainen juttu, että siitä tulee toisille ihmisille jopa astmaattisia hengitysoireita. Ei siis mattojen pesu ole ollenkaan turha juttu. Joillakin huoltamoilla on itsepalvelupesussa matoille omat telineet, jossa ne saa painepesurilla ja harjalla pestyä (pk-seudulla ainakin Sörnäisten Neste).
Tässä nyt tarkoitettiin mattojen raahaamista kylppäriin ja niiden pesua samoissa tiloissa, missä esim muu perhe peseytyy.
- diiseli
Minä pesen yleensä kylppärissä tai kesällä pihalla. Pesuaineena käytän mitä milloinkin: autoshampoota jos sattuu olemaan, muuten fairia, andya tms.
Harja apuvälineenä ja paljon vettä.
Kun matot pesee riittävän usein niin ei tule kylppärikään ihan niin paskaseksi.- Matti
Well!
Malminkartanon pesumossa on kone, joka muistaakseni nielaisee likaisen maton sisäänsä ja sylkee puhtaan ulos.
T. Matti - dj rane
Matti kirjoitti:
Well!
Malminkartanon pesumossa on kone, joka muistaakseni nielaisee likaisen maton sisäänsä ja sylkee puhtaan ulos.
T. Mattikiitti vinkeistä. tekniikkalajihan tämä on ja jokaisella oma tyylinsä. eniten on talviaikaan ollut vaikeuksia saada matot kuivamaan riittävästi ennen autoon viemistä etteivät jäädy kiinni. :-D
onneksi kesä tulee ja saa kankaat alle.
- Anonyymi
Autoshampoolla ja pesuharjalla minä olen pessyt ulkona nurmikolla autonpesun yhteydessä, huuhtelu vesiletkulla. Puhdasta tulee.
- Anonyymi
Mine laita peskone kaiki kumimato and tule putiful.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mine laita peskone kaiki kumimato and tule putiful.
Mine laitaa astipesukone tule huva puhtas matot ja kuivat heti,
- Anonyymi
Ei ole vielä ilmennyt tarvetta pesulle. Autoja ollut jo vuodesta 1972. Nykyiset kaksi vuosimallia 1989.
- Anonyymi
Auton käsinpesulassa pesevät matotkin samaan hintaan, ja sepelitkin lähtee kuskin jalkatilasta siihen samaan hintaan. Muualla jalkatiloissahan sitä ei edes ole, kun yksin liikkuu. Helppoa, ja huoletonta. 20€/pesu. Ei kuitenkaan pääkaupunkiseudulla....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669